AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En het is nog lekker ook.
Ik eet het s'ochtends en s'avonds.
Soms doe ik er een scheutje melk doorheen als het echt hard wordt.
Ik neem altijd casseine

250ml kwark :eek: Heb eens een schep whey door 500ml magere kwark gedaan maar dat werd bijna beton. Niet aan te raden dus
Valt mee hoor.. ik heb een paar samples van de meet meegenomen en ging prima. Stevig werd het wel maar het smaakte prima en klonterde niet. Het werd een beetje turkse yoghurt achtig in stevigheid.

Ik doe nu in de ochtend door 250 ml yoghurt 1 a 2 scheppen perfect protein + oats + banaan + olie en nog is het geen stijve zooi... dus valt best mee.

Oh ja.. ik eet beide versies elke dag... dus ja.. heb er wel ervaring mee. :)
Zoals al aangegeven wordt valt het reuze mee. Heb het zelf ook wel eens gedaan om toch een lekkere smaak aan de kwark te krijgen. :cool:
Ik neem altijd casseine
Genieten dus! :zuip:

Ralf

Ik neem altijd casseine
ja lekker he!
ik heb in de ochtend yoghurt met perfect protein en nog meer zooi erbij en na mijn diner de kwark met perfect protein.

Eeven een vraagje. welke smaken zijn echt lekker in de kwark? Heb nu vanille en durf niet zo goed met andere te experimenteren omdat die potten zo groot zijn. :o

ja lekker he!
ik heb in de ochtend yoghurt met perfect protein en nog meer zooi erbij en na mijn diner de kwark met perfect protein.

Eeven een vraagje. welke smaken zijn echt lekker in de kwark? Heb nu vanille en durf niet zo goed met andere te experimenteren omdat die potten zo groot zijn. :o

Thxn voor de info ook heb gisteren banaan whey door mw kwark heen gedaan was best lekker.

Denk dat alles wat je zelf lekker vind er wel door heen kan:rolleyes:

Ik zal er morgenochtend even achteraan. We hadden ze eigenlijk al verwacht :) Je krijgt inderdaad, mits je je aangemeld hebt, een mail zodra deze voorradig zijn.

Ja hoor, zodra de postNL het aangenomen heeft en verwerken gaat. Krijgt het een scan en word je T&T geupdate. Dan heb je die morgen natuurlijk gewoon in huis. Bedankt voor je bestelling!

Ralf

Helaas niet. heb wel een t&t maar m'n pakket komt morgen eind van de middag pas, laat ik dan net op vakantie zijn. ik dacht ik bestel nog even snel wat voor op vakantie en aangezien jullie de voor 22.00 besteld is morgen in huis hebben had ik er vertrouwen in dat het er zou zijn voor ik weg zou gaan. Ik weet dat het niet jullie fout is maar ik baal er wel onwijs van. Ben namelijk ruim 5 weken weg en dit is de 2e keer (uit 5 redelijke grote bestellingen) dat er iets niet gaat zoals jullie zeggen dat het gaat. Vorige keer trouwens prima opgelost, dat mag dan wel even gezegt worden. En nogmaals dit is niet jullie fout dat weet ik maar ik baal er gewoon onwijs van.

Hey B&F,

Kunnen jullie bestelling C1069571 even nakijken?

Dit waren 3 potjes vit B5 (pantotheenzuur) van Now Foods. Maar in het pakketje zit maar 1 potje?

Helaas niet. heb wel een t&t maar m'n pakket komt morgen eind van de middag pas, laat ik dan net op vakantie zijn. ik dacht ik bestel nog even snel wat voor op vakantie en aangezien jullie de voor 22.00 besteld is morgen in huis hebben had ik er vertrouwen in dat het er zou zijn voor ik weg zou gaan. Ik weet dat het niet jullie fout is maar ik baal er wel onwijs van. Ben namelijk ruim 5 weken weg en dit is de 2e keer (uit 5 redelijke grote bestellingen) dat er iets niet gaat zoals jullie zeggen dat het gaat. Vorige keer trouwens prima opgelost, dat mag dan wel even gezegt worden. En nogmaals dit is niet jullie fout dat weet ik maar ik baal er gewoon onwijs van.

Kan gebeuren, mijn bestelling van gisteren is ook verplaatst van vandaag naar morgen zie ik net op de T&T.
Heb echter ook wel eens gehad dat er op de T&T stond dat het een dag later zou worden bezorgd en het dan toch die dag nog afgeleverd werd.

Even afwachten dus. :)

Begrijp ik heel goed. Is ook vervelend. Bij ons bestellen betekend normaal gesproken ook altijd de dag erna geleverd. Daar mag je zeker van uitgaan en die standaard willen we ook aanhouden. Houd je T&T nog even in de gaten, ik kan namelijk op dit moment nog niet een uitspraak hierover doen (vaak pas na 12/13, wanneer de laatste chauffeurs op rit gaan).
Hey B&F,

Kunnen jullie bestelling C1069571 even nakijken?

Dit waren 3 potjes vit B5 (pantotheenzuur) van Now Foods. Maar in het pakketje zit maar 1 potje?
Ga ik even voor je in orde maken. Hadden natuurlijk 3 in moeten zitten. Mijn excuus voor het ongemak. Doe er even een sample voor je bij! :)

Ralf

De sauzen zijn scherp geprijsd

.

Ga ik even voor je in orde maken. Hadden natuurlijk 3 in moeten zitten. Mijn excuus voor het ongemak. Doe er even een sample voor je bij! :)

Ralf
Geeft allesbehalve ongemak hoor, ik bestel goed op tijd dus kan nog wel even zonder, maar wou het even melden! Die sample is een leuk gebaar maar moet echt niet, ik maak hier geen probleem van :D

Geeft allesbehalve ongemak hoor, ik bestel goed op tijd dus kan nog wel even zonder, maar wou het even melden! Die sample is een leuk gebaar maar moet echt niet, ik maak hier geen probleem van :D
Vorige week zaterdag al genoeg samples geprobeerd hoor ik wel:D Ach, met 1 potje kom je volgens mij al een heel eind. Maar netjes is het wel om het zo op te lossen :) Morgen alsnog de laatste 2 in België!

Ralf

We hebben ontzettend veel variaties van de Walden Farms producten binnen. Er zitten hele leuke bij zoals chocolade siroop en pannenkoekensiroop :)

Ralf

Voor t eerst de bars besteld. Neem 2 dozen mee op vakantie, toch wat handiger dan poeder meenemen.

Hey B&F

Ik heb gisteren een bestelling gedaan en deze is net zoals altijd prechtig op tijd afgeleverd.
Helaas had ik als gift een shake pro beker bijgezet maar deze zat niet in het pakket :(
(referentie C1070950)

Voor de rest super service!

Voor t eerst de bars besteld. Neem 2 dozen mee op vakantie, toch wat handiger dan poeder meenemen.
Bedankt voor je bestelling. De Perfection Bars zijn zeker een goede keus om mee te nemen :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey B&F

Ik heb gisteren een bestelling gedaan en deze is net zoals altijd prechtig op tijd afgeleverd.
Helaas had ik als gift een shake pro beker bijgezet maar deze zat niet in het pakket :(
(referentie C1070950)

Voor de rest super service!
Graag gedaan en hartstikke bedankt voor je bestelling! :) Van die shakebeker is natuurlijk niet mooi, maar stuur je even een PM.:rolleyes:

Ralf

ik heb een vraag over Xtend van Scivation

Bij Gebruik/dosering staat (http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/scivation/xtend/gebruik/)

Neem 30 minuten voor de training 1 scoop Neem na de training 2 scoops.
Inname in water, sportdrank, vruchtensap of samen met Dextrose of Waxy Maize Starch.

Wanneer je na de training ook Whey proteine neemt neem dan eerst direct na de training de Xtend met vruchtensap, water of sportdrank of nog beter Waxy Maize Starch en 20-30 minuten daarna de Whey proteine in water.

word dit gezien als 1 dosering of als 3 doseringen, want dan is een pot van 30 doseringen in 10 trainingen leeg?

ik heb een vraag over Xtend van Scivation

Bij Gebruik/dosering staat (http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/scivation/xtend/gebruik/)

word dit gezien als 1 dosering of als 3 doseringen, want dan is een pot van 30 doseringen in 10 trainingen leeg?
Dat klopt inderdaad. Ze geven eigenlijka an dat je rond je training 3 doseringen neemt. Persoonlijk vind ik 1 al voldoende als je de rest van de dag goed in je voeding zit. Enkel tijdens is doorgaans voldoende :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven