Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wu1lqd.jpg

Veel pech de laatste tijd. Vorige bestelling op maandag besteld, vrijdag binnen. Gisteren een bestelling geplaatst, ik zie de bovenstaande ? Heel vreemd allemaal.

C1077994

Laatst bewerkt:
Veel pech de laatste tijd. Vorige bestelling op maandag besteld, vrijdag binnen. Gisteren een bestelling geplaatst, ik zie de bovenstaande ? Heel vreemd allemaal.

C1077994

Ik zou je adres even weghalen als ik jou was. Je weet maar nooit.

Verder kan je het beste gewoon bij je dichtsbijzijnde AH laten bezorgen, kan je het dezelfde dag ophalen en je hoeft niet thuis te wachten

Dat krijg je alleen als je een bestelling weigert, wanneer je niet thuis bent kun je op internet nieuwe afspraak maken.

Of je was niet thuis en ze hebben een foutje gemaakt, maar dan moet je wel een briefje op de mat hebben.

Verder kan je het beste gewoon bij je dichtsbijzijnde AH laten bezorgen, kan je het dezelfde dag ophalen en je hoeft niet thuis te wachten

Ja, inderdaad.

Mijn adres zou geen bestaand adres zijn. Hoor ik voor de eerste keer:eek:

Heb het gestuurd, alvast bedankt
Ik zal er maandag even voor je naar kijken :)
Wanneer is de BCAA pure (poeder) weer op voorraad?
Durf ik niet aan te geven:rolleyes:

C1077994
Dat is inderdaad vreemd. Dit kan vaak meerdere oorzaken hebben (pakket beschadigd, adresincompleet etc etc.). Ik kan ook niet echt een exacte reden aangeven. Als je even contact op neemt met onze klantenservice, regelen ze het direct voor je! :) Tevens zullen we dan een klacht indienen over de bezorger.

Ook een goede tip. PakjeGemak is ook erg gemakkelijke service, ookal kan ik me goed voorstellen dat je het pakket thuis bezorgd wil hebben.:) Dat is ook een service die we aanbieden en normaal gesproken goed gaat.

Ralf

Hey Ralf, heb inmiddels al gebeld. Een dame aan de telefoon gehad die het opnieuw heeft verstuurd. Was de hele dag thuis, dus retour omdat ik afwezig zou zijn is geen optie.

İk zie het wel verschijnen :)

Wanneer hebben jullie malto terug op voorraad?

Hey Ralf, heb inmiddels al gebeld. Een dame aan de telefoon gehad die het opnieuw heeft verstuurd. Was de hele dag thuis, dus retour omdat ik afwezig zou zijn is geen optie.

İk zie het wel verschijnen :)
Top om te horen dat mijn collega het opgelost heeft! :) Het is inderdaad een vreemd geval, maar ben blij dat we het zo hebben kunnen oplossen. Dinsdag alsnog in huis!
Wanneer hebben jullie malto terug op voorraad?
We hopen binnen enkele weken:) Het is momenteel moeilijk verkrijgbaar bij de leverancier, vandaar het langer dan gebruikelijk duurt:rolleyes:

Ralf

Gisterenavond rond 8uur een bestelling geplaatst bij jullie, deze middag om 12uur was deze al geleverd... Top service, doe zo verder... En die Waldenfarm BBQ Sauce is echt overheerlijk bij een steak... :-D echte aanrader... :-D

Hi,

Ik heb een vraagje over het product ''crazy pre work-out''
Onlangs zag ik dat dit erin zat: Creatine monohydrate (Creapure), L-Arginine Alpha Ketoglutarate, Taurine, Beta Alanine, L-Citrulline Malaat, Caffeine Anhydrous.

oftewel o.a. creatine, ik was namelijk van plan om 5 weken creatine gebruiken nadat ik een pauze moest nemen van de pre-workout. Betekent dit dat ik geen creatine mag gebruiken hierna?

Hi,

Ik heb een vraagje over het product ''crazy pre work-out''
Onlangs zag ik dat dit erin zat: Creatine monohydrate (Creapure), L-Arginine Alpha Ketoglutarate, Taurine, Beta Alanine, L-Citrulline Malaat, Caffeine Anhydrous.

oftewel o.a. creatine, ik was namelijk van plan om 5 weken creatine gebruiken nadat ik een pauze moest nemen van de pre-workout. Betekent dit dat ik geen creatine mag gebruiken hierna?

creatine kan je onafgebroken gebruiken

Hebben jullie al enig idee hoe lang het nog duurt voordat Walden Farms Chocolate Peanut Spread binnenkomt?
Ik heb deze een tijd geleden besteld maar toen zat hij niet bij de bestelling. Het zou worden nagestuurd maar sindsdien heb ik er niets meer van gehoord...

Gisterenavond rond 8uur een bestelling geplaatst bij jullie, deze middag om 12uur was deze al geleverd... Top service, doe zo verder... En die Waldenfarm BBQ Sauce is echt overheerlijk bij een steak... :-D echte aanrader... :-D

Mooi dat je bestelling zo snel is afgeleverd zoals dat hoort:D! Geniet van je lekkere BBQ-Sauce bij de steak!

Hebben jullie al enig idee hoe lang het nog duurt voordat Walden Farms Chocolate Peanut Spread binnenkomt?
Ik heb deze een tijd geleden besteld maar toen zat hij niet bij de bestelling. Het zou worden nagestuurd maar sindsdien heb ik er niets meer van gehoord...

Ik durf op dit moment niet te beoordelen wanneer dit product weer terug gaat komen! Wanneer je morgen reageert op dit berichtje dan ga ik dat gelijk voor je navragen!

Tim

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 12:24 ----------

creatine kan je onafgebroken gebruiken

Mij is verteld dat je na een bepaalde tijd een rust moet houden omdat je zelf anders geen creatine aanmaakt.

Zoals je collega DBB-er al aangeeft kun je prima een creatine voor een langere tijd gebruiken. Echter is de Crazy niet alleen een creatine-product maar bevat het ook stofjes zoals Cafeïne. Het kan zijn dat het lichaam op een gegeven moment(tijd van enkele maanden) gaat wennen aan het product met betrekking tot de energie-boost. Dan zal het niet meer zijn optimale werking hebben, dus in dat geval is het wel aan te raden even een weekje rust te nemen en daarna weer te beginnen zodat je weer een lekkere energie-boost zult krijgen;)

Tim

Binnenkort verwachten wij de nieuwe variant van de Jack3D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mag je verwachten Jack3d Advanced?
-De meest intense preworkout ooit!
-Veel sterkere dosering
-Fantastische smaakbeleving
-Heftige energie en focus
-Nu al legendarische "Nitric Blast" pumps!
-Heftige energie en focus
-Exposieve kracht en uithouding

Kijk op de onze site voor meer informatie!

Tim

zit er amfetamine in?

Net weer een bestelling gedaan (ref. C1079744). Wilde een keer met Afterpay proberen, kijken of het me bevalt. Echter, krijg bij beide opties van Afterpay dat de betaling geweigerd word. Er kan geen reden gegeven worden. Vind ik erg vreemd en erg jammer. Aangezien ik geen random reader (voor rabo) bij me heb, heb ik nu noodgedwongen met Paypal moeten betalen (€1,75 extra). Vandaag kom ik niet meer thuis en wil graag nog die 5euro korting van facebook ontvangen :).

Hopelijk kan er wat met mijn verzoek bij "opmerking" gedaan worden..

En nog een vraagje: Ik ben van plan om 2x per week met nuchtere maag HIIT training (hardlopen) te gaan doen. Welke amino's zijn aanbevolen (tabs of poeder, maakt niet uit). Ik gebruik nu ultra micronized, 1-2 schepjes voor de training, en na de training eten en evt perfect protein.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven