Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke stoffen zitten er in de Walden Farms producten waardoor het calorieloos is? Aardbeien bevatten bijvoorbeeld zelf calorieen, betekent dit dan dat er geen spoor van aardbei in de jam zit?

Chemische smaakstoffen.

Zal wel t zelfde zijn als met 'natuurlijke kleurstoffen' welke gewoon natuurlijke kleurstoffen zijn enkel zijn ze chemisch gemaakt.

weer 2 bestellingen geplaatst:

C1074849 en C1074841

Maak er gerust iets moois van :)

Ik neem vanaf vandaag gewoon creatine om te kijken of ik dan nog dat snijdende brandende gevoel heb, zo ja dan weet ik dat ik niet tegen creatine kan, zo nee dan weet ik dat cocktail niet voor mij geschikt is :(
Laat me even weten hoe het gaat. Ben erg benieuwd. :)

Het lag niet aan Cocktail maar aan iets anders dit weet ik 100% zeker nu, ik neem Cocktail nu weer aantal weken en alles prima.

Cocktail geeft mij net ff die extra pomp en dat kleine beetje kracht om nog die laatste twee extra reps eruit te kunnen persen, het is geen wondermiddel maar het doet bij mij zeker wat.

Ook weet ik nu/heb ik aan de lijve ondervonden dat niet elke creatine hetzelfde is en jullie creapure creatine voor mij prima is.
Creatine verschilt dus soms heel erg per merk is mijn conclusie.

Het lag niet aan Cocktail maar aan iets anders dit weet ik 100% zeker nu, ik neem Cocktail nu weer aantal weken en alles prima.

Cocktail geeft mij net ff die extra pomp en dat kleine beetje kracht om nog die laatste twee extra reps eruit te kunnen persen, het is geen wondermiddel maar het doet bij mij zeker wat.

Ook weet ik nu/heb ik aan de lijve ondervonden dat niet elke creatine hetzelfde is en jullie creapure creatine voor mij prima is.
Creatine verschilt dus soms heel erg per merk is mijn conclusie.
Bedankt voor je terugkoppeling! Ik ben blij dat het product zo werkt zoals we beloven. :) Had ook niet anders verwacht, want Cocktail is een heel een heel goed product. Zeker als je kijkt naar de blend en samenstelling. Succes!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met Creatine zijn inderdaad veel leveranciers die altijd claimen die topkwaliteit leveren waarvan je de afkomst niet weet, bij ons is dat gelukkig wel zo :) We betalen er graag iets meer voor, maar we bieden wel jullie de kwaliteit aan die je verwacht met onze Creapure.Waarmee je dus ook de beloofde resultaten kunt pakken.

Ralf

Het zou goed zijn moest je de creatine ook aanbieden in caps... Moet al teveel dingetjes opdrinken waardoor ik totaal geen zin heb om één of ander creatine smaakje er nog tussen te duwen. Caps maakt dat veel makkelijker :p

Zitten gewoon extracten in vanuit bijvoorbeeld een aardbei of een tomaat.

T feit dat er natuurlijke smaakstoffen op staat betekend niet dat deze niet chemisch geproduceerd zijn.

Beetje vergelijkbaar met McDonald's dat suggereert dat hun burgers 100% rundvlees zijn terwijl enkel het vlees wat er in zit 100% rundvlees is. Wat er verder in zit zijn vulmiddelen waaronder hondenvoer wat met ammonia klaargemaakt wordt voor menselijke consumptie. Net als hun kipnuggets die gemaakt zijn van stukjes kippenborst fillet terwijl ze allemaal dezelfde vorm hebben :roflol:

Neemt niet weg dat chemisch geproduceerde natuurlijke smaakstoffen dezelfde chemische eigenschappen hebben als hun daadwerkelijke natuurlijke variant en dus niet meer of minder negatieve werkingen hebben.

Daarnaast moet je rekening houden met t feit dat er ook geen enkele andere voedingswaarde kwa vitamines enz in zitten..

Maar goed, ondanks alles denk ik wel dat het een aanrader is voor mensen die aan het cutten zijn en perse saus willen.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 10:51 ----------

Het zou goed zijn moest je de creatine ook aanbieden in caps... Moet al teveel dingetjes opdrinken waardoor ik totaal geen zin heb om één of ander creatine smaakje er nog tussen te duwen. Caps maakt dat veel makkelijker :p

Creatine gewoon door glas sinaasappelsap. Proef je er niks van en verbetert de opname.

Hebben we! :) De Creapure tabletten van Olimp Supplements.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

fortifx repen

Hebben jullie al zicht op nieuwe voorraad van de zware (90 gram) fortifx repen?
Voor mij de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad.

Gespot de oplossing voor lege potten !!!

555719_251103568344593_920792042_n.jpg

Doe niet als een wijf man, creatine smaakt nergens naar. Gewoon een scoop met poeder in je mond doen en het wegspoelen met water. Makkelijker dan dit wordt het niet...

Iemand de Vortex Portable Mixer al gebruikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven