MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Sinds vorige week heb ik me geregistreerd bij B&F. Gelijk bestelling gedaan "combi: Whey perfection / Total Muscle Solution".
In de nacht van zondag op maandag besteld (na 00:00 uur ;) ) en afgelopen dinsdag al afgeleverd.

Keurig in B&F doos verpakt met 2 sampeltjes erbij "Whey strawberry en Whey Fresh Berry"+ shaker. B&F... absoluut complimenten voor de geweldige levering! Ben erg benieuwd...

Mijn BSN syntha 6 gaat vandaag op, zodat ik morgen dan eindelijk kan beginnen aan mijn "Whey cookies&cream". Ik gebruikte naast mijn BSN ook amino 1500 van de De Tuinen, ik neem aan dat ik die er nog gewoon bij in kan blijven nemen tot ze op zijn, toch?

Ik zou bijna zeggen helaas :D:D , maar zeer binnenkort ga ik op vakantie, kan dus nog niet aan TMS beginnen. Na mijn vakantie wordt het hopelijk knallen met TMS erbij.

Na vele uren als lezer van dit forum, ben ik dan ook gelijk maar lid geworden van DBB. Via deze weg dan ook allemaal alvast superbedankt voor jullie leerzame tips en bijdragen :thumbs: .

Dank je, voor de complimenten:)
De Amino kun je gewoon blijven gebruiken, tussen de maaltijden of op momenten dan je tekort komt. en Welkom!!:)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

:rolleyes: Ik reageer altijd direct. Ik denk dat ik je post over het hoofd heb gezien. Waarvoor excuses!! Je bestelling is ongetwijfeld verzonden. De exacte status kan ik nu hier vandaan niet checken maar ik zal dit morgenochtend op kantoor direct doen en je laten weten waar je bestelling zich bevind (mail). Nogmaals excuses en dit is morgen het 1ste wat ik doe:)

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Heb zelf ook een keer via overschrijving betaald en dan kan het idd langer duren omdat de betaling eerst door de bank gedaan moet worden :(
Maar zelfs voor dat is dit extreem lang...... foutje bij de bank misschien? controleer is of het overgeschreven is op het juiste banknummer?

Zelf zou ik in de toekomst ideal of iets dergelijks aanraden ;)

IDeal is puur voor NL maar voor Belgie hebben we nu ook Bankcontact/Mister Cash. Elke bestelling naar Belgie voor 18:00 uur 's middags wordt dan direct verzonden. Ook naar Belgie is het dan mogelijk de zending binnen 24 uur in huis te hebben. :)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Waar is de Citrulline Malate nog meer goed voor behalve een pomp?
Krachtsporters trainen beter met citrullinemalaat (J Strength Cond Res. 2010 May;24(5):1215-22.)

Slik 8 gram citrullinemalaat voordat je onder het ijzer gaat, en je perst meer reps uit je sets. Hoe meer sets je maakt, des te groter is het effect. Dat ontdekten sportwetenschappers van de University of Cordoba in Spanje door proeven op bodybuilders.

Citrullinemallaat was in de jaren zeventig en tachtig een populair supplement in de wielersport, dat blijkens de praktijkervaringen nog werkte ook. Niet raar, als je er de fysiologische leerboeken op naslaat.

Citrulline zet in het lichaam geleidelijk om in arginine, een aminozuur dat vrijkomt tijdens de afbraak van eiwitten. Een eindproduct van die afbraak is ammonium. Veel ammonium in je bloed maakt je moe en remt de omzetting van glucose in energie. Slik je citrulline of arginine, dan haalt je lichaam sneller het ammonium uit je bloed.

Malaat of appelzuur komt vrij tijdens de citroenzuurcyclus. Het remt de aanmaak van melkzuur in werkende spiercellen maar stimuleert de aanmaak van de energieleverancier pyruvaat.

Zowel arginine als malaat zorgen er voor dat spiercellen langer aeroob energie kunnen produceren en stellen het moment uit waarop hardwerkende spierencellen gaan interen op hun ATP.

In theorie, dan. Onderzoek is er nauwelijks. Vandaar dat de Spanjaarden bodybuilders een keer in 16 sets hun borst lieten trainen nadat ze een placebo [PLAC] hadden geslikt en een keer een uur na inname van 8 gram citrullinemalaat [CM].

De proefpersonen moesten eerst 4 sets bankdrukken met 80 procent van het gewicht waarmee ze nog net 1 rep konden maken. [S1 tot en met S4] Daarna deden ze 4 sets schuin bankdrukken [S5 - S8], daarna 4 sets flies [S9 - S12] - en daarna nog eens 4 sets bankdruken. [S'1 tot en met S'4] Alle sets waren at failure: de bodybuilders persten elke rep uit hun sets die ze maar konden. Een beetje teveel van het goede als je geen verboden spul gebruikt, maar wel een probate manier om je spieren uit te putten.

Naarmate de training vorderde werd het effect van de suppletie duidelijker. De bodybuilders die citrullinemalaat hadden geslikt maakten meer reps. Hieronder zie je hoeveel reps de bodybuilders konden maken tijdens set S3. Daar weer onder zie je de reps die de proefpersonen maakten tijdens set S'4, de allerlaatste set van de training.

In set S1 konden 8 van de 41 proefpersonen meer reps maken door citrullinemalaat. Voor 30 bodybuilders maakte suppletie niet uit, 3 proefpersonen presteerden minder. In set S'4, de laatste set van de borsttraining, maakten alle proefpersonen meer reps als ze citrullinemalaat hadden geslikt.

De tabel hieronder vertelt met hoeveel procent het aantal reps toenam door de suppletie.

Citrullinemalaat verminderde ook de spierpijn, zoals je ziet. Dat lijkt er op te wijzen dat citrullinemalaat de spierschade door de training vermindert. Dat is belangrijk. In theorie kan citrullinemalaat spierschade verhogen doordat het in de spiercel de omzetting van eiwit in glucose stimuleert. Maar kennelijk gebeurt dat niet.

Citrullinemalaat had milde bijwerkingen. Vijftien procent van de sporters klaagde over buikpijn.

citrmal2.gif

citrmal3.gif

citrmal.gif

bron: ergogenics; http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20386132

StevenG's opinion: pomp, herstel, uithouding ;) simpel/cheap productje but does the thing, ben een tevreden gebruiker wel nix extreems verwachte ;)

Laatst bewerkt:
Thank's StevenG zal er nog even over nadenken:)

Zojuist 4,5kg whey perfection cookies & cream besteld. Heb er nu al zin in :)
Samples worden zeer gewaardeerd :) 121474

Als ik mijn jack3d potje opendoe, zie ik dat het vooral bestaat uit een fijne witte stof, maar er bovenaan zitten er ook vele dikke korreltjes die geel van kleur zijn, is dit normaal?

Als ik mijn jack3d potje opendoe, zie ik dat het vooral bestaat uit een fijne witte stof, maar er bovenaan zitten er ook vele dikke korreltjes die geel van kleur zijn, is dit normaal?

trek eens een picture, had ook wel wat gelige dikkere korrels, heb ze eronder geroerd maar denk niet dat ze knalgeel waren.. niet dat ik mij kan herinneren..

:rolleyes: Ik reageer altijd direct. Ik denk dat ik je post over het hoofd heb gezien. Waarvoor excuses!! Je bestelling is ongetwijfeld verzonden. De exacte status kan ik nu hier vandaan niet checken maar ik zal dit morgenochtend op kantoor direct doen en je laten weten waar je bestelling zich bevind (mail). Nogmaals excuses en dit is morgen het 1ste wat ik doe:)

Bedankt

cap het zelf? gaat redelijk makkelijk :D
of wrm niets ineens combo pakken en voor magic eaa of purple wraath gaan? (milkeyshake is hier heel tevreden over!) heb je ineens de andere essentiele aminozuren?

die powerfull is idd naamspeling

en als je een pomp wil, mss voor nox pump gaan? al veel goeds over de pomp die je ervan krijgt gelezen :) als het puur voor een fotoshoot is, kan je ook gwn een stick bestellen en anders moet je eens citruline malate bestellen, cheap n effectief ;)

die tan serie is wel echt netjes voor fotoshoots/amateur/pro-bb's die wedstrijden doen!

Magic EAA heb ik hier staan, nox pump ook en purple wraath heb ik al een tijdje gebruikt. Krijg wel een redelijke pomp van nox maar ik denk dat het nog beter kan. Citrulline is erg leuk, zat eerst in de EAS van xxlnutrition en dat merkte ik wel. In nox zit ook citrulline trouwens.

De leucine zelf cappen is mogelijk I guess...

@baksteen: leucine bij maaltijden schijnt de eiwitsynthese te verhogen. Gebruik het nu voor in de cut, maar pot gaat volgens mij lang genoeg mee om het ook gedeeltelijk in de bulk te gebruiken.

Hebben jullie ook van die elastiek banden voor bepaalde oefeningen ?
Ga binnenkort op vakantie en wil het graag bijhouden inplaats van 10 dagen aan het strand te liggen. Toevallig bekijk ik net een filmpje waar die elastiekbanden worden behandeld van Muscle & Fitness. Ze worden ook wel Strength Bands genoemd.

Laatst bewerkt:
Ilco, die pure pump is dat smaakloos?

trek eens een picture, had ook wel wat gelige dikkere korrels, heb ze eronder geroerd maar denk niet dat ze knalgeel waren.. niet dat ik mij kan herinneren..

Ik had het eruit geschept en de prullenbak in gepleurd, neem geen risico's na wat ik las over zo'n gescheurde zakje chemische rotzooi wat pagina's terug. De Jack3d zelf was gewoon wit en poederig, maar daarboven zaten korreltjes die geel waren, maar ook weer niet knalgeel. (grote is vergelijkbaar met een zand korreltje)

Laatst bewerkt:
Ik had het eruit geschept en de prullenbak in gepleurd, neem geen risico's na wat ik las over zo'n gescheurde zakje chemische rotzooi wat pagina's terug. De Jack3d zelf was gewoon wit en poederig, maar daarboven zaten korreltjes die geel waren, maar ook weer niet knalgeel. (grote is vergelijkbaar met een zand korreltje)

dan heb je gwn goed poeder weggegooid denk ik :D en ik denk dat dat komt omdat daar juist geen vochtzakjes inzitte, het piepklein beetje vocht dat in die lucht zat heeft die korreltjes laten samenklitte en lichtjes laten verkleuren :)
maar ja idd beter te veilig zijn dan te roekeloos ;)

Zojuist 4,5kg whey perfection cookies & cream besteld. Heb er nu al zin in :)
Samples worden zeer gewaardeerd :) 121474

Dank je:) Ik regel het, je bestelling gaat direct weg!

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Geen zorgen.:D Waarschijnlijk een stukje van de ingredienten niet goed vermengd of wat Steven al aangeeft inderdaad... Geef mij het referentienummer maar even door, dan stuur ik je een nieuwe. Dan heb je er weer een goed gevoel bij:)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Je hebt mail:)

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Magic EAA heb ik hier staan, nox pump ook en purple wraath heb ik al een tijdje gebruikt. Krijg wel een redelijke pomp van nox maar ik denk dat het nog beter kan. Citrulline is erg leuk, zat eerst in de EAS van xxlnutrition en dat merkte ik wel. In nox zit ook citrulline trouwens.

De leucine zelf cappen is mogelijk I guess...

@baksteen: leucine bij maaltijden schijnt de eiwitsynthese te verhogen. Gebruik het nu voor in de cut, maar pot gaat volgens mij lang genoeg mee om het ook gedeeltelijk in de bulk te gebruiken.

Citrulline werkt goed. Deze kun je echt het beste los toevoegen dan kun je iets meer nemen. We hebben 200 gram voor 15,95. (per 3 zelfs 14,65)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Ilco, die pure pump is dat smaakloos?

Ja, geen geur, kleur..helemaal niets:D

Kan je eens nakijken of bestelling 120213 al verstuurd is?

Deze is maandag besteld en betaald, en nog steeds het grote niets...

Hebben jullie ook van die elastiek banden voor bepaalde oefeningen ?
Ga binnenkort op vakantie en wil het graag bijhouden inplaats van 10 dagen aan het strand te liggen. Toevallig bekijk ik net een filmpje waar die elastiekbanden worden behandeld van Muscle & Fitness. Ze worden ook wel Strength Bands genoemd.

Nee, vroeger wel gehad, nu helaas niet meer.

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Kan je eens nakijken of bestelling 120213 al verstuurd is?

Deze is maandag besteld en betaald, en nog steeds het grote niets...

Check ik direct:)

Hey B&F,

Ik zit te twijfelen tussen de aankoop van:
- de combi Whey Perfection + Total Muscle Solution en
- de combi Whey Perfection + Micellar Casein Superior.
Mijn doel is om wat gespierder te worden met minder vet, maar niet zo als een bodybuilder ofzo. Welke van de twee voordeelpaketten zou je me dan aanraden? Ik heb alle drie de producten al een keertje geprobeerd en ze bevallen allemaal goed.. (Ik doe tussendoor ook nog atletiek erbij..)

En bedankt voor de goede service, jullie leveren echt super snel en de samples zijn ook leuk!

Hey B&F,

Mijn doel is om wat gespierder te worden met minder vet, maar niet zo als een bodybuilder ofzo. Welke van de twee voordeelpaketten zou je me dan aanraden? Ik heb alle drie de producten al een keertje geprobeerd en ze bevallen allemaal goed.. (Ik doe tussendoor ook nog atletiek erbij..)

En bedankt voor de goede service, jullie leveren echt super snel en de samples zijn ook leuk!

combi met TMS! sowieso, die micellar casein kan je vervangen door gwn bakkie kwark te eten ;) tegen dat je de kwark beu bent, heb je weeral wat centjes gespaard en koop je dan gwn een pot micellar casein :eyebrow:

Hey B&F,

Ik zou de kiezen voor de combi;
Whey Perfection & Total Muscle Solution
(ipv de Micellar neem je dan 's avonds een bak Magere kwark)

De Total muscle Solution vindt ik qua opbouw en prestaties echt ons "paradepaardje":)

Hmm jammer dat die er niet meer zijn, moet ik het bij het ouderwetse opdrukken houden en baantjes zwemmen :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven