AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik weet bijna 100% zeker dat de batches van een jaar terug heel anders waren.. Toen Magnificent net op de markt was, toen was het korrelachtig zoals de Dextrose Professional. Na de introductie van de Dextrose Pure in zakken, was de Magnificent ook opeens poederig zoals de Dextrose Pure. Neemt niks weg van de werking, op zich prima product als je per se een post-workout wilt. Na tientallen potten Magnificent kan ik dat soort verschillen wel onderscheiden :)
Zou heel goed kunnen kloppen hoor. :) Ik heb tijdens de introductie van de Magnificent ook de korreligheid ervaren die je inderdaad met dextrose merkt. Het zou daarom ook heel goed kunnen dat de Dextrose van onze nieuwe leverancier gebruikt word.

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ultra Fine Oats
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000 Gram van 3,90 voor 2,50!

Perfect Burn
60 tabletten van 19,90 voor 17,00!

High Quality Omega-3

100 capsules van 7,90 voor 5,90!
200 capsules van 11,90 voor 9,90!

Double!
45 doseringen van 14.90 voor 12,00!

BCAA 3:1:2
240 capsules van 24,90 voor 19,90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Ik heb nu altijd de animal pack van universal. Kan eigenlijk niet zonder, maar ik zag op jullie site zo'n bodybuilding vitaminepack. Qua prijs wel aantrekkelijker, maar is hij ook net zo compleet. Kan ik het met elkaar eigenlijk vergelijken??

ahhaha misschien een leuke contest wie maakt het mooiste pak of kunstwerk van lege potten ;)

Ik heb nu altijd de animal pack van universal. Kan eigenlijk niet zonder, maar ik zag op jullie site zo'n bodybuilding vitaminepack. Qua prijs wel aantrekkelijker, maar is hij ook net zo compleet. Kan ik het met elkaar eigenlijk vergelijken??
Ja hoor, dat kan zeker. We hebben met de BodyBuilding Vitaminpack een alternatief gebracht voor de duurdere Animal Pak. Dus dat kan prima!:cool:
Hallo,

ik ben er niet zo in thuis, vandaar hier de vraag.

Ik ben op zoek naar omega 3-6-9.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-369/now-foods/super-omega-3-6-9/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-369/body-fit-sportsnutrition/omega-369-sport/

Welke van de 2 zouden jullie kiezen? En waarom?

Bedankt alvast!
Ik zou vanwege de voordelige prijs kwaliteit kiezen voor die van ons eigen merk :) Je pakt daar ook voldoende Omega's mee.

Ralf

Wie is die lul de behanger met een tattoo op zijn linker arm? Vanuit Groningen kwam ik een Renault tegen met een grote sticker van Body en Fitshop achterop. Behoorlijk slechte reclame wanneer je een behoorlijk slechte coureur in een auto met een behoorlijk grote sticker van Body en Fitshop laat rijden. Een gevaar op de weg.

Wie is die lul de behanger met een tattoo op zijn linker arm? Vanuit Groningen kwam ik een Renault tegen met een grote sticker van Body en Fitshop achterop. Behoorlijk slechte reclame wanneer je een behoorlijk slechte coureur in een auto met een behoorlijk grote sticker van Body en Fitshop laat rijden. Een gevaar op de weg.
Haha, dat is een ontzettend tevreden klant van ons! :) Hij heeft uit eigen beweging een sticker op zijn auto laten plakken :D

Ralf

Een beetje de Henry Baks van Body En Fitshop dus? :D

Zo, heb die Vortex Portable Mixer maar eens besteld, ben benieuwd :D

Ff laten weten dat ik aangenaam verrast was hoe snel mijn bestelling was verzonden. Gisteren besteld , ff later email gekregen dat het verzonden was en vandaag aangekregen. Top gewoon!

Is het op vrijdag ook vandaag besteld, morgen binnen ? ;)

Wil namelijk die Vortex mixer bestellen. Was de hele tijd al aan het zoeken op internet naar zo'n mixer. Blijkt dat jullie een hebben :D

C1077994

toch nog even snel een bestelling geplaatst

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven