Net weer een bestelling gedaan (ref. C1079744). Wilde een keer met Afterpay proberen, kijken of het me bevalt. Echter, krijg bij beide opties van Afterpay dat de betaling geweigerd word. Er kan geen reden gegeven worden. Vind ik erg vreemd en erg jammer. Aangezien ik geen random reader (voor rabo) bij me heb, heb ik nu noodgedwongen met Paypal moeten betalen (€1,75 extra). Vandaag kom ik niet meer thuis en wil graag nog die 5euro korting van facebook ontvangen.
Hopelijk kan er wat met mijn verzoek bij "opmerking" gedaan worden..
En nog een vraagje: Ik ben van plan om 2x per week met nuchtere maag HIIT training (hardlopen) te gaan doen. Welke amino's zijn aanbevolen (tabs of poeder, maakt niet uit). Ik gebruik nu ultra micronized, 1-2 schepjes voor de training, en na de training eten en evt perfect protein.
Beste Killastyle,
Bedankt voor je bestelling! Ik durf geen reden aan te geven waarom je niet met Afterpay hebt kunnen bestellen, heb hier nog niet meer klachten over gekregen. Ik ben bang dat je pakketje reeds is ingepakt en dan kan ik dat niet meer toevoegen bij opmerkingen. Als je snel bent en voor mij het referentienummer van de bestelling hebt hoop ik dat nog voor je aan te kunnen passen. Stuur mij daarvoor even een PM. Persoonlijk zou ik gaan voor poeder aangezien dit wat sneller door het lichaam wordt opgenomen dan tabletten en capsules!
Tim

.
Binnen 1 of 2 weken?