Haha, graag gedaan!Ralf je bent een topper! Pakketje wordt vandaag geleverd![]()
Leuk om te horen dat ik je blij heb kunnen verrassen
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, graag gedaan!Ralf je bent een topper! Pakketje wordt vandaag geleverd![]()
Leuk om te horen dat ik je blij heb kunnen verrassen
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en kan je morgen op rekenenZojuist weer wat erdoor gedaan!
Ref. C1090451.
Tot morgen.
Je hebt in ieder geval een heerlijke shake besteld 
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en kan je morgen op rekenenJe hebt in ieder geval een heerlijke shake besteld
ralf
Ja daar ging ik ook van uit (de shake)!
Ik zie m aankopen.
Nee hoor, dat doe je goed. Je kan het inderdaad niet vindenRalf,
Ik kijk misschien niet goed, maar hebben jullie kleine Casein verpakkingen? Net zoals de Whey Variety Pack.
We hebben van onze Micellar Casein Perfection geen sampleboxen.
Nee hoor, dat doe je goed. Je kan het inderdaad niet vindenWe hebben van onze Micellar Casein Perfection geen sampleboxen.
Ralf
Snap ik!
We zullen er eens naar kijken.De weekaanbieding van de Ultra Fine Oats is helaas afgelopen.
Je betaald nu bij 4kg of meer ook gewoon de weekaanbiedingsprijs hoor
Onze weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Wellicht dat we het product in de toekomst weer in de weekaanbieding doen
Dat is inderdaad vreemd.Ik krijg al een tijdje geen kortingscodes, ik wil 3 pakken eiwitrepen bestellen. Note: de reviews waren wel van bestellingen in mei/juni. Hoe zou dit komen?
Heb je voor mij een referentienummer van je jouw laatste bestelling? Als je deze mij per PM wilt sturen, zorg ik even voor een passende oplossing voor je!De weekaanbieding van de Ultra Fine Oats is helaas afgelopen.Je betaald nu bij 4kg of meer ook gewoon de weekaanbiedingsprijs hoor
Onze weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Wellicht dat we het product in de toekomst weer in de weekaanbieding doen
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is inderdaad vreemd.Heb je voor mij een referentienummer van je jouw laatste bestelling? Als je deze mij per PM wilt sturen, zorg ik even voor een passende oplossing voor je!
Ralf

Altijd goed
Je weet het he, voor 22u besteld, volgende dag in huis!
Snel en gemakkelijk je shakes maken in een handige mixer?
![]()
Tevens handig om mee te nemen op reis omdat hij werkt op batterijen!
Tim
werd tijd xD

Haha! Succes ermeewerd tijd xD
Had het graag wel ietsje goedkoper gezien maar is me het wel waard.
Schudden is zo lastig![]()