XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mass Perfection choco smaakt GOED mannen:wl:

Jullie betalingssysteem doet het niet, kan dat kloppen? Kan pagina niet weergeven;)

Jullie betalingssysteem doet het niet, kan dat kloppen? Kan pagina niet weergeven;)

Er zijn een aantal banken die last hebben van een storing op dit moment. Waaronder de Rabobank, ING, ABN Amro, SNS en Friesland bank! We hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden, het probleem ligt echter niet bij ons;)

Tim

Heb gister in de namiddag besteld (3x creatine, 2x beta-alanine). Normaal gezien ontvang ik het de dag erna al op kantoor, maar heb nu nog nix gekregen...

referentienummer: C1099383

Heb gister in de namiddag besteld (3x creatine, 2x beta-alanine). Normaal gezien ontvang ik het de dag erna al op kantoor, maar heb nu nog nix gekregen...

referentienummer: C1099383

Tot zover ik kan beoordelen wordt je pakket gewoon vandaag aangeboden! Mocht dat niet het geval zijn stuur dan even een PM dan gaan we gelijk navraag doen bij de Postnl;)

Tim

1+1 GRATIS!
banner2creatine1+1.jpg

Ralf

Weet je al iets mbt de walden farms pindakaas? IK zou deze graag eens proberen, maar er staat al enige tijd: uitverkocht. Zijn deze zo in trek of eten jullie die daar allemaal zelf op :)?

Weet je al iets mbt de walden farms pindakaas? IK zou deze graag eens proberen, maar er staat al enige tijd: uitverkocht. Zijn deze zo in trek of eten jullie die daar allemaal zelf op :)?

hij staat weer in bestelling! Naar alle verwachting zal hij morgen weer binnenkomen alleen durf dat niet met zekerheid te zeggen! De producten van Walden-Farms gaan erg hard!

Tim

man echt een ramp :s heb deze BCAA's vanochtend 'proberen' nemen maar man , ik kan slechts 100 ml uitdrinken want dan krijg ik braakneigingen... dit spul is echt afschuwelijk, doe het met 250 ml water en 1 schep BCAA's.. hoe los ik dit op??(zeg niet met sportdrank want ik doe aan IF)

man echt een ramp :s heb deze BCAA's vanochtend 'proberen' nemen maar man , ik kan slechts 100 ml uitdrinken want dan krijg ik braakneigingen... dit spul is echt afschuwelijk, doe het met 250 ml water en 1 schep BCAA's.. hoe los ik dit op??(zeg niet met sportdrank want ik doe aan IF)

Je hebt van dat water met een lichte fruitsmaak (0kcal.) Misschien zoiets proberen? Maar 250ml water? Neem 100ml en roer met een lepel. Is het zo binnen.

Je hebt van dat water met een lichte fruitsmaak (0kcal.) Misschien zoiets proberen? Maar 250ml water? Neem 100ml en roer met een lepel. Is het zo binnen.
Ja ik weet watje bedoeld ! kan het ook zo : 1 'lemon' uitpersen in 100 ml water en dan BCAA's ?
bedankt alvast voor je tip man ;)

Het is vooral in het begin even wennen aan de smaak inderdaad. Na een verloop van tijd zul je het gemakkelijker kunnen drinken. Eventueel Stevia toevoegen oid kan natuurlijk ook :)

Ralf

Het is vooral in het begin even wennen aan de smaak inderdaad. Na een verloop van tijd zul je het gemakkelijker kunnen drinken. Eventueel Stevia toevoegen oid kan natuurlijk ook :)

Ralf
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik ooit zal kunnen wennen aan die smaak :s :D
dan had je me dat eerder moeten vertellen man, had ik het erbij kunnen bestellen..
maar mag ik er een lemon bij doen of mag dit niet doordat ik aan IF doe ?

Gewoon BCAA's in capsule vorm nemen van B&F, dan heb je dat probleem niet :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven