XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mn bestelling binnen, bedankt!
Jammergenoeg geen samples.. :( maargoed volgende keer beter.

Trouwens om de potten 2KG Perfect Protein matrix zitten labels van 4KG. :D

Toennet ook een bestelling gedaan (eerste) om 14:17, wordt die dan vandaag nog verzonden?

Waarom is er geen vakje waar je je bedrijfsnaam kunt invullen?

klein vraagje neem nu tms en powerfull te samen maar alle 2 moet je het een half uur voor training nemen ik doe het zo eerst pf en dan 10 a 15 later tms is dat goed zo of zou jij het anders doen .Ook staat er op nuchterige maag half uur voor dat ik pf neem doe ik ook wy shake is dat nuchter genoeg

Je kunt de Powerfull ook rustig 45 min. - een uurtje tevoren nemen en de TMS dan 20-30 minuten tevoren.
Altijd minimaal een half uur laten tussen de PF en de Whey.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Een hele rare vraag: Heeft er iemand ooit last gehad van rode streepjes over de arm ?.
Geen striae, heb dat eerder gehad en daar lijkt dit niet op eerder op krasjes.
Vandaag na het trainen een 3de bij gekomen, weet niet of dit in verband staat.

Geen idee eigenlijk, vreemd..

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

B&F zijn er al samples van de nieuwe smaken van Whey Perfection?

Als het goed is eind volgende week..:)

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

de fast diet,,,? deze morgend 2 caps deze middag 2caps nu ga ik om 6 uur de fiets op om een 30 tal km's te rijden,, mag ik nog 1 cap nemen of beter niet? moesten jullie het aanraden van niet voor de slaap dit is niet erg heb bedrijfsbeheer te leren als examen dus dat geeft niet :D

Persoonlijk vind ik 4 totaal per dag wel echt voldoende .Als je je verder hier goed bij voelt dan zal het eventueel wel kunnen maar zeker geen gewoonte van maken. Persoonlijk en afhankelijk van tolerantie.:cool:

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Ik heb mn bestelling binnen, bedankt!
Jammergenoeg geen samples.. :( maargoed volgende keer beter.

Trouwens om de potten 2KG Perfect Protein matrix zitten labels van 4KG. :D

Ai, de samples maak ik goed met je volgende keer;). Check ik gelijk, dank je..

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Toennet ook een bestelling gedaan (eerste) om 14:17, wordt die dan vandaag nog verzonden?

Waarom is er geen vakje waar je je bedrijfsnaam kunt invullen?

Zelf tot 18:00 uur wordt elke bestelling direct verzonden:)

Als je iets bij een bedrijf bezorgt wilt hebben dan kun je dat wel even zo oplossen:

Bedrijfsnaam (t.a.v. eigen naam)

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Die komen binnen een dikke twee weken :)

Na hevig aandringen van onze kant komen ze nu iets sneller :)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Doordeweeks tot 18:00 besteld is morgen in huis. ;)

:thumbs:

Ik sta al in de wachtrij voor samples van de nieuwe whey perfection smaken!

:D

Ik heb op 5 juni een bestelling bij jullie geplaatst, en nog dezelfde dag betaald via overschrijving.
Mijn bestelling is echter nog altijd niet aangekomen, is het normaal dat dit zo lang duurt?

Mijn referentienummer is 118397.

Een hele rare vraag: Heeft er iemand ooit last gehad van rode streepjes over de arm ?.
Geen striae, heb dat eerder gehad en daar lijkt dit niet op eerder op krasjes.
Vandaag na het trainen een 3de bij gekomen, weet niet of dit in verband staat.

ik ben niet 100% zeker maar is het vaak op de plaats spiergroep die je hebt getraind of dag ervoor hebt getraind? wsl dan door druk van het gewicht, gaat normaal weer weg. uitzonderlijk blijf je er wel last van hebben!
ik ben wel geen dokter dus mijn woorden mogen met een korrel zout genomen worden

Ik sta al in de wachtrij voor samples van de nieuwe whey perfection smaken!

:D

me 2!!!! :D
dezelfde dag dat die samples binnen zijn zal ik een mooie bestelling doen en expliciet achter een mooi pakketje met veel samples vragen :D:roflol:

Zei er iemand nieuwe samples van whey perfection?

Count me in :D

Gister fijne financiële meevallers :P
werd dus weer tijd voor een bestelling ;)

Referentie nummer: 121144

goede morgen b&f ik wilde even vragen of ik whey perfection met tms kan mixen in mijn ochtend shake of dat ik die los van elkaar moet drinken.alvast bedankt groetjes

goede morgen b&f ik wilde even vragen of ik whey perfection met tms kan mixen in mijn ochtend shake of dat ik die los van elkaar moet drinken.alvast bedankt groetjes

goeie morgend! zal ff in hun plek antwoorden zodat je sneller je antwoord hebt :)
je mag het mixen maar het is niet aan te raden
als je het mixt zal de opname van de ingredienten die bvb zorgen voor de pomp in je spieren tijdens het trainen (citruline malate) trager zijn..

Het allermooist is:

60 min. voor de training:
whey perfection

20 min voor de training:
Total Muscle Solution

Direct na de training:
Total Muscle Solution

15 min later:
whey perfection

zo benut je ten volle alle ingredienten in de TMS ;)

goeie morgend! zal ff in hun plek antwoorden zodat je sneller je antwoord hebt :)
je mag het mixen maar het is niet aan te raden
als je het mixt zal de opname van de ingredienten die bvb zorgen voor de pomp in je spieren tijdens het trainen (citruline malate) trager zijn..

Het allermooist is:

60 min. voor de training:
whey perfection

20 min voor de training:
Total Muscle Solution

Direct na de training:
Total Muscle Solution

15 min later:
whey perfection

zo benut je ten volle alle ingredienten in de TMS ;)

dat doe ik ook op trainings dagen maar het is vandaag een rust dag en ik had gelezen dat je op een rustdag een dosering tms in de ochtend of in de avond moest nemen dus dat wilde ik doen vanmorgen maar wist niet of ik het dan wel kan mixen.bedankt trouwens dat je zo snel reageerd.:)

Je kan wel eens gelijk hebben StevenG, vreemde is dat het dan alleen op linkerarm te zien is :P. Kijk het wel even aan en anders ergens informatie in winnen bij huisarts ofzo.

dat doe ik ook op trainings dagen maar het is vandaag een rust dag en ik had gelezen dat je op een rustdag een dosering tms in de ochtend of in de avond moest nemen dus dat wilde ik doen vanmorgen maar wist niet of ik het dan wel kan mixen.bedankt trouwens dat je zo snel reageerd.:)

Als het in de ochtend neemt dan neem je eerst TMS op een nuchtere maag en later 15/20min je whey shake/brinta of ander ontbijt.

Volgensmij is het beste op rustdagen om een dosering in de ochtend te nemen en net voor je gaat slapen.

ik dacht dat je op een rustdag maar 1 dosering hoefde te nemen ?maar in iedergeval bedankt voor je reactie en ik zal het gaan doen

pakketje ontvangen!
ging weer super snel, en bedankt voor de extra samples!

volgende bestelling volgt snel :)

-
wanneer ik nog nooit een preworkout booster heb gebruikt,
is het dan wel verstandig om de complete sample in 1x weg te drinken?
ivm slaap problemen etc.

Laatst bewerkt:
Hey Ilco,
Ik heb gisteren in de middag een bestelling geplaatst, maar heb geen track&trace ontvangen. Bij mijn vorige bestelling van een paar weken geleden kreeg ik ook geen track&trace, en toen bleek mijn pakket ook niet te zijn verstuurd, zou je kunnen kijken of dit nu weer het geval is? Thanks! :)

Referentie nummer: 120991

Net ontvangen, sorry!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven