MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een bestelling gedaan (ref. C1079744). Wilde een keer met Afterpay proberen, kijken of het me bevalt. Echter, krijg bij beide opties van Afterpay dat de betaling geweigerd word. Er kan geen reden gegeven worden. Vind ik erg vreemd en erg jammer. Aangezien ik geen random reader (voor rabo) bij me heb, heb ik nu noodgedwongen met Paypal moeten betalen (€1,75 extra). Vandaag kom ik niet meer thuis en wil graag nog die 5euro korting van facebook ontvangen :).

Hopelijk kan er wat met mijn verzoek bij "opmerking" gedaan worden..

En nog een vraagje: Ik ben van plan om 2x per week met nuchtere maag HIIT training (hardlopen) te gaan doen. Welke amino's zijn aanbevolen (tabs of poeder, maakt niet uit). Ik gebruik nu ultra micronized, 1-2 schepjes voor de training, en na de training eten en evt perfect protein.

Beste Killastyle,

Bedankt voor je bestelling! Ik durf geen reden aan te geven waarom je niet met Afterpay hebt kunnen bestellen, heb hier nog niet meer klachten over gekregen. Ik ben bang dat je pakketje reeds is ingepakt en dan kan ik dat niet meer toevoegen bij opmerkingen. Als je snel bent en voor mij het referentienummer van de bestelling hebt hoop ik dat nog voor je aan te kunnen passen. Stuur mij daarvoor even een PM. Persoonlijk zou ik gaan voor poeder aangezien dit wat sneller door het lichaam wordt opgenomen dan tabletten en capsules!

Tim

Mooi dat je bestelling zo snel is afgeleverd zoals dat hoort:D! Geniet van je lekkere BBQ-Sauce bij de steak!

Ik durf op dit moment niet te beoordelen wanneer dit product weer terug gaat komen! Wanneer je morgen reageert op dit berichtje dan ga ik dat gelijk voor je navragen!

Tim

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 12:24 ----------

Zoals je collega DBB-er al aangeeft kun je prima een creatine voor een langere tijd gebruiken. Echter is de Crazy niet alleen een creatine-product maar bevat het ook stofjes zoals Cafeïne. Het kan zijn dat het lichaam op een gegeven moment(tijd van enkele maanden) gaat wennen aan het product met betrekking tot de energie-boost. Dan zal het niet meer zijn optimale werking hebben, dus in dat geval is het wel aan te raden even een weekje rust te nemen en daarna weer te beginnen zodat je weer een lekkere energie-boost zult krijgen;)

Tim

Ok thanks :) ik zag trouwens datmagnificent ook creatine bevat, 5gram, ik neem dus aan dat ik geen apart creatine hoef aan te schaffen als ik magnificent al heb?

Beste Killastyle,

Bedankt voor je bestelling! Ik durf geen reden aan te geven waarom je niet met Afterpay hebt kunnen bestellen, heb hier nog niet meer klachten over gekregen. Ik ben bang dat je pakketje reeds is ingepakt en dan kan ik dat niet meer toevoegen bij opmerkingen. Als je snel bent en voor mij het referentienummer van de bestelling hebt hoop ik dat nog voor je aan te kunnen passen. Stuur mij daarvoor even een PM. Persoonlijk zou ik gaan voor poeder aangezien dit wat sneller door het lichaam wordt opgenomen dan tabletten en capsules!

Tim

Pakketje was inderdaad al ingepakt. Het is geen probleem, heb nu evengoed nog ruim 3E "korting" bij mijn volgende bestelling ;).

Ik zie dat jullie gain fast hebben van universal, wanneer zou deze terug binnekomen?

Pakketje was inderdaad al ingepakt. Het is geen probleem, heb nu evengoed nog ruim 3E "korting" bij mijn volgende bestelling ;).

Goed dat je het zo oppakt, je kunt dinsdag je bestelling in ontvangst gaan nemen, mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag van je!

Ik zie dat jullie gain fast hebben van universal, wanneer zou deze terug binnekomen?

Dat klopt inderdaad, ik durf op dit moment niet te beoordelen wanneer hij weer terug zal komen. Hiervoor wil ik je verzoeken tussen kantooruren contact met ons op te nemen, dan gaan wij dat voor je navragen;)

Tim

Ik heb jullie even een mail gestuurd met een vraag. :)

De animo direct moet deze na opening in de koelkast bewaard worden. Of kan ik hem gewoon op kamertemperatuur laten. Aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie.

Gekoeld is die wel lekkerder

De animo direct moet deze na opening in de koelkast bewaard worden. Of kan ik hem gewoon op kamertemperatuur laten. Aangezien ik hem mee wil nemen op vakantie.

Gekoeld is die wel lekkerder

Wij adviseren de amino's na opening gekoeld te bewaren. Dit om de werking van het product en de smaak te blijven garanderen.

Ik ga het voor je navragen, je hoort zo spoedig mogelijk van ons!

Tim

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-5 superieure creatines!
-Heftige toenames in spierkracht
-Enorme winst in spiermassa
-Snel groeiend spiervolume
-Geen vocht
-Geen laadfase
-Verbeterde opname, biologische beschikbaarheid
-2 maanden verpakking

Tim

Agmatine is weer binnen! :) Dat zelfs tegen een zeer scherpe prijs, dat zie je nergens:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Dat klopt inderdaad, ik durf op dit moment niet te beoordelen wanneer hij weer terug zal komen. Hiervoor wil ik je verzoeken tussen kantooruren contact met ons op te nemen, dan gaan wij dat voor je navragen;)

Tim

Bij deze :D

Gain Fast van Universal, wanneer is deze weer op voorraad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven