Wat is dit, 5 voor 18:00 besteld, Referentie nummer: 121245, en geen verzendbericht!? Wat een klo... Oh wacht
Anyway, kon het gewoon niet laten om weer eens wat te bestellen looool.
1NVE PharmacheuticalsStacker E2 Xtreme (Ephedra Free)1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!)€ 22,00€ 22,00
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes!) Cookies en Cream Milkshake€ 32,90€ 32,90
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 12 Sample Box (elke smaak 2 samples) Creamy Coconut Milkshake, Sweet Apple Milkshake€ 11,90€ 11,90
1Optimum NutritionGOLD STANDARD WHEY VARIETY PACK *1x Variety Pack € 22,90€ 22,90
1Now FoodsZMA (Anabolic Sports Recovery) *1x 90 capsules € 14,90€ 14,90
ZMA een keertje proberen, heb zo af en toe last van mee eters enzo, kan moeilijk minder gaan eten, kijken of het helpt heh.
Whey Perfection omdat dat echt lekker isHeb nog een pot met Whey Isolaat staan, ben van plan 30gr Whey Perfection en 10gr Whey Isolaat te mengen, zal wel niet teveel invloed hebben op de smaak en verbetert de samenstelling een beetje
En pilletjes, kijken wat dat doet. Over 5 weken industrial festival in Deutschland jawohl, eventjes legaal wasted gaan met vodka en pilletjes, althans, even kijken of het werkt. Anders kan ik altijd nog de illegale weg inslaan haha.
Sampletjes zijn welkom! Liefst PWO's (hebben jullie NaNo Vapor samples?) of energizers of wat dan ook, doe alles maar![]()
Ja Ja, tot over zessen versturen we nog direct!! Morgen in huis
Ik weet niet of er samples bij zitten. Ik was zelf al onderweg naar huis

Dank je, voor de bestelling

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------
Zal over 2 weken ongeveer wel een review maken, hopelijk blijft gewenning uit door het afwisselen. Dan zou dit wel eens een vaste pre work out booster kunnen worden naast Black Powder.
@B&F, zie de smaak Blue Raspberry van Black Powder niet meer op de site staan, is dat omdat deze is uitverkocht ?
Eehh, ik bestel nu steeds de Orange Blast en Fruit Punch. Net weer gedaan
Als je wilt zal ik volgende keer de Raspberry weer mee bestellen..(?)---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
Vandaag mijn bestelling ontvangen, bedankt voor de gevraagde pwo samples, zijn er toevallig 2 die ik nog nooit geprobeerd had!Anadraulic pump stak er wel niet bij, heb in ruil wel 2 potten anadraulic state gt gekregen(1 pot kost al meer dan 1 pot anadraulic pump)!!!!Enig idee of er ook arginine inzit?Zoniet geen probleem, dan bestel ik dit de volgende keer en probeer ik deze even uit![]()
Dan heb je geluk
De Anadraulic State GT staan hoog aangeschreven en is beter als de Pump. Geen Arginine. (voor ingredienten volg de link

hopelijk volgende keer beter wel een goede serves

?