MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog binnengekregen, ze waren rond 11 uur nog aan het inladen ivm vertraging. Me shakes en handschoenen zijn binnen. De handschoenen zijn echt van top kwaliteit, zou er veel meer voor over hebben dan een tientje. Bovendien is er naar mijn opmerking gekeken en nu lekker smaken testen totdat ik een fijne smaak heb om weer een bestelling te doen. Ik fitness sinds 3 weken en al 3 x besteld haha. Erg bedankt Body en Fit!

Heb trouwens nog een vraagje, heb ook zo'n zak met dextrose gekocht en nu ben ik benieuwd hoeveel gram dextrose een volle lepel is ongeveer?

Bestelling gedaan, onder andere ook een pot pastasaus (kcal vrij) dus ben erg benieuwd :p Keertje proberen :p

Toch nog binnengekregen, ze waren rond 11 uur nog aan het inladen ivm vertraging. Me shakes en handschoenen zijn binnen. De handschoenen zijn echt van top kwaliteit, zou er veel meer voor over hebben dan een tientje. Bovendien is er naar mijn opmerking gekeken en nu lekker smaken testen totdat ik een fijne smaak heb om weer een bestelling te doen. Ik fitness sinds 3 weken en al 3 x besteld haha. Erg bedankt Body en Fit!

Heb trouwens nog een vraagje, heb ook zo'n zak met dextrose gekocht en nu ben ik benieuwd hoeveel gram dextrose een volle lepel is ongeveer?

Fijn dat alles naar wens is.:thumb: Bij een volle lepel dextrose zit je ongeveer op 15 gram:).

Bestelling gedaan, onder andere ook een pot pastasaus (kcal vrij) dus ben erg benieuwd :p Keertje proberen :p

Bedankt voor je bestelling!:) Laat maar even weten wat je van de saus vind.;)

René

Pm werd nog steeds niet beantwoord sinds gisterenavond. Wil niet ongeduldig lijken.

Pakje tijdig geleverd! Gisterenavond om half 10 besteld, vanochtend om half 9 geleverd. Super!

Fijn dat alles naar wens is.:thumb: Bij een volle lepel dextrose zit je ongeveer op 15 gram:).

Bedankt voor je bestelling!:) Laat maar even weten wat je van de saus vind.;)

René

Ik neem aan dat je een eetlepel bedoelt toch? Wil het even zeker weten straks sta ik te stuiteren ofzo haha

Pm werd nog steeds niet beantwoord sinds gisterenavond. Wil niet ongeduldig lijken.

Pakje tijdig geleverd! Gisterenavond om half 10 besteld, vanochtend om half 9 geleverd. Super!
Ga ik zo even na kijken.:cool: We zijn ontzettend druk en proberen zoveel mogelijk hiervoor jullie te zijn. Dit is een extra service die we zo goed mogelijk willen uitoefenen. Dat lukt ook heel goed en blijven we zeker doen. Voor urgente dingen kun je het beste mijn collega's aanspreken. Mocht je direct een antwoord willen, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's op 0513 683 068.
We vinden de kwaliteit noten niet aan onze eisen voldoen (we vinden dat dit nog beter kan) plus de vraag is tegenvallend. Vandaar we deze nu in de OP=OP hebben.
Ik neem aan dat je een eetlepel bedoelt toch? Wil het even zeker weten straks sta ik te stuiteren ofzo haha
Ja, dat klopt. Het is een schatting geweest van mijn collega Rene. Als je het zeker wilt weten, adviseren we altijd dit even na te wegen met de keukenweegschaal. :)

Ralf

We vinden de kwaliteit noten niet aan onze eisen voldoen (we vinden dat dit nog beter kan) plus de vraag is tegenvallend. Vandaar we deze nu in de OP=OP hebben.

Ralf

Oke! heb wel mijn aandeel in het voordeel genomen hehe.
Verdere vraag; verwachten jullie de noten terug zodra het noten-seizoen begint? (Dus naar alle waarschijnlijkheid de kwaliteit weer vooruit zal gaan)?

Oke! heb wel mijn aandeel in het voordeel genomen hehe.
Verdere vraag; verwachten jullie de noten terug zodra het noten-seizoen begint? (Dus naar alle waarschijnlijkheid de kwaliteit weer vooruit zal gaan)?
Dat zijn vragen waarop we nog geen antwoord kunnen geven. De noten voldoen niet aan onze verwachtingen op dit moment en er word in de toekomst misschien weer een beslissing gemaakt of ze terug komen of niet. Dat is geheel afhankelijk van het moment zelf :)

Ralf

Dat zijn vragen waarop we nog geen antwoord kunnen geven. De noten voldoen niet aan onze verwachtingen op dit moment en er word in de toekomst misschien weer een beslissing gemaakt of ze terug komen of niet. Dat is geheel afhankelijk van het moment zelf :)

Ralf

Oke! Duidelijk! Dankje voor het uitzoeken!
Vind het jammer want vond ze zelf erg goed! Maar begrijp dat als jullie ze zelf niet goed genoeg beschouwen jullie ze ook niet aan de klant willen verstrekken ofc.!

Gisteren voor 22:00 bestelling gedaan ( 10:00 ) maar heb vandaag niks mogen ontvangen van de postbode/pakketdienst :( terwijl er wel een ander pakketje was voor me..... kan je het voor me nakijken ??

Normaal gesproken heb ik het altijd de dag erna......:D

alvast bedankt !

ref. nr.C1069031

Oke! Duidelijk! Dankje voor het uitzoeken!
Vind het jammer want vond ze zelf erg goed! Maar begrijp dat als jullie ze zelf niet goed genoeg beschouwen jullie ze ook niet aan de klant willen verstrekken ofc.!
Bedankt voor je begrip! :)
Gisteren voor 22:00 bestelling gedaan ( 10:00 ) maar heb vandaag niks mogen ontvangen van de postbode/pakketdienst :( terwijl er wel een ander pakketje was voor me..... kan je het voor me nakijken ??

Normaal gesproken heb ik het altijd de dag erna......:D

alvast bedankt !

ref. nr.C1069031
Dat is ook iets wat je van ons gewend mag zijn. Helaas is jouw zending een dag vertraagd bij postNL (zie je trackandtrace). Deze word morgen bij jou aangeboden.

Ralf

Ik heb al een hoop smaken geprobeerd maar sinds ik Chocolate Coconut Bounty ben tegengekomen ben ik niet meer van smaak veranderd. Heb ondertussen al 2 emmers en 2 potten leeg en ik ben het nog steeds niet zat. Mocht B&F deze smaak ooit uit het assortiment halen dan moet ik waarschijnlijk naar een afkickkliniek :D

Is lekker int begin maar na een tijdje slaagt het wat tegen, mijn mening hé

Net me eerste shake Chocolate Coconut Bounty gehad en ben nu al verslaafd haha :D

Gisteren voor het eerst bij jullie besteld vandaag netjes binnen gehad.

Heb alleen een vraag over die multi vitamine tabletten moet je deze in 1 keer doorslikken of mag je die ook verkruimelen en dan zo met water innemen?

Gisteren voor het eerst bij jullie besteld vandaag netjes binnen gehad.

Heb alleen een vraag over die multi vitamine tabletten moet je deze in 1 keer doorslikken of mag je die ook verkruimelen en dan zo met water innemen?
Bedankt voor je bestelling en graag gedaan. Mag je helemaal zelf weten, zolang je alles maar binnen krijgt. Net wat jij het gemakkelijkste vind :)

Ralf

hey,

heb de sports multi erbij gekregen, kan deze ook bij het ontbijt icm dexaprine en ideal body ? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven