XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dat is een echte must have !!

Sowieso hoort iedereen die serieus bezig is met bodybuilding een blender te hebben. Komt de smaak van de shakes zeker ten goede, vooral als je het na het blenden gelijk opdrinkt.

Is de receptuur van Magnificent aangepast? Vandaag begonnen aan een nieuwe pot en deze smaakt echt heel anders dan mijn vorige en is beide orange juice

Is de receptuur van Magnificent aangepast? Vandaag begonnen aan een nieuwe pot en deze smaakt echt heel anders dan mijn vorige en is beide orange juice

Deze is niet aangepast. Het kan zijn dat de smaak per batch kan verschillen:).

René

Kijk dat is een echte must have !!
Dat dacht ik!!:)
Sowieso hoort iedereen die serieus bezig is met bodybuilding een blender te hebben. Komt de smaak van de shakes zeker ten goede, vooral als je het na het blenden gelijk opdrinkt.
Het klopt inderdaad. Vaak maak je shakes met meer dan alleen eiwitten, dan is het heerlijk dat je het kunt blenderen tot een lekkere shake. En dat zelfs nog gezond ook:D

Ralf

Hebben we! :) De Creapure tabletten van Olimp Supplements.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Ik koop praktisch alleen maar huismerk, maar dit is dezelfde creatine van jullie huismerk niet? Van creapure of?

Doe niet als een wijf man, creatine smaakt nergens naar. Gewoon een scoop met poeder in je mond doen en het wegspoelen met water. Makkelijker dan dit wordt het niet...
Klinkt stoer. Mss moet ik men wheypoeder ook gewoon zo in men muil kappen en doorspoelen! rofl :thumbup:

Ik koop praktisch alleen maar huismerk, maar dit is dezelfde creatine van jullie huismerk niet? Van creapure of?

Klinkt stoer. Mss moet ik men wheypoeder ook gewoon zo in men muil kappen en doorspoelen! rofl :thumbup:

Deze bevat ook 100% creapure creatine net als de creapure creatine van ons!:)

René

@ B&F die vortex kan ook een paar bolletjes schepijs door de shake aan, of heeft hij daar niet genoeg vermogen voor?

Niets stoers aan, gewoon makkelijk en handig + je krijgt alle creatine in 1 keer binnen (heb soms dat niet alles oplost). Oh en 5 gram creatine in je mond kan je niet echt vergelijken met een scoop whey in je mond :rolleyes:.

Hallo BF,

wanneer zal de instant whey van Reflex Nutrition leverbaar zijn?

@ B&F die vortex kan ook een paar bolletjes schepijs door de shake aan, of heeft hij daar niet genoeg vermogen voor?
Ik denk eerlijk gezegd dat deze daar niet genoeg vermogen voor heeft. Het apparaatje wordt aangedreven door het vermogen van 2 AA batterijen, dus ik ben bang dat hij niet lang mee zal gaan.
Ha nee hoor. Jullie hebben ze al weer. :D Had vanavond n mailtje erover gekregen :thumbs::thumbs:
Net besteld, maar ook n doosje perfection bars dr bij!
Super! :) We kregen gister eerder dan verwacht weer een levering vanuit de VS binnen. Gelukkig zitten de FortiFX er weer bij :) Het is niet voor niets de meest populaire reep in de US.
Hallo BF,

wanneer zal de instant whey van Reflex Nutrition leverbaar zijn?
We hopen vandaag, anders is maandag de Whey van Reflex voorradig. :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ultra Fine Oats
1000 Gram van 3,90 voor 2,50!

Perfect Burn
60 tabletten van 19,90 voor 17,00!

High Quality Omega-3

100 capsules van 7,90 voor 5,90!
200 capsules van 11,90 voor 9,90!

Double!
45 doseringen van 14.90 voor 12,00!

BCAA 3:1:2
240 capsules van 24,90 voor 19,90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Iemand de Vortex Portable Mixer al gebruikt?
Ik heb hem maanden geleden gekocht (andere webshop). Het is een leuke gadget en daar blijft het ook bij. Het wassen ervan is echt een rottaak. Je gaat hem nooit volledig proper krijgen en na een tijdje merk je dat wel aan de geuren die vrijkomen... Melk en whey mixen gaat ook moeizaam.

Ligt eraan wanneer je de vorige pot hebt gekocht. In het begin had Magnificent een korrelachtige structuur, tegenwoordig poederachtig. Waarschijnlijk een verandering van de gebruikte dextrose vermoed ik :)

Jullie tekst geeft aan 9000 rpm en de advertentie 11.000.
900 tpm en niet RPM ;)

Ralf

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:33 ----------

Ligt eraan wanneer je de vorige pot hebt gekocht. In het begin had Magnificent een korrelachtige structuur, tegenwoordig poederachtig. Waarschijnlijk een verandering van de gebruikte dextrose vermoed ik :)
De ingrediënten van de Magnificent en de doseringen daarvan zijn absoluut niet veranderd. Doordat er natuurlijke producten gebruikt word, kan de structuur iets veranderen. Waardoor je een andere smaakbeleving hebt.:)

Ralf

900 tpm en niet RPM ;)

Ralf

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:33 ----------

De ingrediënten van de Magnificent en de doseringen daarvan zijn absoluut niet veranderd. Doordat er natuurlijke producten gebruikt word, kan de structuur iets veranderen. Waardoor je een andere smaakbeleving hebt.:)

Ralf

Nou, ik weet bijna 100% zeker dat de batches van een jaar terug heel anders waren.. Toen Magnificent net op de markt was, toen was het korrelachtig zoals de Dextrose Professional. Na de introductie van de Dextrose Pure in zakken, was de Magnificent ook opeens poederig zoals de Dextrose Pure. Neemt niks weg van de werking, op zich prima product als je per se een post-workout wilt. Na tientallen potten Magnificent kan ik dat soort verschillen wel onderscheiden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven