locomojito
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Toch nog binnengekregen, ze waren rond 11 uur nog aan het inladen ivm vertraging. Me shakes en handschoenen zijn binnen. De handschoenen zijn echt van top kwaliteit, zou er veel meer voor over hebben dan een tientje. Bovendien is er naar mijn opmerking gekeken en nu lekker smaken testen totdat ik een fijne smaak heb om weer een bestelling te doen. Ik fitness sinds 3 weken en al 3 x besteld haha. Erg bedankt Body en Fit!
Heb trouwens nog een vraagje, heb ook zo'n zak met dextrose gekocht en nu ben ik benieuwd hoeveel gram dextrose een volle lepel is ongeveer?
Heb trouwens nog een vraagje, heb ook zo'n zak met dextrose gekocht en nu ben ik benieuwd hoeveel gram dextrose een volle lepel is ongeveer?

Keertje proberen
.
We zijn ontzettend druk en proberen zoveel mogelijk hiervoor jullie te zijn. Dit is een extra service die we zo goed mogelijk willen uitoefenen. Dat lukt ook heel goed en blijven we zeker doen. Voor urgente dingen kun je het beste mijn collega's aanspreken. Mocht je direct een antwoord willen, dan kun je het beste even bellen met mijn collega's op 0513 683 068.
terwijl er wel een ander pakketje was voor me..... kan je het voor me nakijken ??