AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week en vanochtend stond de prijs op 39,90 voor de instant whey.

Tevens staat dit bij het artikel:

Zoals je hierboven kunt lezen is Instant Whey een eiwitshake in de absolute topklasse. Zo'n Whey moet wel heel duur zijn zal je denken. Dat valt mee! Bestel Instant Whey alleen bij Bodyenfitshop.nl met een korting van €20.00! Dankzij onze unieke samenwerking met Reflex UK mogen wij als Premium reseller Instant Whey aanbieden voor €39.90 in plaats van €59,90. Een verpakking van 2.27KG bevat maar liefst 90 shakes. Je betaald dan slecht € 0.45 per shake.

Kan de prijs aub weer teruggezet worden naar 39,90? Dan kan ik een bestelling plaatsen.

Bij voorbaat dank
Je hebt gelijk. Ik ga er even achteraan! :) Even uitzoeken waar de fout zit!

Ralf

Hoe merk je of transform werkt? Heb het een maand gebruikt in de bulk naast craze en agmatine xd not sure why though. Wat gebeurd er als ik ee nu mee stop?

Hoe merk je of transform werkt? Heb het een maand gebruikt in de bulk naast craze en agmatine xd not sure why though. Wat gebeurd er als ik ee nu mee stop?
Deze merk je vaak in de vorm van extra energie/minder vermoeidheid. Als je ermee stopt, zul je dat gevoel minder hebben.

Ralf

Deze merk je vaak in de vorm van extra energie/minder vermoeidheid. Als je ermee stopt, zul je dat gevoel minder hebben.

Ralf
Maar het is dus niet zo dat je lichaamscompositie (vetverdeling)tijdens de bulk beter wordt? Ik heb het idee dat mijn buik platter is dan normaal. Ik vind het nogal lastig om de oorzaak van dit gunstige fenomeen vast te stellen (het zou namelijk ook door de buikvacuüm oefeningen, die ik sinds een maand of twee doe, kunnen komen).

Maar het is dus niet zo dat je lichaamscompositie (vetverdeling)tijdens de bulk beter wordt? Ik heb het idee dat mijn buik platter is dan normaal. Ik vind het nogal lastig om de oorzaak van dit gunstige fenomeen vast te stellen (het zou namelijk ook door de buikvacuüm oefeningen, die ik sinds een maand of twee doe, kunnen komen).

Of ander eten bla bla bla.. Bolle buik komt over t algemeen door slechte houding, veel eten of slappe spieren dat het wat uitzakt.

Hoi B&F
Ik had een mail gestuurd met een vraag (3 pag terug pag 2453.)
Ik moest nog even reageren als het niet opgelost zou zijn.... heb nog niets gezien helaas...

Groetjes Marina
Marina, dat is inderdaad vreemd. Normaal wordt altijd alles direct en netjes op gepakt. Heb je voor mij een referentienummer? Dan kijk ik direct even voor je!

ralf

Hoi B&F,

Ik heb een paar bladzijden terug een vraag gesteld is daar toevallig al meer informatie over:
de professional mass gainer van de b&f die is uitverkocht?
Krijgen jullie die nog binnen of komt die helemaal niet meer?

groetjes,

Daniel

zondag besteld, vandaag gearriveerd (netjes na vijven afgeleverd.. ze leren het nog wel), afslankeiwit sample... damn wat wordt dat spul lekker dik :)

Hoi B&F,

Ik moet jullie echt een compliment geven op jullie broeken!
Ik heb die trainingsbroeken in de aanbieding gekocht bij jullie en ze zitten heerlijk.
Ik draag ze op het werk, ze zien er netjes uit, zijn sterk en ondanks dat er geen zakken in zitten, zitten ze echt goed en ze voelen licht als ik ze aan heb!
Dus een echte aanrader!

groetjes,

Daniel

Hoi B&F,

Ik heb een paar bladzijden terug een vraag gesteld is daar toevallig al meer informatie over:
de professional mass gainer van de b&f die is uitverkocht?
Krijgen jullie die nog binnen of komt die helemaal niet meer?

groetjes,

Daniel
Daniel! :) Hij is inderdaad op dit moment uitverkocht en ik verwacht hem op korte termijn (binnen nu en 3-4 weken) niet weer voorradig.

Vorige week en vanochtend stond de prijs op 39,90 voor de instant whey.

Tevens staat dit bij het artikel:

Zoals je hierboven kunt lezen is Instant Whey een eiwitshake in de absolute topklasse. Zo'n Whey moet wel heel duur zijn zal je denken. Dat valt mee! Bestel Instant Whey alleen bij Bodyenfitshop.nl met een korting van €20.00! Dankzij onze unieke samenwerking met Reflex UK mogen wij als Premium reseller Instant Whey aanbieden voor €39.90 in plaats van €59,90. Een verpakking van 2.27KG bevat maar liefst 90 shakes. Je betaald dan slecht € 0.45 per shake.

Kan de prijs aub weer teruggezet worden naar 39,90? Dan kan ik een bestelling plaatsen.

Bij voorbaat dank

over het hoofd gezien?

Marina, dat is inderdaad vreemd. Normaal wordt altijd alles direct en netjes op gepakt. Heb je voor mij een referentienummer? Dan kijk ik direct even voor je!

ralf
Hier staat de hele discussie (halverwege de pagina)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index2453.html
Ik had een mail gestuurd ivm isolaat perfection. ik heb geen referentie nummer gehad. Enkel de opmerking dat het geregeld zou worden. Het ging om een paar samples isolaat perfection waaronder de vanille en banaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven