XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alsnog het beloofde cadeau ontvangen! top! :D

Hebben jullie er wel is aan gedacht magnesium blokken te verkopen trouwens? Is toch wel een klein dingetje dat je dan gelijk mee kan bestellen bij de rest van je supplementen. Of misschien zelfs als cadeau?

alsnog het beloofde cadeau ontvangen! Top! :d

hebben jullie er wel is aan gedacht magnesium blokken te verkopen trouwens? Is toch wel een klein dingetje dat je dan gelijk mee kan bestellen bij de rest van je supplementen. Of misschien zelfs als cadeau?

+1

wat is de beste soort amfetamine in jullie assortiment?

Hey B&F zouden jullie de bestelling met het bestelnummer C1072000 even na kunnen kijken, ik had 2 zakken oats besteld + whey maar heb 1 zak oats gekregen. Alvast bedankt :D Het nasturen hoeft niet via pakjegemak, het kan gewoon naar mijn huisadres.

De acethyl l carnitine is al een lange tijd uitverkocht! Word deze binnenkort weer verwacht?

Alsnog het beloofde cadeau ontvangen! top! :D

Hebben jullie er wel is aan gedacht magnesium blokken te verkopen trouwens? Is toch wel een klein dingetje dat je dan gelijk mee kan bestellen bij de rest van je supplementen. Of misschien zelfs als cadeau?
Altijd goed. Bedankt voor je complimenten! :thumbs: De Magnesiumblokken wordt komende tijd niets, het staat niet in de planning om te bestellen.
Hey B&F zouden jullie de bestelling met het bestelnummer C1072000 even na kunnen kijken, ik had 2 zakken oats besteld + whey maar heb 1 zak oats gekregen. Alvast bedankt :D Het nasturen hoeft niet via pakjegemak, het kan gewoon naar mijn huisadres.
Gaan we voor je regelen. :) MIjn excuses voor het ongemak. Vast vanwege de drukte dat het perongelijk vergeten is. Morgen in huis (op het huisadres dus! ;) )
De acethyl l carnitine is al een lange tijd uitverkocht! Word deze binnenkort weer verwacht?
Welke bedoel je precies? We hebben zowel poeder als capsule variant ruimschoots op voorraad van verschillende merken :)
Dit zijn kleine softgels. Deze kun je wel openbreken, maar adviseer ik om niet te doen. Mocht je problemen hebben met slikken, met water slik je deze zo weg. :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:53 ----------

wat is de beste soort amfetamine in jullie assortiment?
Swollen (fruit punch), Craze en volgens mij zijn dat de producten die vormen ervan bevatten het wel..

Ralf

Ik bedoel de huismerk in poedervorm, en ook de agmatine die verwacht word lijkt me erg leuk ook in poedervorm

Oke top bedankt voor de snelle reactie, hoop dat die carnitine ook snel er weer is;)

Wat is er aan de hand bij Post.NL? Zijn ze weer aan het staken?

Heb gisteren ruim voor 22.00u besteld en kreeg gisteren ook al een bericht dat het pakket door jullie verzonden was.

Vandaag niks ontvangen. Nu kijk ik via Track & Trace en zie ik alleen de melding dat Post.NL het pakket ontvangen heeft.. Hopelijk wordt het dan morgen bezorgd?

Gr

Heb gisteren ruim voor 22.00u besteld en kreeg gisteren ook al een bericht dat het pakket door jullie verzonden was.

Vandaag niks ontvangen. Nu kijk ik via Track & Trace en zie ik alleen de melding dat Post.NL het pakket ontvangen heeft.. Hopelijk wordt het dan morgen bezorgd?

Gr

Zelfde hier, status net veranderd naar "Zending is ontvangen door PostNL".

Komt dus morgen. :)

Hoeveel mg cafeïne zit er in de Dexaprine?

Gr
Zelfde hier, status net veranderd naar "Zending is ontvangen door PostNL".

Komt dus morgen. :)
Erg vervelend inderdaad, beide worden morgen geleverd. PostNL heeft gister al onze pakketten tot 22u afgehaald, maar diezelfde nacht niet verwerkt. Ze zijn blijven staan en worden vandaag pas voor het eerst gesorteerd en daarom is de status nu veranderd naar "ontvangen" en gaan ze vandaag verwerken. Morgen in huis! :)
Hoeveel mg cafeïne zit er in de Dexaprine?
Dit kan ik alleen op basis van een schatting doen. Aangezien Dexaprine hun product als blend aangeeft. Ik denk 200-250mg per tablet. Aangezien het een vrij heftige vetverbrander is. Dexaprine

Ralf

Welke stoffen zitten er in de Walden Farms producten waardoor het calorieloos is? Aardbeien bevatten bijvoorbeeld zelf calorieen, betekent dit dan dat er geen spoor van aardbei in de jam zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven