- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de laatste week last dat mijn slaapritme in de war is. Ik zie dat jullie melatonine verkopen, zijn er nog andere interessante producten waar ik naar kan kijken om dit te proberen voor extra steun om weer op track te komen?

Ik heb de laatste week last dat mijn slaapritme in de war is. Ik zie dat jullie melatonine verkopen, zijn er nog andere interessante producten waar ik naar kan kijken om dit te proberen voor extra steun om weer op track te komen?
NEOBEE® MCT OIL nu met 30% korting!
[Link niet meer beschikbaar]
Kortingscode: NEOBEE30
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimd tot en met maandag 15 juli 2013. Hierna geldt de 30% korting op NEOBEE® MCT Oil van Body&FIT niet meer!
Ralf

HIj werkt weerKan de code niet gebruiken. Geeft een error aan. Dat de code niet bekend is bij jullie![]()

Graag gedaan! JIj ook bedankt

Ik heb zo de exacte datum niet, maar ik verwacht op korte termijn. Anders zou je het niet op de site vindenB&F komt jullie Agmatine eindelijk weer eens terug en wanneer?
Zodra het hier is, kondig ik het aan.Is er inmiddels al duidelijk waarom de walnoten uit het assortiment gaan?
Verkochten wellicht niet goed genoeg?
Nee, ik ben sinds je vraag vorige week er nog niet aan toe gekomen. Morgen zal ik het voor je navragenIs er inmiddels al duidelijk waarom de walnoten uit het assortiment gaan?

Goede review! Dankje. Ik ben blij dat het zo een stuk beter gaat, wellicht kun je in de toekomst weer geheel pijnvrij sporten.Heb de hele week met minimale pijn kunnen trainen dankzij de wrist wraps, blessure is daardoor gelijk een stuk minder geworden. Zeker een aanrader voor mensen met pols/peesklachten in hun onderarm

We hebben inderdaad de noten al enige tijd in ons assortiment. Je moet ze inderdaad net even tegen komen en weten dat ze er zijn. Erg lekker en gezondVerkochten wellicht niet goed genoeg?
Vind het ook wel jammer.
Ik wist bv niet dat ze in het assortiment waren. Ze staan heel erg verstopt op de site en enkel als je weet dat ze die hebben kan je ze ook terugvinden. Dat is het nadeel van een groot gamma.

Nee, we verwachten op korte termijn geen nieuwe smaken van onze Isolaat Perfection.komen er nog meer smaken van de isolaat? Ik vind watermeloen erg lekker maar die is er helaas alleen in whey perfection...![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken en morgen in huis!Weer een bestelling geplaatst C1069031 zag alleen dat de trainingshandschoenen niet meer te kiezen waren? zijn die eruit ?? vind ik wel jammer wilde nog een maatje l/xl hebben
De Handschoenen Deluxe zijn op dit moment helaas uitverkocht, vandaar je ze niet vind bij onze cadeaus.Geef ik je gelijk in. Dit is niet volgens afspraak. Helaas kan ik de situatie niet veranderen, maar wil zeker wel een klacht indienen over de bezorger. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling, regel ik dat direct voor je.Hey Body en Fit,
ik ben altijd erg tevreden over jullie spullen en merken, maar nu heb ik een probleem met de levering van mijn pakket. Ik weet dat het niet jullie schuld is maar die van PostNL daarom vraag ik of er van jullie kant ook wat druk op gezet kan worden.
Ik zou afgelopen zaterdag een zending ontvangen maar de pakketbezorger is niet eens langs geweest (hoewel er geclaimed is van wel) en er is nergens een briefje achter gelaten. Nu is vandaag een 2e poging geweest maar weer geen pakketbezorger en weer nergens een briefje. Dus mag ik zelf op pad om mijn pakket pas vanaf morgen(!) op te halen bij een bezorgpunt. Niet geheel zoals "afspraak"...
Nogmaals, ik weet dat het niet jullie schuld is, maar ik dacht dit willen jullie ook vast verbeterd hebben.
Cheers
Het is lastig leverbaar op dit moment, maar is weer besteld.@ B&F,
Wanneer komt serious mass van ON terug binnen?
We hopen dat de Serious Mass snel weer binnen is
Een exacte levertijd lukt helaas niet.