AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat je op een rustdag maar 1 dosering hoefde te nemen ?maar in iedergeval bedankt voor je reactie en ik zal het gaan doen

1 dosering is ook voldoende, maar met normale creatine is het in iedergeval zo dat als je ook in de avond voor je gaat slapen een dosering neemt dat je je spieren nog even voorziet van een dosering creatine.

TMS bevat geen stimulaten als caffeine etc dus lijkt me dit wel te doen alleen bevat het wel weer beta alanine enz en iedereen reageert daar weer anders op.

Zojuist mijn pakketje gekregen, erg snel!
Mooie shakebeker en wat mooie samples, thanks!

Zo ff eentje proberen :)

Vraagje over de Result. Er staat namelijk op 1 dosering 45min voor training en 1 erna. Aangezien ik die voor de training niet doe moet ik die dan bij de dosering na de training voegen of het houden op 1 dosering.

Vraagje over de Result. Er staat namelijk op 1 dosering 45min voor training en 1 erna. Aangezien ik die voor de training niet doe moet ik die dan bij de dosering na de training voegen of het houden op 1 dosering.

Waarom neem je geen dosering voor de training? Als je bijvoorbeeld een pre-workout gebruikt kan je die als vervanging zien van Result, omdat er ook creatine in zit. Dan hoef je dus alleen nog maar Result na de training te nemen.

Rustdagen:
1 dosering in de ochtend en 1 dosering voor je gaat slapen

Rustdagen staat alleen 1 dosering in de ochtend, of is in de avond ook aan te raden voor de nacht ?
En inderdaad ik heb pre workout met creatine daar bij in, dat was ook de reden dat ik die voor de training over sloeg.

Hoort die WTF pre training matrix zo korrelig te zijn ?, alleen bovenop ligt wat los poeder met brokken. Daaronder moet ik het los schrapen.

Laatst bewerkt:
ik dacht dat je op een rustdag maar 1 dosering hoefde te nemen ?maar in iedergeval bedankt voor je reactie en ik zal het gaan doen

eentje op rustdagen is ook goed, zoals Milkeyshake zegt zou 2 mss nog net iets optimaler zijn maar ja het is ook een rustdag he dus je spieren hebben niet afgezien etc en als je elke dag 2x pakt dan zal je pot snel leeg zijn he :D

Rustdagen staat alleen 1 dosering in de ochtend, of is in de avond ook aan te raden voor de nacht ?
En inderdaad ik heb pre workout met creatine daar bij in, dat was ook de reden dat ik die voor de training over sloeg.

Hoort die WTF pre training matrix zo korrelig te zijn ?, alleen bovenop ligt wat los poeder met brokken. Daaronder moet ik het los schrapen.

voor je eerste vraag, check de post hierboven.
voor je tweede vraag, ja, zijn de BCAA ofzo die gaan drijven en dan deel dat bezinkt (fysica massadichtheid tov water etc die uitleg moet ik niet doen denk ik :D) en je moet gwn ff laten staan en dan nog ff terug roeren en dan ff hard roeren en dan drinken en zo telkens wnr je gaat drinken..
heb ik trouwens wel met alle pre-wo hoor? met bvb TMS, als ik dat een tijd laat staan isr ook een hele bodem :D crack idem ditto.. gwn ff erin laten staan (die bcaa's lossen wat trager op) en dan nog wat roeren en drinken die handel ;) ik vond die wtf wel goed trouwens, ben benieuwd wat jij ervan vond?

Hey Ilco,
Ik heb gisteren in de middag een bestelling geplaatst, maar heb geen track&trace ontvangen. Bij mijn vorige bestelling van een paar weken geleden kreeg ik ook geen track&trace, en toen bleek mijn pakket ook niet te zijn verstuurd, zou je kunnen kijken of dit nu weer het geval is? Thanks! :)

Referentie nummer: 120991

Net ontvangen, sorry!

:D Dacht al... Dank je, voor de bestelling:)!

pakketje ontvangen!
ging weer super snel, en bedankt voor de extra samples!

volgende bestelling volgt snel :)

-
wanneer ik nog nooit een preworkout booster heb gebruikt,
is het dan wel verstandig om de complete sample in 1x weg te drinken?
ivm slaap problemen etc.

nope, ik heb bvb al vaker pre-wo gebruikt en had eens een keertje crack samples gekregen van B&F bij een bestelling en ging op een half zakje heel lekker :) altijd eerst beginnen met half zakje, je weet nooit hoe je erop reageert :) en ook als je op een half zakje al goed gaat, wrm zou je dan een heel pakken? tis crisis he manne :roflol:

Laatst bewerkt:
maar mag ik aannenen als ik geen pomp nodig heb om op te trainen(ivm rustdag)dat ik dan wel tms en whey perfection kan mixen of heeft het nog meer nadelen waarom het beter niet kan (heb op mijn werk niet echt een pomp nodig hahah)

maar mag ik aannenen als ik geen pomp nodig heb om op te trainen(ivm rustdag)dat ik dan wel tms en whey perfection kan mixen of heeft het nog meer nadelen waarom het beter niet kan (heb op mijn werk niet echt een pomp nodig hahah)

ik denk dat dan mixen geen probleem is.. de opname zal trager zijn maar das geen probleem want het is toch een rustdag maar mss moet Ilco hier even bevestiging op geven want niet echt zeker :o

ik denk dat dan mixen geen probleem is.. de opname zal trager zijn maar das geen probleem want het is toch een rustdag maar mss moet Ilco hier even bevestiging op geven want niet echt zeker :o

dan wachten we het veto van ilco even af :Dbedankt voor het mee denken.groetjes

The reason for taking it on an empty stomach is for increased blood flow to your muscles. If your busy digesting food that is taking blood away from your muscles during your lift
bb.com

op een ander forum gelezen.. kan kloppen.. maar grootste effect is toch de opname snelheid.. bij beiden redenen zou op een niet trainingsdag het dus geen probleem zijn dat je het met whey perfection zou mixen..

bb.com

op een ander forum gelezen.. kan kloppen.. maar grootste effect is toch de opname snelheid.. bij beiden redenen zou op een niet trainingsdag het dus geen probleem zijn dat je het met whey perfection zou mixen..

dank je wel dat je nog even door gezocht hebt het klink zo wel heel erg aannemelijk denk ook dat ik het op ee rustdag maar ga mixen.:)

Heb dat korrelige alleen met Vendetta gehad tot nu toe dan.
Black Powder lost vrijwel direct op, kan ook zijn omdat die verpakt zijn in stick vorm.
Zie ook dat vrijwel alles in Malate vorm is bij WTF, zal daardoor wel komen :P.

Net in ieder geval de eerste training ermee gehad en ging echt lekker. Niet het overdreven gevoel van energie maar wel echt veel zin om te trainen, moest mezelf ook dwingen tot stoppen. Vanaf aankomende week afwisselen met Black Powder om zo hopelijk gewenning te voorkomen want het was een heerlijke training. Zag ook alleen dat er een review was van WTF Pump'd, Aangezien ik de Pre Training Matrix heb kan ik daar eventueel ook review over maken.

Ilco zie PM. Ik heb 2x miscellar casein gekregen ipv combi deal Whey Perfection en Miscellar casein :( Referentienummer: 120254.

gr

Heb dat korrelige alleen met Vendetta gehad tot nu toe dan.
Black Powder lost vrijwel direct op, kan ook zijn omdat die verpakt zijn in stick vorm.
Zie ook dat vrijwel alles in Malate vorm is bij WTF, zal daardoor wel komen :P.

Net in ieder geval de eerste training ermee gehad en ging echt lekker. Niet het overdreven gevoel van energie maar wel echt veel zin om te trainen, moest mezelf ook dwingen tot stoppen. Vanaf aankomende week afwisselen met Black Powder om zo hopelijk gewenning te voorkomen want het was een heerlijke training. Zag ook alleen dat er een review was van WTF Pump'd, Aangezien ik de Pre Training Matrix heb kan ik daar eventueel ook review over maken.

ja wou ik toen ook doen maar aangezien ik maar 2 samples had, heb ik het toch maar niet gedaan.. beter een review maken na een weekje/maand dacht ik maar heb uiteindelijk geen pot meer besteld :o maar ja mss bij volgende bestelling :rolleyes: maar je zou weln review kunne maken :thumbs: ik ben het alleszins met je mening eens, goeie energie, goeie pomp, goeie focus en nix té :)

Wat is dit, 5 voor 18:00 besteld, Referentie nummer: 121245, en geen verzendbericht!? Wat een klo... Oh wacht:p

Anyway, kon het gewoon niet laten om weer eens wat te bestellen looool.

1NVE PharmacheuticalsStacker E2 Xtreme (Ephedra Free)1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!)€ 22,00€ 22,00
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes!) Cookies en Cream Milkshake€ 32,90€ 32,90
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 12 Sample Box (elke smaak 2 samples) Creamy Coconut Milkshake, Sweet Apple Milkshake€ 11,90€ 11,90
1Optimum NutritionGOLD STANDARD WHEY VARIETY PACK *1x Variety Pack € 22,90€ 22,90
1Now FoodsZMA (Anabolic Sports Recovery) *1x 90 capsules € 14,90€ 14,90

ZMA een keertje proberen, heb zo af en toe last van mee eters enzo, kan moeilijk minder gaan eten, kijken of het helpt heh.

Whey Perfection omdat dat echt lekker is:cool: Heb nog een pot met Whey Isolaat staan, ben van plan 30gr Whey Perfection en 10gr Whey Isolaat te mengen, zal wel niet teveel invloed hebben op de smaak en verbetert de samenstelling een beetje:cool:

En pilletjes, kijken wat dat doet. Over 5 weken industrial festival in Deutschland jawohl, eventjes legaal wasted gaan met vodka en pilletjes, althans, even kijken of het werkt. Anders kan ik altijd nog de illegale weg inslaan haha.

Sampletjes zijn welkom! Liefst PWO's (hebben jullie NaNo Vapor samples?) of energizers of wat dan ook, doe alles maar:p

Zal over 2 weken ongeveer wel een review maken, hopelijk blijft gewenning uit door het afwisselen. Dan zou dit wel eens een vaste pre work out booster kunnen worden naast Black Powder.

@B&F, zie de smaak Blue Raspberry van Black Powder niet meer op de site staan, is dat omdat deze is uitverkocht ?

Vandaag mijn bestelling ontvangen, bedankt voor de gevraagde pwo samples, zijn er toevallig 2 die ik nog nooit geprobeerd had!Anadraulic pump stak er wel niet bij, heb in ruil wel 2 potten anadraulic state gt gekregen(1 pot kost al meer dan 1 pot anadraulic pump)!!!!Enig idee of er ook arginine inzit?Zoniet geen probleem, dan bestel ik dit de volgende keer en probeer ik deze even uit ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven