AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol ga ik net met die scoop goed door de purple wraath zitten er allemaal van die wit blauwe zakjes in. "performance dry" do not eat do not eat :P

Dat heb ik echt nog nooit gezien in een supplement. wel lullig dat er 1tje open is

1%20Unit%20SG%20(2).jpg

Kunne die eruit of moet je dit laten zitte?

Laatst bewerkt:
als ik morgen wat bestel krijg ik hem dan zaterdag thuis ?

als ik morgen wat bestel krijg ik hem dan zaterdag thuis ?

Ja, we versturen direct:)

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

lol ga ik net met die scoop goed door de purple wraath zitten er allemaal van die wit blauwe zakjes in. "performance dry" do not eat do not eat :P

Dat heb ik echt nog nooit gezien in een supplement. wel lullig dat er 1tje open is

1%20Unit%20SG%20(2).jpg

Kunne die eruit of moet je dit laten zitte?

Die zakjes mogen er wel in maar moeten wel dicht zijn:D Geef mij even het referentienummer door, dan stuur ik een nieuwe pot.

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje over Micellar casein superior.
Eerst was er Constant muscle growth zeg maar de voorloper van superior.
Nu mijn vraag: Waarom staat er op de deksel een sticker met de tekst:
"muscle growth vanilla - 1.5 kg - 1320.10 tht:05/2012 ?
muscle growth gewoon in een nieuw jasje gestoken?
Mijn excuses voor de vraag, maar ik kan nou niet zeggen WOW.
Jammer.... maar even goede vrienden hoor.

Weeral bestelling gedaan met bancontact :

magic eaa
perfect protein stack
Anadraulic Pump

Kan daar misschien nog een pre workout sampeltje bij?Of misschien sampeltje van de nieuwste whey perfection?

Referentie nummer: 120923

Ja, we versturen direct:)

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Die zakjes mogen er wel in maar moeten wel dicht zijn:D Geef mij even het referentienummer door, dan stuur ik een nieuwe pot.

Referentie nummer: 120465

Wow dat is wel erg goede service. Ja ik deed de pot open en haal dus me dosering eruit en zag zo zakje dus die pak ik en zie zo alles eruit lopen. Heb het wel eruit gescoopt voor merendeel voor zekerheid, want is geloof ik giftig spul!

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje over Micellar casein superior.
Eerst was er Constant muscle growth zeg maar de voorloper van superior.
Nu mijn vraag: Waarom staat er op de deksel een sticker met de tekst:
"muscle growth vanilla - 1.5 kg - 1320.10 tht:05/2012 ?
muscle growth gewoon in een nieuw jasje gestoken?
Mijn excuses voor de vraag, maar ik kan nou niet zeggen WOW.
Jammer.... maar even goede vrienden hoor.

De "code" van de producent. We hebben deze inderdaad vervangen en de productnaam in verkoop aangepast omdat het een ander product is met een hoger eiwitgehalte en minder vet en carbs. Met "wow" bedoel je denk ik de smaak. qua kwaliteit kan het niet echt beter, qua smaak inderdaad wel, hier zijn we naar aan het kijken. doordat er bijna geen vet en carbs in zitten is de smaak ook lastiger.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Referentie nummer: 120465

Wow dat is wel erg goede service. Ja ik deed de pot open en haal dus me dosering eruit en zag zo zakje dus die pak ik en zie zo alles eruit lopen. Heb het wel eruit gescoopt voor merendeel voor zekerheid, want is geloof ik giftig spul!

Ingepakt en klaar:D!

He-le-maal top! :thumbs:

echt geen woorden gewoon super dit.

De "code" van de producent. We hebben deze inderdaad vervangen en de productnaam in verkoop aangepast omdat het een ander product is met een hoger eiwitgehalte en minder vet en carbs. Met "wow" bedoel je denk ik de smaak. qua kwaliteit kan het niet echt beter, qua smaak inderdaad wel, hier zijn we naar aan het kijken. doordat er bijna geen vet en carbs in zitten is de smaak ook lastiger.

Ik vind de smaak trouwens goed te doen. Vooral als je hem in combinatie met whey perfection neemt dan heb je een hele goede shake.

Laatst bewerkt:

Nou de smaak is wel redelijk. Ik bedoelde eigenlijk met WOW de oplosbaarheid, maar goed kan jij ook niets aan doen, die smerige klontjes die zorgen voor irritatie. Ja ik weet het niet zeiken gewoon doorslikken.
in ieder geval bedankt voor je uitleg.

Nou de smaak is wel redelijk. Ik bedoelde eigenlijk met WOW de oplosbaarheid, maar goed kan jij ook niets aan doen, die smerige klontjes die zorgen voor irritatie. Ja ik weet het niet zeiken gewoon doorslikken.
in ieder geval bedankt voor je uitleg.

Ik heb vrijwel geen klonten oid als ik eerst melk/water erin doe en gelijk er bovenop casein en gelijk als een gek schudde en meteen opzuipe.

hoeveel min/uur voor de training moet ik caffeine tabs innemen?
om zoveel mogelijk energie tijdens te training te hebben..

Je hebt vrijwel geen klonten oid....... Dus je hebt ze wel, hetzij misschien minimaal.

Heb ze wel is, maar heel minimaal en als ik ze heb dan merk ik het pas onder het drinken en is het aventoe een stukje, maar niet aan me shakebeker oid. Niet anders als andere supplementen eigenlijk die je oplost waar altijd wel iets niet oplost. ;)

hoeveel min/uur voor de training moet ik caffeine tabs innemen?
om zoveel mogelijk energie tijdens te training te hebben..

Half uurtje

Heb ze wel is, maar heel minimaal en als ik ze heb dan merk ik het pas onder het drinken en is het aventoe een stukje, maar niet aan me shakebeker oid. Niet anders als andere supplementen eigenlijk die je oplost waar altijd wel iets niet oplost. ;)

Oke dank je voor de bevestiging.:)

Heb de visolie en vit. D binnen gekregen. Verschoot me wel rot van de grootte van die pot visolie lol. Meestal zijn de potten uiteindelijk kleiner dan ik eerst dacht, maar deze is wel huge:D

klein vraagje neem nu tms en powerfull te samen maar alle 2 moet je het een half uur voor training nemen ik doe het zo eerst pf en dan 10 a 15 later tms is dat goed zo of zou jij het anders doen .Ook staat er op nuchterige maag half uur voor dat ik pf neem doe ik ook wy shake is dat nuchter genoeg

Een hele rare vraag: Heeft er iemand ooit last gehad van rode streepjes over de arm ?.
Geen striae, heb dat eerder gehad en daar lijkt dit niet op eerder op krasjes.
Vandaag na het trainen een 3de bij gekomen, weet niet of dit in verband staat.

B&F zijn er al samples van de nieuwe smaken van Whey Perfection?

de fast diet,,,? deze morgend 2 caps deze middag 2caps nu ga ik om 6 uur de fiets op om een 30 tal km's te rijden,, mag ik nog 1 cap nemen of beter niet? moesten jullie het aanraden van niet voor de slaap dit is niet erg heb bedrijfsbeheer te leren als examen dus dat geeft niet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven