MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pak 15% korting op de conQuer!
Kortingscode: CONQUER15
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand onze Agmatine al geprobeerd? :)
Ralf

Als je wilt bestellen en laten leveren in Frankrijk wat kost dat ? Hoe lang duurt de verzending ? Kan het überhaupt ?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
bestel hier al jaar en dag mijn whey en mass gainers en heb nog nooit prob ondervonden met de levering enz
heel erg tevreden dus.

Als je wilt bestellen en laten leveren in Frankrijk wat kost dat ? Hoe lang duurt de verzending ? Kan het überhaupt ?
Alvast bedankt!
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij zenden alleen pakketten naar Nederland, België en Duitsland:rolleyes:
bestel hier al jaar en dag mijn whey en mass gainers en heb nog nooit prob ondervonden met de levering enz
heel erg tevreden dus.
Super, dankjewel en goed om te horen dat je nog altijd zo tevreden bent. Het kan altijd beter en daaraan werken wij dagelijks. :)

Ralf

Top shop, goede aftersales ook ;-) Bestel hier altijd de ''huis whey'' en wat PWO's altijd de volgende dag netjes binnen (zelfs als ik het om 21:45 bestel!) Altijd leuk om een extraatje erbij de kiezen. De handschoentjes die ik de laatste keer koos hebben wel erg veel geleden in een korte tijd..en het klittenband is mwahh.

Maar goed :P Verder helemaal in orde, en het eerste www. adres waar ik heenga als ik wat nodig heb.

Top shop, goede aftersales ook ;-) Bestel hier altijd de ''huis whey'' en wat PWO's altijd de volgende dag netjes binnen (zelfs als ik het om 21:45 bestel!) Altijd leuk om een extraatje erbij de kiezen. De handschoentjes die ik de laatste keer koos hebben wel erg veel geleden in een korte tijd..en het klittenband is mwahh.

Maar goed :P Verder helemaal in orde, en het eerste www. adres waar ik heenga als ik wat nodig heb.
Bedankt voor je review! We doen altijd ons best en mocht er iets zijn, je weet me te vinden he!:)

Ralf

Thanks voor de goede service weer! :)
Alles netjes ontvangen.

He jongens, net wat besteld en zou graag een keer sachet van chocolate caramel en/of chocolate cookies willen proberen als dat kan. Ref nummer is C1088512. Alvast bedankt!

Thanks voor de goede service weer! :)
Alles netjes ontvangen.
Graag gedaan, jij ook bedankt he! :thumbs: We blijven doen waar we goed in zijn:)
He jongens, net wat besteld en zou graag een keer sachet van chocolate caramel en/of chocolate cookies willen proberen als dat kan. Ref nummer is C1088512. Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken voor je, morgen in huis! In dat geval kun je altijd eens kijken naar onze variety pack :) Daarin zitten deze smaken ook :zuip:
We hopen op 2 weken dat het weer voorradig is :) Uiteraard hebben we wel alternatieven.

Ralf

Ik heb mijn bestelling snel en in goede staat ontvangen (zoals meestal :D).

Echter ben ik wel een beetje butthurt over de verzendkosten. Ik snap prima dat het uiteindelijke doel is om winst te maken en als een bepaalde service gewoon te veel geld kost is het natuurlijk niet meer dan logisch om aanpassingen te maken; ik zou precies hetzelfde doen.

Ik vond het echter moeilijk te navigeren op prijs. Mijn oorspronkelijke bestelling was tussen de 15,- en 20,- euro. Ik zocht dus iets goedkoops waar ik ook wat aan had, van ongeveer 5 euro of minder. Ik heb hier echter nog 5 zakken oats liggen en kon zo 1-2-3 niets anders vinden. Is het geen idee om een subcategorie te maken met goedkope producten? Bijvoorbeeld jullie protein bars, deze zouden jullie los kunnen verkopen en dan maken jullie er ook nogeens winst op als jullie die iets duurder maken dan de hele doos met 12 repen.

Alleen vandaag nog!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ultra Fine Oats
1000 Gram van 3,90 voor 2,50!

Perfect Burn
60 tabletten van 19,90 voor 17,00!

High Quality Omega-3

100 capsules van 7,90 voor 5,90!
200 capsules van 11,90 voor 9,90!

Double!
45 doseringen van 14.90 voor 12,00!

BCAA 3:1:2
240 capsules van 24,90 voor 19,90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 16:46 ----------

Ik heb mijn bestelling snel en in goede staat ontvangen (zoals meestal :D).

Echter ben ik wel een beetje butthurt over de verzendkosten. Ik snap prima dat het uiteindelijke doel is om winst te maken en als een bepaalde service gewoon te veel geld kost is het natuurlijk niet meer dan logisch om aanpassingen te maken; ik zou precies hetzelfde doen.

Ik vond het echter moeilijk te navigeren op prijs. Mijn oorspronkelijke bestelling was tussen de 15,- en 20,- euro. Ik zocht dus iets goedkoops waar ik ook wat aan had, van ongeveer 5 euro of minder. Ik heb hier echter nog 5 zakken oats liggen en kon zo 1-2-3 niets anders vinden. Is het geen idee om een subcategorie te maken met goedkope producten? Bijvoorbeeld jullie protein bars, deze zouden jullie los kunnen verkopen en dan maken jullie er ook nogeens winst op als jullie die iets duurder maken dan de hele doos met 12 repen.
Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he! Ik zal eens kijken of ik iets met je feedback kan doen. We hebben uiteraard de OP=OP al, wellicht dat we nog een koopjeshoek kunnen maken.:cool:

Ralf

We blijven maar strooien met kortingscodes.... :D

30% korting op de Low Carb Vital Drink!
Kortingscode: LOWCARB35

Nice low carb drink voor op dieet

Ik heb 3 over 10 een pakketje bestelt, zou deze nog meegegeven kunnen worden aan de postbode?

Mijn dank zal groot zijn! Referentienummer C1089609

Ik heb 3 over 10 een pakketje bestelt, zou deze nog meegegeven kunnen worden aan de postbode?

Mijn dank zal groot zijn! Referentienummer C1089609
Ik moest even bellen naar mijn collega's, maar ik durf het niet te beloven maar ze gaan erna kijken. We gaan ons best doen en proberen hierop een uitzondering te maken.:) Het is vanavond weer ontzettend druk (zal met het weer te maken hebben denk ik:D). Houd je T&T morgenochtend even goed in de gaten, dan weet je vanzelf voldoende ;)

Ralf

Nieuwe weekaanbiedingen, geldig tot 2 augustus!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creapure Creatine
500 Gram van 14.90 voor 11,50!

Ripped!
60 capsules van 14,90 voor 11,90!

Stay Strong!
600 gram van 13.90 voor 9,90!

Conquer
60 doseringen van 24.90 voor 19,90!

Waxy Maize Starch
1000 gram van 4,90 voor 2,90!

Performaxxhttp://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/
120 (2 maand) capsules van 19,90 voor 14,90!

Ik moest even bellen naar mijn collega's, maar ik durf het niet te beloven maar ze gaan erna kijken. We gaan ons best doen en proberen hierop een uitzondering te maken.:) Het is vanavond weer ontzettend druk (zal met het weer te maken hebben denk ik:D). Houd je T&T morgenochtend even goed in de gaten, dan weet je vanzelf voldoende ;)

Ralf

Ralf je bent een topper! Pakketje wordt vandaag geleverd :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven