Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, dat is bij IF inderdaad de beste keus. Eventueel tijdens de training kan ookdeze BCAA pure, bij IF, is het dan goed als ik het enkel neem vlak voorde training ?

Zeker, onmisbaar voor veel sporters! We zijn daarom ook erg blij dat de BCAA Pure weer voorradig is. Dit is zeker het populairste BCAA product in ons assortimentBCAA kunnen altijd zijn altijd een welkome toevoeging

Bedankt voor je bestelling. Deze is al netjes verwerkt en staat klaar voor verzending. Morgen ligt deze uiterlijk 16.00 uur voor je klaar!Zo... net mijn eerste bestelling gedaan. C1097789.
Heel erg benieuwd naar de GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN. Heb de Muscle Combi gedaan
Ook heel erg benieuwd naar Assault
Bring it on!!!
PS: Erg super dat ik als aflever adres de postkantoor kan kiezen.... loop een bestelling vaak daar door soms twee dagen mis... Nu kan ik morgen na het werk naar de postkantoor![]()
Je zult een berichtje ontvangen zodra het pakket afgeleverd is op de locatie. Goede combi heb je gekozen! Laat je ons weten wat je van de producten vind? 
Laatste tijd hebben weer leuke producten binnen gekregen, naast Agmatine, BCAA Pure en HMB Pure nog meer
![]()

Ik zie dat jouw pakketje gister wel verstuurd is en zou vandaag gewoon geleverd moeten worden. Het is wel vreemd dat het vandaag nog niet aangeboden is en verwacht dat het mis gesorteerd is of dat de chauffeur het te druk heeft. Aangezien een chauffeur het pakket wel meegenomen heeft.gister voor 10 besteld vanochtend zei de t&t vandaag tussen 18:00 en 19:00 mijn wijk is als 1 van de laatste altijd op de bezorger zijn route
ik kom net thuis kijk staat er ineens woensdag tussen 17:00 en 19:00 en als status word voorbereid door de verzender :S
kun je even kijken C1096700
dit is namelijk al een keer bij een bestelling via een andere webshop gebeurd en toen was mijn paketje dus pleite
Ik adviseer om nog één dag af te wachten. Mocht er morgen geen verandering komen, neem ik direct contact op met onze bezorgdienst.
Houd daarom je T&T goed in de gaten.Haha, nee geen idee! Ik zag het verschijnen op facebook van MusclePharm. De samenwerking is dus aangegaan. Wellicht zijn de producten al in ontwikkeling/al ontwikkeld, maar dat is voor mij nog onduidelijk. Zodra er meer informatie beschikbaar komt, vind je het vanzelf op onze site. We zullen uiteraard ons best doen om het tegen de scherpste prijs en als eerste aan te biedenVet! Enig idee wanneer dit ongeveer zou zijn?de Arnold Series bedoelde ik dan eh
![]()

Het is nog onbekend of MusclePharm ze gaat aanbieden op de Europese markt, maar als het voldoet aan de Europese eisen voldoet zie ik geen probleem. We houden jullie op de hoogte!

Hoi ik heb een pm gestuurd, wil je die voor half 10 nog even beantwoorden, alvast bedankt!

Zo, ook mijn bestelling is weer geplaatst (Ref: C1098475)
Maak er maar wat moois van en tot snel
PS:
De Walden Farms Chocolate Spread is nog steeds niet voorradig?
Ik had hem bij een vorige bestelling zitten, daar zat het niet bij maar ik heb nog steeds niets erover gehoord.
Heb er nu maar Chocolate Syrup bij besteld, maar wil de de spread toch ook wel graag proberen.

Heb een potje protein ice cream staan, alleen heb geen diepvries tot beschikking. Kan ik er toevallig ook een soort pudding/vla van maken? En zou ik dan de samenstelling moeten veranderen van poeder/water?
bedankt alvast
.We hebben onlangs nieuwe bidons (zwart met blauw) en deze geven als het goed niet af. Je mag ook altijd even als opmerking dit aangeven, krijg je een nieuwe van me
Ralf
Heb mij vergist in mijn whey dus ik stel mijn bestelling nog 1/2 maanden uit, die bidon komt tegen die tijd dus wel![]()