MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De OP=OP categorie is weer aangevuld :)
bannerop=op2.jpg

Hey body en fit, ik was net van plan om een bestelling te doen waaronder handschoenen en mass perfection, nu heb ik 2 vraagjes:

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw

Deze handschoenen wilde ik graag maar aangezien ik 'kleine' handen heb wilde ik voor S gaan, is deze maat voor extreem kleine handen of zou ik tovh voor de M moeten gaan zodat ze mijn vingers niet knellen

Mijn 2e vraag was of de peach smaak van mass perfection goed te combineren is met melk? Ik heb normaal gesproken banaan, echt heerlijk maar ben benieuwd naar de andere smaken. Ik hoor graag van jullie

Hey body en fit, ik was net van plan om een bestelling te doen waaronder handschoenen en mass perfection, nu heb ik 2 vraagjes:

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw

Deze handschoenen wilde ik graag maar aangezien ik 'kleine' handen heb wilde ik voor S gaan, is deze maat voor extreem kleine handen of zou ik tovh voor de M moeten gaan zodat ze mijn vingers niet knellen

Mijn 2e vraag was of de peach smaak van mass perfection goed te combineren is met melk? Ik heb normaal gesproken banaan, echt heerlijk maar ben benieuwd naar de andere smaken. Ik hoor graag van jullie
Mango Peach vind ik zelf wel erg lekker (ook met melk) maar smaak is heel persoonlijk. Evenals je handschoenen. Ik denk als je twijfelt, kun je altijd het beste voor M gaan. S is voor vrij kleine handen inderdaad.

Ralf

Pak 25% korting!
Creatine+ van Revolutions

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kortingscode: Creatine25

- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met maandag 22 juli 2013. Hierna geldt de 25% korting op Creatine+ van Revolutions niet meer!

Nog even een reminder van de weekaanbiedingen ! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie site ligt er uit? Kan er niet opkomen.

Edit: toch wel, duurde even (half minuut). Alles gaat erg traag trouwens.

Jullie site ligt er uit? Kan er niet opkomen.

Edit: toch wel, duurde even (half minuut). Alles gaat erg traag trouwens.
Vreemd, er is op dit moment geen storing op onze site. Het valt me op dat het inderdaad minder snel is. Ik ga er vanuit dat het zo over is. Mocht het wellicht over een half uurtje nog zo zijn, dan zal ik eens bellen. :)

Ralf

He B&F

Hebben jullie de isolaat perfection niet in vanillesmaak?
Vanille is nl de enigste waarvan ik weet dat ik hem lekker vind. Althans in de perfect protein... Andere smaken ken ik niet. Ik wil dit wss een keer gaan bestellen maar durf het niet echt aan om zomaar een smaak te bestellen gezien ik al niet een zoetliefhebber ben.

He B&F

Hebben jullie de isolaat perfection niet in vanillesmaak?
Vanille is nl de enigste waarvan ik weet dat ik hem lekker vind. Althans in de perfect protein... Andere smaken ken ik niet. Ik wil dit wss een keer gaan bestellen maar durf het niet echt aan om zomaar een smaak te bestellen gezien ik al niet een zoetliefhebber ben.
De Isolaat Perfection 2KG in de smaak vanille is op dit moment inderdaad uitverkocht. We hebben wel de 4KG in vanille uiteraard. Wellicht dat dit een optie voor je is. De exacte levertijd kan ik je helaas ook niet vertellen.:rolleyes: Anders zou je eens kunnen kijken naar onze variety van de Isolaat Perfection (net nieuw binnen). :) Waarmee je een groot aantal heerlijke smaken mee kunt testen. Smaak is inderdaad persoonlijk en als het te zoet is, kun je gerust extra water toevoegen. Dit geldt eigenlijk voor elke shake.

Ralf

De Isolaat Perfection 2KG in de smaak vanille is op dit moment inderdaad uitverkocht. We hebben wel de 4KG in vanille uiteraard. Wellicht dat dit een optie voor je is. De exacte levertijd kan ik je helaas ook niet vertellen.:rolleyes: Anders zou je eens kunnen kijken naar onze variety van de Isolaat Perfection (net nieuw binnen). :) Waarmee je een groot aantal heerlijke smaken mee kunt testen. Smaak is inderdaad persoonlijk en als het te zoet is, kun je gerust extra water toevoegen. Dit geldt eigenlijk voor elke shake.

Ralf
Er is dus helemaal geen zicht op wanneer de 2 kg binnenkomt? Is dit ook niet na te gaan?
De variety pack heb ik naar gekeken maar ik weet al dat ik 4 van de 8 smaken niet lekker vind... dus das ook wel wat zonde want voor 8 shakes is dat behoorlijk prijzig.
Ik gebruik het in kwark/yoghurt en niet in water. Dat maakt het gelukkig wel al wat minder zoet. ;)

Heeft iemand ervaring met Isolaat in yoghurt qua smaak?

Er is dus helemaal geen zicht op wanneer de 2 kg binnenkomt? Is dit ook niet na te gaan?
De variety pack heb ik naar gekeken maar ik weet al dat ik 4 van de 8 smaken niet lekker vind... dus das ook wel wat zonde want voor 8 shakes is dat behoorlijk prijzig.
Ik gebruik het in kwark/yoghurt en niet in water. Dat maakt het gelukkig wel al wat minder zoet. ;)

Heeft iemand ervaring met Isolaat in yoghurt qua smaak?

Wiij verwachten de smaak vanille van de 2 kg variant binnen 2 weken weer op voorraad.:)

René

Vrijdag bestelling gedaan C1065954, nog geen betaling ontvangen?

Dat klinkt goed! dat is al sneller dan ik mijn huidige perfect protein op heb. :D

We doen ons best om de producten zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben!:)

Vrijdag bestelling gedaan C1065954, nog geen betaling ontvangen?

Heb het net even voor je gecheckt maar kon geen betaling vinden. Je kan het beste even een betaalbewijs mailen naar info@bodyenfitshop.nl. Dan kan ik wellicht wat specifieker zoeken.:)

René

Nvm.

Gisteren besteld, zou binnen zijn vandaag tussen 09:30 en 11:30 maar zending staat nog steeds op 'Zending is ontvangen door postnl'..

Ik heb zo'n vermoeden dat dit keer ik de sjaak ben, vandaag de dag doorbrengen zonder proteine shakes :/

:thumbs:
Gisteren besteld, zou binnen zijn vandaag tussen 09:30 en 11:30 maar zending staat nog steeds op 'Zending is ontvangen door postnl'..

Ik heb zo'n vermoeden dat dit keer ik de sjaak ben, vandaag de dag doorbrengen zonder proteine shakes :/
Ik adviseer om je T&T goed in de gaten te houden. De tijdsvakken zijn altijd een verwachting dat het pakket geleverd gaat worden. Dit kan soms ook ontzettend afwijken. Ik ga er vanuit dat het vandaag nog een scan krijgt dat het in de afleverroute gaat. Zodat je het vandaag nog in huis hebt :)

Ralf

:thumbs:

Ik adviseer om je T&T goed in de gaten te houden. De tijdsvakken zijn altijd een verwachting dat het pakket geleverd gaat worden. Dit kan soms ook ontzettend afwijken. Ik ga er vanuit dat het vandaag nog een scan krijgt dat het in de afleverroute gaat. Zodat je het vandaag nog in huis hebt :)

Ralf

Nou dat hoop ik wel voor ze .. Als ze een tijd beloven dan moeten ze het ook gewoon nakomen, je hoort nog van me :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven