XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling geplaatst, ref C1091709.
Had nog wat te goed maar zal hiervoor nog een PM sturen.
Hopelijk morgen in huis.

Heb net voor het eerst de Isolaat perfection banaan geprobeerd. Smaakte prima!

Wat is een supplement dat vergelijkbaar is met Hemavol, aangezien die in de op=op zit.

Eergisteren crea van jullie gekregen zeer goed oplosbaar en een goed oplosbaar

De weekaanbieding van de Ultra Fine Oats is helaas afgelopen.:rolleyes: Je betaald nu bij 4kg of meer ook gewoon de weekaanbiedingsprijs hoor ;) Onze weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Wellicht dat we het product in de toekomst weer in de weekaanbieding doen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is inderdaad vreemd.:eek: Heb je voor mij een referentienummer van je jouw laatste bestelling? Als je deze mij per PM wilt sturen, zorg ik even voor een passende oplossing voor je!

Ralf

Is dat ff mooi, paar dagen geleden 2 potten creatine besteld, zijn ze nu in de aanbieding :grumble:

Is dat ff mooi, paar dagen geleden 2 potten creatine besteld, zijn ze nu in de aanbieding :grumble:
Bedankt voor je bestelling! :) Creapure Creatine is eigenlijk een product, dat mag eigenlijk niet ontbreken in je supplementenstack! Zeker voor deze prijs is het de moeite zeker waard om het aan te schaffen :)

Ralf

Heb vandaag mijn bestelling al binnen gekregen. Helaas is de zak met de ultra fine oats gescheurd :(
Ze hebben wel rekening gehouden met mijn opmerking dus dat is wel top.

Heb vandaag mijn bestelling al binnen gekregen. Helaas is de zak met de ultra fine oats gescheurd :(
Ze hebben wel rekening gehouden met mijn opmerking dus dat is wel top.

Bedankt voor je bestelling! :)
Indien je mij je referentienummer even in een PM wil sturen, ga ik het direct voor je oplossen.

Laatst bewerkt:
Durf ik nog geen 100% antwoord op te geven, je kan de hemavol nu in ieder geval nog voor slechts 19,90 aanschaffen. :cool:

heb nog een 3/4de pot staan :D

maar nog een idee om te proberen of eventueel met iForce een deal te maken hemavol + conquer stack als je beide producten hebt is het het waard om te testen

maar even een opmerking als je op de product pagina vanhemavol zit zie je wel op=op staan
maar als je bij de op=op pagina kijkt staat hij er niet tussen;)

Vortex blender is gewoon de sh!t! Heb em nog niet zo lang maar ben nu al te lui om terug te gaan shaken.

Deze post is mogelijk gemaakt door een onbeveiligde wifi connectie.

heb nog een 3/4de pot staan :D

maar nog een idee om te proberen of eventueel met iForce een deal te maken hemavol + conquer stack als je beide producten hebt is het het waard om te testen

maar even een opmerking als je op de product pagina vanhemavol zit zie je wel op=op staan
maar als je bij de op=op pagina kijkt staat hij er niet tussen;)

Zoals ik het kan beoordelen staat de Hemavol er gewoon tussen bij de op=op:)

bannerop=op2.jpg

Vortex blender is gewoon de sh!t! Heb em nog niet zo lang maar ben nu al te lui om terug te gaan shaken.

Deze post is mogelijk gemaakt door een onbeveiligde wifi connectie.

Goed te horen dat de Vortex Blender je bevalt! Ik ben er zelf ook erg over te spreken!

bannervortex.png

Tim

Ben van plan om de ultra fin oats te proberen ipv Brinta. Hoe is de oplosbaarheid ervan als ik 100gr oats in een shakebeker doe + 30 whey, waarna ik de rest van de beker vul met water?

Zou wel echt ideaal zijn als snelle meal!

Ben van plan om de ultra fin oats te proberen ipv Brinta. Hoe is de oplosbaarheid ervan als ik 100gr oats in een shakebeker doe + 30 whey, waarna ik de rest van de beker vul met water?

Ik zou eerst het water in de shakebeker doen anders blijft alles aan de bodem plakken. Het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel water je toevoegt en hoe groot je shakebeker is. Alleen denk ik wel dat het een lekkere dikke shake wordt;)

Tim

Ik doe:

40g whey
80g oats
400ml melk
15ml lijnzaadolie

Bijna 750 kcal, prima macro's en zo weg als ontbijt

Beste aankoop laatste tijd waren de Ultra fine oats, zelfde als Xyzyx, alleen andere hoeveelheden maar gooi het in een blender en klaar.
Binnen 5min ontbijt gemaakt + op en oats zijn stuk goedkoper als brinta.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven