Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komen binnen een dikke twee wekenB&F zijn er al samples van de nieuwe smaken van Whey Perfection?

Toennet ook een bestelling gedaan (eerste) om 14:17, wordt die dan vandaag nog verzonden?
Waarom is er geen vakje waar je je bedrijfsnaam kunt invullen?

klein vraagje neem nu tms en powerfull te samen maar alle 2 moet je het een half uur voor training nemen ik doe het zo eerst pf en dan 10 a 15 later tms is dat goed zo of zou jij het anders doen .Ook staat er op nuchterige maag half uur voor dat ik pf neem doe ik ook wy shake is dat nuchter genoeg
Een hele rare vraag: Heeft er iemand ooit last gehad van rode streepjes over de arm ?.
Geen striae, heb dat eerder gehad en daar lijkt dit niet op eerder op krasjes.
Vandaag na het trainen een 3de bij gekomen, weet niet of dit in verband staat.
B&F zijn er al samples van de nieuwe smaken van Whey Perfection?

de fast diet,,,? deze morgend 2 caps deze middag 2caps nu ga ik om 6 uur de fiets op om een 30 tal km's te rijden,, mag ik nog 1 cap nemen of beter niet? moesten jullie het aanraden van niet voor de slaap dit is niet erg heb bedrijfsbeheer te leren als examen dus dat geeft niet![]()

Ik heb mn bestelling binnen, bedankt!
Jammergenoeg geen samples..maargoed volgende keer beter.
Trouwens om de potten 2KG Perfect Protein matrix zitten labels van 4KG.![]()
. Check ik gelijk, dank je..Toennet ook een bestelling gedaan (eerste) om 14:17, wordt die dan vandaag nog verzonden?
Waarom is er geen vakje waar je je bedrijfsnaam kunt invullen?

Een hele rare vraag: Heeft er iemand ooit last gehad van rode streepjes over de arm ?.
Geen striae, heb dat eerder gehad en daar lijkt dit niet op eerder op krasjes.
Vandaag na het trainen een 3de bij gekomen, weet niet of dit in verband staat.
Ik sta al in de wachtrij voor samples van de nieuwe whey perfection smaken!
![]()

Gister fijne financiële meevallers
werd dus weer tijd voor een bestelling
Referentie nummer: 121144

goede morgen b&f ik wilde even vragen of ik whey perfection met tms kan mixen in mijn ochtend shake of dat ik die los van elkaar moet drinken.alvast bedankt groetjes

goeie morgend! zal ff in hun plek antwoorden zodat je sneller je antwoord hebt
je mag het mixen maar het is niet aan te raden
als je het mixt zal de opname van de ingredienten die bvb zorgen voor de pomp in je spieren tijdens het trainen (citruline malate) trager zijn..
Het allermooist is:
60 min. voor de training:
whey perfection
20 min voor de training:
Total Muscle Solution
Direct na de training:
Total Muscle Solution
15 min later:
whey perfection
zo benut je ten volle alle ingredienten in de TMS![]()

dat doe ik ook op trainings dagen maar het is vandaag een rust dag en ik had gelezen dat je op een rustdag een dosering tms in de ochtend of in de avond moest nemen dus dat wilde ik doen vanmorgen maar wist niet of ik het dan wel kan mixen.bedankt trouwens dat je zo snel reageerd.![]()