Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste aankoop laatste tijd waren de Ultra fine oats, zelfde als Xyzyx, alleen andere hoeveelheden maar gooi het in een blender en klaar.
Binnen 5min ontbijt gemaakt + op en oats zijn stuk goedkoper als brinta.

Dat inderdaad een prima ontbijtje:D Doe het zelf ook regelmatig, als ik s'ochtends train voeg ik er vaak nog een banaantje aan toe:D

Tim

Nieuwe weekaanbiedingen, geldig tot 2 augustus!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creapure Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 Gram van 14.90 voor 11,50!

Ripped!
60 capsules van 14,90 voor 11,90!

Stay Strong!
600 gram van 13.90 voor 9,90!

Conquer
60 doseringen van 24.90 voor 19,90!

Waxy Maize Starch
1000 gram van 4,90 voor 2,90!

Performaxx
120 (2 maand) capsules van 19,90 voor 14,90!

Ben van plan om de ultra fin oats te proberen ipv Brinta. Hoe is de oplosbaarheid ervan als ik 100gr oats in een shakebeker doe + 30 whey, waarna ik de rest van de beker vul met water?

Zou wel echt ideaal zijn als snelle meal!

Eerst water erin doen zoals b&f zegt. Ik doe altijd 300 ml water met 75 gram oats en 1 scoop whey in een beker. Dat drink je makkelijk weg.

Alles weer netjes besteld. Ben ook nieuwsgierig over de mutant mass. Had ook een extra wms gevraagd als cadeau... Kan dit? pleaaaaseee Ref C1094411 thx

Nog steeds geen whey in 1000gr verpakking in zicht?

bcaa-pure is terug van weggeweest :D:D.

bcaa-pure is terug van weggeweest :D:D.

mooi heb nu de yummy pear maar die vind ik niet echt yummy:P ben ook niet echt een fan van peer

en hoe is de tropical sensation smaak van muscle protect? heb altijd fruit punch gehad en die was lekker maar omdat die een keer uitverkocht was had ik toen der tijd lemon bubblegum genoemen die ik minder vond

mooi heb nu de yummy pear maar die vind ik niet echt yummy:P ben ook niet echt een fan van peer

en hoe is de tropical sensation smaak van muscle protect? heb altijd fruit punch gehad en die was lekker maar omdat die een keer uitverkocht was had ik toen der tijd lemon bubblegum genoemen die ik minder vond

Smaken blijven natuurlijk altijd persoonlijk, maar ik begrijp inderdaad dat als je geen fan van peer bent dat yummy pear niet je favoriet is. De smaak Tropical word ook heel erg goed verkocht maar nogmaals, smaak blijft persoonlijk.;)

Wegens succes verlengd tot woensdagmiddag 12.00u :)
banner2creatine1+1.jpg

Ralf

Net flinke bestelling gedaan ref:C1096510 nu hopen op de extra sampels

Smaken blijven natuurlijk altijd persoonlijk, maar ik begrijp inderdaad dat als je geen fan van peer bent dat yummy pear niet je favoriet is. De smaak Tropical word ook heel erg goed verkocht maar nogmaals, smaak blijft persoonlijk.;)

nog net op tijd thuis om een bestelling te plaatsen toch maar de tropical proberen:P

C1096781
ben vooral benieuwd naar de conquer...
en zal volgende week ook die eigen merk pre workout eens bestellen

leuk, een tweeling krijgen, maar je energienivo blijft wel een beetje achter ;)

C1096781
ben vooral benieuwd naar de conquer...
en zal volgende week ook die eigen merk pre workout eens bestellen

leuk, een tweeling krijgen, maar je energienivo blijft wel een beetje achter ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen en morgen in huis! :) Conquer is echt een topper kwa pre-workout en gaat je zeker bevallen!:eek:

Ralf

Laatste tijd hebben weer leuke producten binnen gekregen, naast Agmatine, BCAA Pure en HMB Pure nog meer :)

bannernieuwbinnen2.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven