Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al bekend wanneer de Syntha-6 grootverpakkingen weer leverbaar zullen zijn en komt de chocolate peanutbutter weer in het assortiment in de 2270 grams verpakking?

Ik ga voor je navragen of wij hier al meer over weten. Je hoort zo snel mogelijk van mij!

Tim

Net me bestelling binnen. Had bij opmerkingen gevraagd om een gratis fat caliper ipv nog een shaker (5e ofzo dan) als cadeau. De caliper zat er bij. Wat een top service toch weer ! (Y)

Al bekend wanneer de Syntha-6 grootverpakkingen weer leverbaar zullen zijn en komt de chocolate peanutbutter weer in het assortiment in de 2270 grams verpakking?

Ik heb dit even voor je nagevraagd en we hebben de groot-verpakking besteld alleen is die niet beschikbaar bij onze leverancier, we hopen hem alsnog zo snel mogelijk binnen te krijgen. Mochten wij er nieuws over hebben dan laten we dat zo snel mogelijk weten. Datzelfde geld voor de Chocolate Peanutbutter.

Tim

Ik had even een vraag over Isolaat Perfection. Waarom staat het aminozuurprofiel eigenlijk niet op het etiket? Terwijl dit bij andere producten van jullie wel is. Soms niet en soms wel.

Zo weer een bestelling geplaatst ( C1083346 ) ben benieuwd naar de ketchup, pastasaus en de dressing !! maak er maar weer wat moois van B&F !!;)

Zeer compleet assortiment van Reflex-Nutrition vandaag binnengekregen!

bannernieuwbinnen2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 12:37 ----------

Zo weer een bestelling geplaatst ( C1083346 ) ben benieuwd naar de ketchup, pastasaus en de dressing !! maak er maar weer wat moois van B&F !!;)

Bedankt voor je bestelling! We gaan ons best doen:D

Tim

Ik zag vandaag PostNL rijden met de zijdeur open. :roflol: Zat nog wel wat in maar niet veel.
Denk door de warmte dat de deur open was.

hey hallo.

ik zoek een goeie creatine die goed zijn werk doet naast de eiwitten die ik altijd van jullie heb.
ik zag ook krealkalyne staan. als ik de verhalen ervan lees moet het beter zijn dan al het andere ivm geen krampen etc etc.
als pre workout gebruik ik de anabolicstate.
wat zouden jullie mij aanraden?
grt josh

hey hallo.

ik zoek een goeie creatine die goed zijn werk doet naast de eiwitten die ik altijd van jullie heb.
ik zag ook krealkalyne staan. als ik de verhalen ervan lees moet het beter zijn dan al het andere ivm geen krampen etc etc.
als pre workout gebruik ik de anabolicstate.
wat zouden jullie mij aanraden?
grt josh
Hee Josh! Je kunt eens kijken naar onze Creapure creatine. Dit is een goede creatine monohydraat. Die eigenlijk iedereen gebruikt of met creatine begint. Deze creatine staat bekend om zijn zuiverheid. Vandaar ook het Creapure logo. Als je deze ziet, weet je dat je topkwaliteit in huis haalt.
logocreapure.jpg

De voordelen van Creapure® creatine;
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Ralf

Ik heb dit even voor je nagevraagd en we hebben de groot-verpakking besteld alleen is die niet beschikbaar bij onze leverancier, we hopen hem alsnog zo snel mogelijk binnen te krijgen. Mochten wij er nieuws over hebben dan laten we dat zo snel mogelijk weten. Datzelfde geld voor de Chocolate Peanutbutter.

Tim

Bedankt voor het navragen. Hopelijk krijgt jullie leverancier ze op korte termijn binnen. :)

Binnenkort ook nog eens een grote bestelling plaatsen!

Zo ook weer even een bestelling gedaan C1083618 ;)

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :thumbs:

Vanaf vandaag voorradig: Reflex Nutrition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week en vanochtend stond de prijs op 39,90 voor de instant whey.

Tevens staat dit bij het artikel:

Zoals je hierboven kunt lezen is Instant Whey een eiwitshake in de absolute topklasse. Zo'n Whey moet wel heel duur zijn zal je denken. Dat valt mee! Bestel Instant Whey alleen bij Bodyenfitshop.nl met een korting van €20.00! Dankzij onze unieke samenwerking met Reflex UK mogen wij als Premium reseller Instant Whey aanbieden voor €39.90 in plaats van €59,90. Een verpakking van 2.27KG bevat maar liefst 90 shakes. Je betaald dan slecht € 0.45 per shake.

Kan de prijs aub weer teruggezet worden naar 39,90? Dan kan ik een bestelling plaatsen.

Bij voorbaat dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven