Ook geen punt!super!
kan dit allemaal vlak voor ik het ontbijt neem ? (dexaprine+3capsules ideal body en een capsule sport multi ?)

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook geen punt!super!
kan dit allemaal vlak voor ik het ontbijt neem ? (dexaprine+3capsules ideal body en een capsule sport multi ?)

sory hoor, maar wat bedoel je daar nou mee ?
kom van belgie, en die uitdrukking gebruiken ze toch nooit
LOLgeen punt = geen probleem.sory hoor, maar wat bedoel je daar nou mee ?kom van belgie, en die uitdrukking gebruiken ze toch nooit
LOL

Dankje Marina
Haha, graag gedaan.Je kan inderdaad gewoon 1 scoop aanhouden, zoals op het potje vermeld staat. 1 scoop is namelijk 5 gram.
---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 14:02 ----------
Zou wel kunnen, maar mijn persoonlijke voorkeur zou toch water zijn.![]()

Bedankt voor je begrip!
Dat is ook iets wat je van ons gewend mag zijn. Helaas is jouw zending een dag vertraagd bij postNL (zie je trackandtrace). Deze word morgen bij jou aangeboden.
Ralf
Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he!Gisteren besteld en vandaag mijn bestelling op kunnen halen, TOP
Heb een vraag, bij mijn potje musclepharm creatine staat dat drie schepjes 5 gram is. En op de foto van een andere dbb-lid staat dat bij hem 1 schepje 5 gram is.![]()
Zie dat mijn citatie niet gelukt is, maar zijn post staat op pagina 2407.
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Je kan elke andere favoriete vloeistof gebruiken. De hoeveelheid mag je geheel zelf bepalenNog een vraagje bij de whey staat 1 scoop op 250 water. Kan je dit ook vervangen door melk en zo ja hoeveel ml?
Ik raad vaak aan 200-300ml vloeistof, dan zit je altijd goed. Kwa smaak en oplosbaarheid ook.Graag gedaan!
Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he!Kijk even op het potje, MusclePharm heeft versies in omloop met 3 schepjes is 5 gram maar ook 1 schepje is vijf gram. Het beste kun je even kijken op het etiket, dan weet je 100% zeker dat je goed zit.
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Je kan elke andere favoriete vloeistof gebruiken. De hoeveelheid mag je geheel zelf bepalenIk raad vaak aan 200-300ml vloeistof, dan zit je altijd goed. Kwa smaak en oplosbaarheid ook.
Ralf
---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 20:40 ----------
Graag gedaan!
Dat gaan we houden zo. Dankjewel he!Bedankt voor de vlotte bestelling en leuke extra's!!
Jullie blijven een aanrader!
![]()

Toppie, graag gedaan

Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he!Kijk even op het potje, MusclePharm heeft versies in omloop met 3 schepjes is 5 gram maar ook 1 schepje is vijf gram. Het beste kun je even kijken op het etiket, dan weet je 100% zeker dat je goed zit.
Oke dan ga ik drie schepjes aanhouden. Bedankt voor de snelle reactie.
Altijd goed!Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he!Kijk even op het potje, MusclePharm heeft versies in omloop met 3 schepjes is 5 gram maar ook 1 schepje is vijf gram. Het beste kun je even kijken op het etiket, dan weet je 100% zeker dat je goed zit.
Oke dan ga ik drie schepjes aanhouden. Bedankt voor de snelle reactie.Creatine MusclePharm
![]()
Ralf
Ze staan weer in bestelling! We verwachten ze eind deze week, begin volgende week weer binnen te krijgen!
Tim

Ik zal er morgenochtend even achteraan. We hadden ze eigenlijk al verwachtTim!
Waar zijn ze? De LowCarb Pack (Best Body Nutrition) repen? Ik heb nog geen automatische e-mail gekregen en wil graag nog een paar producten van de weekaanbieding meepikken.
Je krijgt inderdaad, mits je je aangemeld hebt, een mail zodra deze voorradig zijn.Ja hoor, zodra de postNL het aangenomen heeft en verwerken gaat. Krijgt het een scan en word je T&T geupdate. Dan heb je die morgen natuurlijk gewoon in huis. Bedankt voor je bestelling!Net voor 100 euro besteld, staat ook dat het verzonden is maar op de t&t staat nog niks over m'n pakket? Is dat normaal? Heb meestal binnen een uur wel dat t&t weet wanneer het wordt geleverd.
Nummer van pakket is 3SZRHH000067447 overigens
ik doe het ook gewoon in 250 ml yoghurt of 250 ml kwark. Goed roeren en dat gaat ook prima.Nog een vraagje bij de whey staat 1 scoop op 250 water. Kan je dit ook vervangen door melk en zo ja hoeveel ml?

ik doe het ook gewoon in 250 ml yoghurt of 250 ml kwark. Goed roeren en dat gaat ook prima.![]()
Heb eens een schep whey door 500ml magere kwark gedaan maar dat werd bijna beton. Niet aan te raden dusValt mee hoor.. ik heb een paar samples van de meet meegenomen en ging prima. Stevig werd het wel maar het smaakte prima en klonterde niet. Het werd een beetje turkse yoghurt achtig in stevigheid.250ml kwarkHeb eens een schep whey door 500ml magere kwark gedaan maar dat werd bijna beton. Niet aan te raden dus

Idd doe het ook welleens, 250 gram magere kwark met een scoop whey mengt prima zonder klonten.Valt mee hoor.. ik heb een paar samples van de meet meegenomen en ging prima. Stevig werd het wel maar het smaakte prima en klonterde niet. Het werd een beetje turkse yoghurt achtig in stevigheid.
Ik doe nu in de ochtend door 250 ml yoghurt 1 a 2 scheppen perfect protein + oats + banaan + olie en nog is het geen stijve zooi... dus valt best mee.
Oh ja.. ik eet beide versies elke dag... dus ja.. heb er wel ervaring mee.![]()