YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Gain Fast is vorige week besteld, we hopen dat deze aankomende week er weer isBij deze
Gain Fast van Universal, wanneer is deze weer op voorraad?

Graag gedaan, jij ook bedankt he! Foutjes kunnen gebeuren en lossen het daarom altijd netjes en correct op.Goede service!! Ik had helaas een kleine pot whey gekregen ipv 4.5 kg, even een belletje en ze zender het zonder gezeik na, super
10 seconden nadat ik de telefoon op hing meteen een mailtje met bevestiging
http://3.bp.blogspot.com/-HtdlGkwqfuk/TwhrLIlZFEI/AAAAAAAAAp8/UlJdmDhRAco/s320/me+gugusta.jpg

De Gain Fast is vorige week besteld, we hopen dat deze aankomende week er weer is![]()

Super! Het is altijd heel lastig aan te geven. Als we het bestellen duurt het soms 1 week en soms 3 weken. Ik ben blij dat het weer binnen is. Gain FastThanks, ik hou het in het oog!
Edit: Ik ga kijken en ik kan hem bestellen![]()

Heel persoonlijk. Ik vind zelf Creapure erg goed. Zelf heb ik de mix eens gebruikt van MP en die viel ook erg goed. Beetje persoonlijk denk ik, maar deze actie kun je zeker niet afslaanis een mix van verschillende creatines beter dan creatine monohydraat? Wou MP eens proberen ipv crea van b&f

Het is een zo een "gooi alles op een hoop er zal wel iets werken" product. Met crea mono ben je beter af xDis een mix van verschillende creatines beter dan creatine monohydraat? Wou MP eens proberen ipv crea van b&f
Al bekend wanneer de Syntha-6 grootverpakkingen weer leverbaar zullen zijn en komt de chocolate peanutbutter weer in het assortiment in de 2270 grams verpakking?

Beste B&F,
Hanteren jullie nog de "laagste prijs garantie" ?

Bedankt voor je bestelling.Hey Body en fit, zojuist een bestelling geplaatst :C1081929
Ik heb aangegeven dat ik het morgen wilde ophalen bij een postnl kantoor bij mij in de buurt tussen 09:00 - 17:00, is dit goed overgekomen bij jullie? Dat tijd kiezen vond ik heel apart want ik kon ook maandag kiezen ..
Daarnaast heb ik nog een opmerking;
Het is moeilijk/onmogelijk om via jullie hoofdpagina bij accessoires te komen zoals kleding,bekertjes etc. Ik moet nu telkens ''accessoires body en fitshop'' googlen want ik zie nergens hoe ik via jullie hoofdpagina daar moet komen. Misschien een verbeterpuntje, een idee om een nieuwe submenu te maken naast ''verwacht''? Ik kan me best voorstellen dat sommige klanten niet weten dat jullie naast shakes óók nog andere producten verkopen.
Dat moet goed komen. Normaal gesproken heeft postNL 2 routes, 1tje die om 9u vertrekt en ligt je bestelling klaar in de ochtend of een middagroute. Dan kun je deze vaak vanaf 13.00 uur al ophalen. Ik ga er vanuit dat deze morgen klaar ligt. Houd je T&T in de gaten!Hoi B&F,
Ik zag op de site dat de professional mass gainer van bodyenfitshop uitverkocht is:
Komt deze weight gainer nog binnen? zo ja wanneer?
groetjes,
Daniel

Is deze actie nog geldig, ik kan hem nergens meer vinden.
:We hopen op deze week. Hij is eind vorige week besteld, dus vaak hebben we het deze week al. Het beste kun je je aanmelden op het product, krijg je een mail zodra het weer voorradig is.Wanneer hebben jullie de lipo 6x weer op voorraad?
thnx!

[/FONT]