AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het op vrijdag ook vandaag besteld, morgen binnen ? ;)

Wil namelijk die Vortex mixer bestellen. Was de hele tijd al aan het zoeken op internet naar zo'n mixer. Blijkt dat jullie een hebben :D

C1077994

toch nog even snel een bestelling geplaatst

Bedankt voor je bestelling!:thumb: De bestelling zal morgen worden aangeboden.:)

Mijn collega komt hier even op terug:).

René

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ultra Fine Oats
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000 Gram van 3,90 voor 2,50!

Perfect Burn
60 tabletten van 19,90 voor 17,00!

High Quality Omega-3

100 capsules van 7,90 voor 5,90!
200 capsules van 11,90 voor 9,90!

Double!
45 doseringen van 14.90 voor 12,00!

BCAA 3:1:2
240 capsules van 24,90 voor 19,90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Kan echt niet wennen aan die nieuwe magnificent smaak. Dat er verschil in batches zit begrijp ik maar dit smaakt meer naar komkommer dan naar orange juice. Gebruik het al een jaar en ben door 4 potten heen gegaan maar dit is de 1e keer dat het zo raar smaakt, die andere potten waren echt heerlijk na de training maar van deze kan ik moeilijk genieten.

Kan echt niet wennen aan die nieuwe magnificent smaak. Dat er verschil in batches zit begrijp ik maar dit smaakt meer naar komkommer dan naar orange juice. Gebruik het al een jaar en ben door 4 potten heen gegaan maar dit is de 1e keer dat het zo raar smaakt, die andere potten waren echt heerlijk na de training maar van deze kan ik moeilijk genieten.

Fruit sensation al geprobeerd?
Enneh, 4 potten in een jaar? Dan neem je het om de trainingsdag ofzo?

gisteren 5 pakjes besteld om half 9 vnd al binnen !! 1 probleem: ReferentienummerC1078166

had ik :

High Quality Omega 3 - 1000 mg Now Foods
200 softgels

2

Nvt
Nvt

€ 9,90

€ 19,80
besteld maar heb 2x100 er gehad , moet ik deze terug sturen en jullie sturen mij 2x 200 er op ? :)

Zoveel al bespaard bij B&F dacht 2 weken terug dan kunnen we best een dagje een mooie auto huren :D

jesse Lamb.jpg

gisteren 5 pakjes besteld om half 9 vnd al binnen !! 1 probleem: ReferentienummerC1078166

had ik :

High Quality Omega 3 - 1000 mg Now Foods
200 softgels

2

Nvt
Nvt

€ 9,90

€ 19,80
besteld maar heb 2x100 er gehad , moet ik deze terug sturen en jullie sturen mij 2x 200 er op ? :)
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses. Het gemakkelijkste is dat je vandaag even met mijn collega's van de klantenservice contact opneemt (info@ of 0513 83 068), dan regelen ze het vandaag nog voor je! :)

Ralf

Vreemd! Kun je mij jouw batchnummer/tht samen met het referentienummer waarbij je deze besteld hebt doorsturen? Dan zal ik het maandag eens testen. Klachten nemen we altijd serieus. Je bent de eerste, dus zal er maandag direct voor je naar kijken.

Ralf

Wat is in grote lijnen het verschil tusse bcaa en amino super tabs?

Enig idee wanneer de Gym Pants Schwarz binnen komen ?.
Ook bekend wat die gaat kosten ?

Moet nieuwe broek hebben en aangezien deze zakken heeft :P

Wat is in grote lijnen het verschil tusse bcaa en amino super tabs?
Het grote verschil is dat de BCAA caps enkel BCAA's bevatten en de Super Tabs alle 20 aminozuren bevatten.
Enig idee wanneer de Gym Pants Schwarz binnen komen ?.
Ook bekend wat die gaat kosten ?

Moet nieuwe broek hebben en aangezien deze zakken heeft :P
Ik verwacht deze broek binnen nu en 2 weken. Zover ik weet is het vorige week besteld dus kan het nooit lang meer duren :) De prijs is voorlopig nog onbekend. Ik verwacht rond de 30 euro.

Ralf

Vreemd! Kun je mij jouw batchnummer/tht samen met het referentienummer waarbij je deze besteld hebt doorsturen? Dan zal ik het maandag eens testen. Klachten nemen we altijd serieus. Je bent de eerste, dus zal er maandag direct voor je naar kijken.

Ralf

Heb het gestuurd, alvast bedankt

Wanneer is de BCAA pure (poeder) weer op voorraad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven