AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dit, 5 voor 18:00 besteld, Referentie nummer: 121245, en geen verzendbericht!? Wat een klo... Oh wacht:p

Anyway, kon het gewoon niet laten om weer eens wat te bestellen looool.

1NVE PharmacheuticalsStacker E2 Xtreme (Ephedra Free)1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!)€ 22,00€ 22,00
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 5 lb/2270 gram (81 shakes!) Cookies en Cream Milkshake€ 32,90€ 32,90
1Body & Fit SportsnutritionWhey Perfection *1x 12 Sample Box (elke smaak 2 samples) Creamy Coconut Milkshake, Sweet Apple Milkshake€ 11,90€ 11,90
1Optimum NutritionGOLD STANDARD WHEY VARIETY PACK *1x Variety Pack € 22,90€ 22,90
1Now FoodsZMA (Anabolic Sports Recovery) *1x 90 capsules € 14,90€ 14,90

ZMA een keertje proberen, heb zo af en toe last van mee eters enzo, kan moeilijk minder gaan eten, kijken of het helpt heh.

Whey Perfection omdat dat echt lekker is:cool: Heb nog een pot met Whey Isolaat staan, ben van plan 30gr Whey Perfection en 10gr Whey Isolaat te mengen, zal wel niet teveel invloed hebben op de smaak en verbetert de samenstelling een beetje:cool:

En pilletjes, kijken wat dat doet. Over 5 weken industrial festival in Deutschland jawohl, eventjes legaal wasted gaan met vodka en pilletjes, althans, even kijken of het werkt. Anders kan ik altijd nog de illegale weg inslaan haha.

Sampletjes zijn welkom! Liefst PWO's (hebben jullie NaNo Vapor samples?) of energizers of wat dan ook, doe alles maar:p

:D Ja Ja, tot over zessen versturen we nog direct!! Morgen in huis:cool:

Ik weet niet of er samples bij zitten. Ik was zelf al onderweg naar huis:D

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Zal over 2 weken ongeveer wel een review maken, hopelijk blijft gewenning uit door het afwisselen. Dan zou dit wel eens een vaste pre work out booster kunnen worden naast Black Powder.

@B&F, zie de smaak Blue Raspberry van Black Powder niet meer op de site staan, is dat omdat deze is uitverkocht ?

Eehh, ik bestel nu steeds de Orange Blast en Fruit Punch. Net weer gedaan:rolleyes: Als je wilt zal ik volgende keer de Raspberry weer mee bestellen..(?)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Vandaag mijn bestelling ontvangen, bedankt voor de gevraagde pwo samples, zijn er toevallig 2 die ik nog nooit geprobeerd had!Anadraulic pump stak er wel niet bij, heb in ruil wel 2 potten anadraulic state gt gekregen(1 pot kost al meer dan 1 pot anadraulic pump)!!!!Enig idee of er ook arginine inzit?Zoniet geen probleem, dan bestel ik dit de volgende keer en probeer ik deze even uit ;)

Dan heb je geluk:rolleyes: De Anadraulic State GT staan hoog aangeschreven en is beter als de Pump. Geen Arginine. (voor ingredienten volg de link:D

Welke pre-workouts raad jij eigenlijk aan, Ilco (uit persoonlijke ervaring)?

Welke pre-workouts raad jij eigenlijk aan, Ilco (uit persoonlijke ervaring)?

:D Eigenlijk geen als je maar 1 product gebruikt. Volgens mij is de Nitric Oxide werking na de training zeker net zo belangrijk als ervoor. Dus een product dat je zowel voor als na kunt gebruiken als XPand, Horsepower of natuurlijk mijn NR 1 Total Muscle Solution. Deze neem je ook op rustdagen waardoor je ook volledig profiteert van de werking van Creatine en hogere niveaus aanhoudt. Als je de focus en energie mist dan in combinatie met caffeine, E-911 of de Pre-Workout Powerpill.

Je kunt natuurlijk ook je favoriete Pre-Workout combineren met Total Muscle Solution!

Voor de training:
favoriete Pre-Workout

Na de training:
Total Muscle Solution

Rustdagen:
Total Muscle Solution

= veel betere resultaten!:cool:

Laatst bewerkt:
Hey B&F,

Hebben jullie al samples van de nieuwe smaken van whey perfection? :D
Ga morgen maar weer eens een bestelling maken bij jullie :)

Ik bestel altijd whey perfection cookies & cream! Zeer nice, alleen op sommige dagen iets te zoet. Denk dat ik er maar Berry Blast bij koop, variatie is ook weleens goed :D
Trouwens, ook een vraagje over die samples..
Ik hoef dus niet 2 samples van cookies & cream erbij. Heb verder nog geen een smaak geproeft.
Is het mogelijk om een soort custom sample-setje samen te stellen?
Alvast bedankt :D!

Laatst bewerkt:
Hola !!!

Woensdag besteld + betaald via mister cash en vandaag (vrijdag) om 15.00 uur al geleverd !!!

Dat kan de service alleen maar ten goede komen... ook voor de klanten in België...

Thanks voor de extra's, Ilco.

Groet,

Daniell.

bestelling

Hoi,

Heb nog eens een bestelling geplaatst voor wat productjes.
Bestelnummer 121291

Er zitten Protein bars van Optimum Nutrition bij, smaak chocolat truffle.
Kan je er ditmaal op kijken dat het ook effectief deze smaak is aub? Want bij de vorige bestelling was het 'roasted coconut', terwijl ik een andere smaak had opgegeven... Ben die coconut nu wel wat beu aan het worden. thx! ;)

Zit nu momenteel nog goed met de Black Powder, Maar vind de Blue Raspberry erg goed te doen. De Fruit Punch kreeg ik echt met moeite weg dus mocht het mogelijk zijn zou ik de volgende keer weer graag de Blue Raspberry bestellen. Laat het anders wel op tijd weten mocht die er nog niet zijn dan, In ieder geval weer top service dat je het aanbied mee te bestellen:thumbs:

net me pakketje gekregen alleen jammer dat de samples op waren:( hopelijk volgende keer beter wel een goede serves

Laatst bewerkt:
was weer supersnel binnen :)
en ook weer een sample smaakje die ik nog niet geproeft heb ^_^

wanneer krijgen jullie weer samples binnen?

:D Ja Ja, tot over zessen versturen we nog direct!! Morgen in huis:cool:

Ik weet niet of er samples bij zitten. Ik was zelf al onderweg naar huis:D

Dank je, voor de bestelling:)
Hah, niet verstuurd:p Sampletjes sampletjes sampletjes:p

Haha, nah, maak er maar wat van. TNT haalt vandaag toch ook nog pakketjes op of heb ik het pas dinsdag binnen?

Hey B&F,

Hebben jullie al samples van de nieuwe smaken van whey perfection? :D
Ga morgen maar weer eens een bestelling maken bij jullie :)

Ik hoop midden-eind volgende week.:)

(nog niet helemaal zeker)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Ik bestel altijd whey perfection cookies & cream! Zeer nice, alleen op sommige dagen iets te zoet. Denk dat ik er maar Berry Blast bij koop, variatie is ook weleens goed :D
Trouwens, ook een vraagje over die samples..
Ik hoef dus niet 2 samples van cookies & cream erbij. Heb verder nog geen een smaak geproeft.
Is het mogelijk om een soort custom sample-setje samen te stellen?
Alvast bedankt :D!

Geef de sample smaken die je wilt maar aan bij "opmerkingen".
De Berry Blast is een heerlijk frisse smaak:zuip:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Hola !!!

Woensdag besteld + betaald via mister cash en vandaag (vrijdag) om 15.00 uur al geleverd !!!

Dat kan de service alleen maar ten goede komen... ook voor de klanten in België...

Thanks voor de extra's, Ilco.

Groet,

Daniell.

Graag gedaan:)

De service naar Belgie is met Bankcontact/Mister Cash nu een stuk sneller!

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Hoi,

Heb nog eens een bestelling geplaatst voor wat productjes.
Bestelnummer 121291

Er zitten Protein bars van Optimum Nutrition bij, smaak chocolat truffle.
Kan je er ditmaal op kijken dat het ook effectief deze smaak is aub? Want bij de vorige bestelling was het 'roasted coconut', terwijl ik een andere smaak had opgegeven... Ben die coconut nu wel wat beu aan het worden. thx! ;)

:D Komt goed, alle smaken zijn net weer binnen!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Zit nu momenteel nog goed met de Black Powder, Maar vind de Blue Raspberry erg goed te doen. De Fruit Punch kreeg ik echt met moeite weg dus mocht het mogelijk zijn zou ik de volgende keer weer graag de Blue Raspberry bestellen. Laat het anders wel op tijd weten mocht die er nog niet zijn dan, In ieder geval weer top service dat je het aanbied mee te bestellen:thumbs:

Tuurlijk, houden we graag rekening mee. Ik heb nu net de andere twee smaken bestelt dat kan ik niet meer terug switchen maar de volgende keer bestel ik de raspberry!

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

net me pakketje gekregen alleen jammer dat de samples op waren:( hopelijk volgende keer beter wel een goede serves

Dat had beter gemoeten:rolleyes: Geef mij volgende keer als je bestelt direct even het referentienummer door;)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

was weer supersnel binnen :)
en ook weer een sample smaakje die ik nog niet geproeft heb ^_^

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

wanneer krijgen jullie weer samples binnen?

We hopen midden-eind volgende week ook de samples van de nieuwe smaken Whey Perfection binnen te hebben.

Daar is veeeel vraag naar:D :D

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

We hebben nu ook de producten van Pro Tan op voorraad.:)

Alle nieuwe producten van deze week:D

Wat een ramp qua naam; dat nieuwe product 'powerFULL'. Doet me denken aan al die Nederlandse studentjes die overal een extra 'L' achter willen plakken (powerfull, beautifull, allways, ...,). Schrok even toen ik de naam zag maar de woordspeling wordt uitgelegd in productomschrijving :o

En yay voor een pumpsupplement (ik zoek nogsteeds een goed supplement voor een pump; heb binnenkort een fotoshoot). Ik zet echter wel m'n vraagtekens bij magnesium + calcium, het blijven antagonisten en om ze nou in hetzelfde product te stoppen... ik heb ook nergens een uitsluitend onderzoek gezien waarin de opname aan bod komt wanneer je deze twee tezamen gebruikt en dat zal hoe dan ook per persoon verschillen. Magnesium in een pre-workout is sowieso erg discutabel en mensen die maagzuurremmers gebruiken (bv. protonpopremmers zoals lansoprazol) of chloorthalidon/furosemide zullen er bitter weinig voordeel bij hebben... zeer twijfelachtige keuze van MuscleMeds, mocht iemand het bestellen zou die dan met mij contact op willen nemen om wat 'experimentjes' te doen (bv. static holds bij biceps curl machine of BTN-presses om kramp/performance te onderzoeken, het moet of erger worden of een flink stuk verminderen)?

Anabolic Pump ziet er ook interessant uit qua claims, maar het label mist. Aan het einde staat wel 'LABEL', denk dat er iets over het hoofd is gezien met copypaste.

The Ultimate Muscle Pill belooft ook veel en schijnt synergetisch te werken met Anabolic Pump, maar ik heb altijd mijn twijfels bij dingen zoals 'use this in combo with our other products for eXtr4 MuScLeZzZ!!1!11'. Ook niet veel over de ingredienten, hoe kan ik nu weten of het werkt? Lijkt me sterk dat er iets magisch in zit en als dat het geval is dan staat dat meestal ook op het etiket en in de beschrijving vol grandeur vermeld (denk bv. aan de outlast in SizeOn, wat trouwens een prima product is voor degenen die geen zin of kennis hebben om zelf hun supps samen te stellen met 'losse' ingrediënten).

Natabolic Stack had ik al gezien (o.a. in de log van StevenG met jullie superactie van een gratis GHenerate bij iedereen die de nata+forma-stack had besteld), ga ik over een tijdje bestellen.

Dopa Mucuna klinkt interessant, nooit echt van gehoord als supplement buiten de medicijnversie. Straks even inlezen.

En yay voor de 5000 IU vitamine D-3, die bij XXL is chronisch uitverkocht ofzo... heb laatst ook 2000 IU besteld bij jullie, wat op dat moment de hoogste dosering was.

Pro Tan series zien er ook interessant uit maar ik ben toch altijd wat huiverig voor strepen en afgeven op kleding/meubilair (vooral bij de bronzers).

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Ik zie net trouwens de power bar over het hoofd. Dit is precies wat ik zoek eigenlijk, neem liever geen dextrose vlak voor de workout en gebruikte nu wat Dixap (wat inferieur is aan 2:1 glucose-fructose, staat overigens ook in de productomschrijving). Wat een prachtig product, denk dat ik het morgen of overmorgen meteen ga bestellen.

EDIT: ligt eraan of de nieuwe smaken van whey perfection al binnen zijn van samples, anders wacht ik nog even :D

Trouwens: misschien een idee om leucine in caps te gaan verkopen? Ik heb nu jullie Anabolic Leucine, maar het is een beetje aankloten omdat het ongelooflijk bitter is (kan het alleen door m'n havermout en shakes gooien). Nu neem ik het gewoon puur in en spoel het daarna met water weg, caps zouden veel handiger zijn (het lost niet op in water + drijft).

Trouwens: misschien een idee om leucine in caps te gaan verkopen? Ik heb nu jullie Anabolic Leucine, maar het is een beetje aankloten omdat het ongelooflijk bitter is (kan het alleen door m'n havermout en shakes gooien). Nu neem ik het gewoon puur in en spoel het daarna met water weg, caps zouden veel handiger zijn (het lost niet op in water + drijft).

cap het zelf? gaat redelijk makkelijk :D
of wrm niets ineens combo pakken en voor magic eaa of purple wraath gaan? (milkeyshake is hier heel tevreden over!) heb je ineens de andere essentiele aminozuren?

die powerfull is idd naamspeling

en als je een pomp wil, mss voor nox pump gaan? al veel goeds over de pomp die je ervan krijgt gelezen :) als het puur voor een fotoshoot is, kan je ook gwn een stick bestellen en anders moet je eens citruline malate bestellen, cheap n effectief ;)

die tan serie is wel echt netjes voor fotoshoots/amateur/pro-bb's die wedstrijden doen!

Laatst bewerkt:
heb een tijdje leucine gebruikt en vond het overrated... voegt niks extra's toe als je goed eet en al whey/EAAs rond je workout neemt

Complimenten

Hoi,

Sinds vorige week heb ik me geregistreerd bij B&F. Gelijk bestelling gedaan "combi: Whey perfection / Total Muscle Solution".
In de nacht van zondag op maandag besteld (na 00:00 uur ;) ) en afgelopen dinsdag al afgeleverd.

Keurig in B&F doos verpakt met 2 sampeltjes erbij "Whey strawberry en Whey Fresh Berry"+ shaker. B&F... absoluut complimenten voor de geweldige levering! Ben erg benieuwd...

Mijn BSN syntha 6 gaat vandaag op, zodat ik morgen dan eindelijk kan beginnen aan mijn "Whey cookies&cream". Ik gebruikte naast mijn BSN ook amino 1500 van de De Tuinen, ik neem aan dat ik die er nog gewoon bij in kan blijven nemen tot ze op zijn, toch?

Ik zou bijna zeggen helaas :D:D , maar zeer binnenkort ga ik op vakantie, kan dus nog niet aan TMS beginnen. Na mijn vakantie wordt het hopelijk knallen met TMS erbij.

Na vele uren als lezer van dit forum, ben ik dan ook gelijk maar lid geworden van DBB. Via deze weg dan ook allemaal alvast superbedankt voor jullie leerzame tips en bijdragen :thumbs: .

Heb zelf ook een keer via overschrijving betaald en dan kan het idd langer duren omdat de betaling eerst door de bank gedaan moet worden :(
Maar zelfs voor dat is dit extreem lang...... foutje bij de bank misschien? controleer is of het overgeschreven is op het juiste banknummer?

Zelf zou ik in de toekomst ideal of iets dergelijks aanraden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven