XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier staat de hele discussie (halverwege de pagina)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index2453.html
Ik had een mail gestuurd ivm isolaat perfection. ik heb geen referentie nummer gehad. Enkel de opmerking dat het geregeld zou worden. Het ging om een paar samples isolaat perfection waaronder de vanille en banaan...
Begrijp ik! :) Ik zal morgenochtend direct op de zaak voor je controleren waar het fout gegaan is. Dan los ik het ook direct voor je op. Je zult in de loop van de ochtend een privé bericht van me ontvangen.

Ralf

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 22:47 ----------

Nee, deze heb ik niet over het hoofd gezien. Degene die erover gaat was vandaag afwezig en heb ik een bericht gestuurd. Ik ga er vanuit dat ik morgen uitsluitsel hierover heb. Mocht in de loop van de middag nog niet aangepast zijn, stuur me dan even een privé bericht. Dan ga ik even kijken of ik wat voor je kan betekenen:)

Ralf

Die marketing afdeling van jullie :roflol:
Tanktop%20mannen%20800x800.png

Mooie fotoshop edit zeg :roflol:

Net nog even een bestelling er in gesmeten, zeker te laat om morgen nog binnen te krijgen
:roflol:

Green bulge van controlled labs is bij jullie 24,90 en bij xxl 21,95 en aangezien ik nog meer moet bestellen. Wil ik deze liever bij jullie bestellen. En jullie hebben ook de laagste prijsgarantie als het goed is:D

Net nog even een bestelling er in gesmeten, zeker te laat om morgen nog binnen te krijgen
:roflol:

Helaas wel, 23:30 is net iets te laat :p. Maar morgen word het natuurlijk netjes geleverd.

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 09:02 ----------

... :"(

Jaartje geleden oats in een lege pot whey gedaan. Zijn deze nog goed? Zien er goed uit.

We raden het niet aan, zou persoonlijk een paar nieuwe zakjes ultra-fine-oats halen. :)

Laatst bewerkt:
Green bulge van controlled labs is bij jullie 24,90 en bij xxl 21,95 en aangezien ik nog meer moet bestellen. Wil ik deze liever bij jullie bestellen. En jullie hebben ook de laagste prijsgarantie als het goed is:D

We hebben de prijs direct voor je aangepast:D.

Hé B&F,

Komt de Orange smaak van Swollen weer terug op voorraad?

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ultra Fine Oats
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1000 Gram van 3,90 voor 2,50!

Perfect Burn
60 tabletten van 19,90 voor 17,00!

High Quality Omega-3

100 capsules van 7,90 voor 5,90!
200 capsules van 11,90 voor 9,90!

Double!
45 doseringen van 14.90 voor 12,00!

BCAA 3:1:2
240 capsules van 24,90 voor 19,90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Vandaag netjes mijn pakketje binnen gehad ... alleen de sports Multi die ik gekozen had als cadeau zit/zat er niet bij .....:(

Verzendkosten? Vanaf wanneer is dat?

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 17:52 ----------

Uw referentienummer is: C1086399

Onder de 15 euro verzendkosten en een bijdrage bij rembours verzending verder gratis

Vandaag netjes mijn pakketje binnen gehad ... alleen de sports Multi die ik gekozen had als cadeau zit/zat er niet bij .....:(

Goed te horen dat je je pakketje hebt ontvangen! Jammer dat de Sports Multi er niet bij zit. Dat hoort natuurlijk niet. Je zult zo snel mogelijk van mij een PM ontvangen voor een correcte oplossing!

Tim

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 18:13 ----------

Verzendkosten? Vanaf wanneer is dat?

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 17:52 ----------

Uw referentienummer is: C1086399

Onder de 15 euro verzendkosten en een bijdrage bij rembours verzending verder gratis

Omdat men vaak producten voor bijvoorbeld 3 a 4 euro bij ons bestelde was het voor ons niet meer rendabel om dit op te gaan sturen. Daarom hebben wij voor pakketten onder de €20,- een bijdrage (€3,50)gevraagd in de verzendkosten. Voor bestellingen boven de €20,- nemen wij uiteraard de verzendkosten natuurlijk in zijn geheel voor onze rekening.

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven