Hoi,
Sinds vorige week heb ik me geregistreerd bij B&F. Gelijk bestelling gedaan "combi: Whey perfection / Total Muscle Solution".
In de nacht van zondag op maandag besteld (na 00:00 uur) en afgelopen dinsdag al afgeleverd.
Keurig in B&F doos verpakt met 2 sampeltjes erbij "Whey strawberry en Whey Fresh Berry"+ shaker. B&F... absoluut complimenten voor de geweldige levering! Ben erg benieuwd...
Mijn BSN syntha 6 gaat vandaag op, zodat ik morgen dan eindelijk kan beginnen aan mijn "Whey cookies&cream". Ik gebruikte naast mijn BSN ook amino 1500 van de De Tuinen, ik neem aan dat ik die er nog gewoon bij in kan blijven nemen tot ze op zijn, toch?
Ik zou bijna zeggen helaas, maar zeer binnenkort ga ik op vakantie, kan dus nog niet aan TMS beginnen. Na mijn vakantie wordt het hopelijk knallen met TMS erbij.
Na vele uren als lezer van dit forum, ben ik dan ook gelijk maar lid geworden van DBB. Via deze weg dan ook allemaal alvast superbedankt voor jullie leerzame tips en bijdragen.
Dank je, voor de complimenten

De Amino kun je gewoon blijven gebruiken, tussen de maaltijden of op momenten dan je tekort komt. en Welkom!!

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
Ik reageer altijd direct. Ik denk dat ik je post over het hoofd heb gezien. Waarvoor excuses!! Je bestelling is ongetwijfeld verzonden. De exacte status kan ik nu hier vandaan niet checken maar ik zal dit morgenochtend op kantoor direct doen en je laten weten waar je bestelling zich bevind (mail). Nogmaals excuses en dit is morgen het 1ste wat ik doe
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------
Heb zelf ook een keer via overschrijving betaald en dan kan het idd langer duren omdat de betaling eerst door de bank gedaan moet worden
Maar zelfs voor dat is dit extreem lang...... foutje bij de bank misschien? controleer is of het overgeschreven is op het juiste banknummer?
Zelf zou ik in de toekomst ideal of iets dergelijks aanraden![]()
IDeal is puur voor NL maar voor Belgie hebben we nu ook Bankcontact/Mister Cash. Elke bestelling naar Belgie voor 18:00 uur 's middags wordt dan direct verzonden. Ook naar Belgie is het dan mogelijk de zending binnen 24 uur in huis te hebben.

Laatst bewerkt:

) en afgelopen dinsdag al afgeleverd. 
?

.