MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist weer wat erdoor gedaan!
Ref. C1090451.
Tot morgen.

Ralf,

Ik kijk misschien niet goed, maar hebben jullie kleine Casein verpakkingen? Net zoals de Whey Variety Pack.

Ik wou vandaag nog die oats gaan bestellen :(

Ik krijg al een tijdje geen kortingscodes, ik wil 3 pakken eiwitrepen bestellen. Note: de reviews waren wel van bestellingen in mei/juni. Hoe zou dit komen?

Ik wou vandaag nog die oats gaan bestellen :(
De weekaanbieding van de Ultra Fine Oats is helaas afgelopen.:rolleyes: Je betaald nu bij 4kg of meer ook gewoon de weekaanbiedingsprijs hoor ;) Onze weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Wellicht dat we het product in de toekomst weer in de weekaanbieding doen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg al een tijdje geen kortingscodes, ik wil 3 pakken eiwitrepen bestellen. Note: de reviews waren wel van bestellingen in mei/juni. Hoe zou dit komen?
Dat is inderdaad vreemd.:eek: Heb je voor mij een referentienummer van je jouw laatste bestelling? Als je deze mij per PM wilt sturen, zorg ik even voor een passende oplossing voor je!

Ralf

De weekaanbieding van de Ultra Fine Oats is helaas afgelopen.:rolleyes: Je betaald nu bij 4kg of meer ook gewoon de weekaanbiedingsprijs hoor ;) Onze weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Wellicht dat we het product in de toekomst weer in de weekaanbieding doen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is inderdaad vreemd.:eek: Heb je voor mij een referentienummer van je jouw laatste bestelling? Als je deze mij per PM wilt sturen, zorg ik even voor een passende oplossing voor je!

Ralf

Oja :D
Zal zometeen zon 8kg bestellen :)

Snel en gemakkelijk je shakes maken in een handige mixer?

bannervortex.png

Tevens handig om mee te nemen op reis omdat hij werkt op batterijen!

Tim

Hoeveel liter gaat er in Tim?

Conquer besteld, ben benieuwd

C1091265

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven