Dan bestel ik dit keer de lipo 6. Kan ik alvast weer starten. Bedankt!
Dat is prima alvast bedankt voor je bestelling en veel succes met je producten!

Tim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan bestel ik dit keer de lipo 6. Kan ik alvast weer starten. Bedankt!

Jullie betalingssysteem doet het niet, kan dat kloppen? Kan pagina niet weergeven![]()

Er zijn een aantal banken die last hebben van een storing op dit moment. Waaronder de Rabobank, ING, ABN Amro, SNS en Friesland bank! We hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden, het probleem ligt echter niet bij ons
Tim
Heb gister in de namiddag besteld (3x creatine, 2x beta-alanine). Normaal gezien ontvang ik het de dag erna al op kantoor, maar heb nu nog nix gekregen...
referentienummer: C1099383

Tot zover ik kan beoordelen wordt je pakket gewoon vandaag aangeboden! Mocht dat niet het geval zijn stuur dan even een PM dan gaan we gelijk navraag doen bij de Postnl
Tim

Ok, bedankt om even na te kijken! Dan wacht ik nog wel![]()
Weet je al iets mbt de walden farms pindakaas? IK zou deze graag eens proberen, maar er staat al enige tijd: uitverkocht. Zijn deze zo in trek of eten jullie die daar allemaal zelf op?
man echt een ramp :s heb deze BCAA's vanochtend 'proberen' nemen maar man , ik kan slechts 100 ml uitdrinken want dan krijg ik braakneigingen... dit spul is echt afschuwelijk, doe het met 250 ml water en 1 schep BCAA's.. hoe los ik dit op??(zeg niet met sportdrank want ik doe aan IF)
Ja ik weet watje bedoeld ! kan het ook zo : 1 'lemon' uitpersen in 100 ml water en dan BCAA's ?Je hebt van dat water met een lichte fruitsmaak (0kcal.) Misschien zoiets proberen? Maar 250ml water? Neem 100ml en roer met een lepel. Is het zo binnen.

Het is vooral in het begin even wennen aan de smaak inderdaad. Na een verloop van tijd zul je het gemakkelijker kunnen drinken. Eventueel Stevia toevoegen oid kan natuurlijk ookman echt een ramp :s heb deze BCAA's vanochtend 'proberen' nemen maar man , ik kan slechts 100 ml uitdrinken want dan krijg ik braakneigingen... dit spul is echt afschuwelijk, doe het met 250 ml water en 1 schep BCAA's.. hoe los ik dit op??(zeg niet met sportdrank want ik doe aan IF)

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik ooit zal kunnen wennen aan die smaak :sHet is vooral in het begin even wennen aan de smaak inderdaad. Na een verloop van tijd zul je het gemakkelijker kunnen drinken. Eventueel Stevia toevoegen oid kan natuurlijk ook
Ralf

nja maar om ten duur neem je zoveel capsules.. en b&f raadde me deze aan dusjaGewoon BCAA's in capsule vorm nemen van B&F, dan heb je dat probleem niet![]()