MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu net mijn bestelling gedaan en even bij de opmerkingen de bidon vermeld en gevraagd voor wat extra isolaat perfection sachets.

Heb 3 grote potten vanilla whey perfection potten achter elkaar gehad dus kan even geen vanilla meer zien haha, nu dus isolaat perfection chocolade besteld hopelijk wat andere smaakjes om te testen erbij voor de volgende keer :)

Alvast bedankt en hier is mijn ordernummer! C1098980
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Ik kan zo niet zien of je voor 22u besteld hebt, zoja, morgen in huis. Anders heb je het donderdag :) Dan gaan we jouw pakket morgenochtend netjes verwerken en je wensen in orde maken.:cool: Isolaat Perfection Chocolade wordt echt genieten, deze behoort tot de populairste smaken van onze Isolaat :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Ik kan zo niet zien of je voor 22u besteld hebt, zoja, morgen in huis. Anders heb je het donderdag :) Dan gaan we jouw pakket morgenochtend netjes verwerken en je wensen in orde maken.:cool: Isolaat Perfection Chocolade wordt echt genieten, deze behoort tot de populairste smaken van onze Isolaat :)

Ralf

Ok bedankt :)
Ja chocolade bevalt altijd wel dus zal wel goed zitten hehe.
Heb na 22:15 besteld dus wordt donderdag maar dat is geen probleem :D

Ok bedankt :)
Ja chocolade bevalt altijd wel dus zal wel goed zitten hehe.
Heb na 22:15 besteld dus wordt donderdag maar dat is geen probleem :D
Super, hartstikke goed. Ik had het inderdaad gezien, top! :thumbs: Heb je direct even een bericht gestuurd met aanvullende vraag, dan ga ik het morgen voor je in orde brengen. Fijne avond!

Ralf

B&F, bestellen jullie ineens een container of 2 met de Arnold series van Musclepharm want die gaat iedereen willen bestellen :-)

B&F, bestellen jullie ineens een container of 2 met de Arnold series van Musclepharm want die gaat iedereen willen bestellen :-)
Haha, ja uiteraard, zoals je van ons gewend bent. We hebben bijna alle producten ruimschoots voorradig. Ik zal Arnold vragen hij ze hier wil promoten bij ons in Nederland:D:D (was het maar zo'n mooi feest:rolleyes:)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Creapure Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 Gram van 14.90 voor 11,50!

Ripped!
60 capsules van 14,90 voor 11,90!

Stay Strong!
600 gram van 13.90 voor 9,90!

Conquer
60 doseringen van 24.90 voor 19,90!

Waxy Maize Starch
1000 gram van 4,90 voor 2,90!

Performaxx
120 (2 maand) capsules van 19,90 voor 14,90!

B&F,

Nooit problemen hoor, maar nu moet ik er toch aan geloven.. :(

2mgutfs.jpg

Misschien dat jullie toch eens andere zakken moeten maken voor de fine oats.. (A)

B&F,

Nooit problemen hoor, maar nu moet ik er toch aan geloven.. :(

2mgutfs.jpg

Misschien dat jullie toch eens andere zakken moeten maken voor de fine oats.. (A)

Dat is zeker niet de bedoeling! Soms gebeurd dat inderdaad wanneer er iets te hardhandig met de pakketjes wordt omgegaan! We zijn bezig met nieuwe verpakkingen voor de Oats wat voor minder problemen zal zorgen! Is de klacht reeds opgepakt? Stuur mij anders een pm met je Referentienummer!

Tim

voila ! pakketje weer eens tijdig geleverd en extra sachet gekregen, thanks boys !

We hebben weer nieuwe producten binnen! Neem snel een kijkje bij ons op de site!

bannernieuwbinnen2.jpg

Tim

Ik ben erg tevreden over de noten. Relatief goedkoop en lekker.

Goedenavond. Al enig idee wanneer de lipo 6x weer terug komt? Had week geleden al email adres achter gelaten.

Zit er veel verschil tussen lipo 6 en 6x? Anders bestel ik die dan weet ik zeker dat ik hem voor mijn vakantie heb. :)

Goedenavond. Al enig idee wanneer de lipo 6x weer terug komt? Had week geleden al email adres achter gelaten.

Zit er veel verschil tussen lipo 6 en 6x? Anders bestel ik die dan weet ik zeker dat ik hem voor mijn vakantie heb. :)

Ik durf niet te zeggen wanneer de Lipo 6x weer binnen zal komen, we hebben hem wel besteld alleen hij is op dit moment helaas niet leverbaar bij onze leverancier. De Lipo6X is iets hoger gedoseerd/krachtiger dan de Lipo 6;)

Tim

Ik durf niet te zeggen wanneer de Lipo 6x weer binnen zal komen, we hebben hem wel besteld alleen hij is op dit moment helaas niet leverbaar bij onze leverancier. De Lipo6X is iets hoger gedoseerd/krachtiger dan de Lipo 6;)

Tim

Dan bestel ik dit keer de lipo 6. Kan ik alvast weer starten. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven