Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, ook mijn bestelling is weer geplaatst (Ref: C1098475)
Maak er maar wat moois van en tot snel :D

PS:
De Walden Farms Chocolate Spread is nog steeds niet voorradig?
Ik had hem bij een vorige bestelling zitten, daar zat het niet bij maar ik heb nog steeds niets erover gehoord.
Heb er nu maar Chocolate Syrup bij besteld, maar wil de de spread toch ook wel graag proberen.

Ook deze bestelling van mij staat volgens postNL nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Bezorgdatum: vr 2 aug (gister stond hij op vandaag)...

Ook deze bestelling van mij staat volgens postNL nog op: Zending wordt voorbereid door de verzender.
Bezorgdatum: vr 2 aug (gister stond hij op vandaag)...
Je hebt bij ons gister de Crazy besteld. Deze hadden we eigenlijk gister verwacht maar is helaas vertraagd. Alle zendingen met Crazy worden vandaag of morgen verstuurd (wanneer het binnen komt), je zult het dan vrijdag/zaterdag uiterlijk ontvangen.

Ralf

Morgen zijn mijn repen er weer heerlijk tijdens dieet toch wat snoepen

Ik had een tijd geleden een bestelling gedaan: C1068032

Nu was ik het pakje gaan ophalen, alles uitgehaald maar had de indruk dat er iets ontbrak.

Juist eens online mijn bestelling nagekeken, zie ik dat ik ook een vetmeter had besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/defender-bodyfat-caliper/

Maar deze zat niet in de doos???

Kan deze nagestuurd worden ofzo?
Dat is inderdaad vreemd, dat mag niet gebeuren. :rolleyes: Ik stuur je direct even een berichtje om het op te lossen!

Ralf

Ik had een tijd geleden een bestelling gedaan: C1068032

Nu was ik het pakje gaan ophalen, alles uitgehaald maar had de indruk dat er iets ontbrak.

Juist eens online mijn bestelling nagekeken, zie ik dat ik ook een vetmeter had besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/defender-bodyfat-caliper/

Maar deze zat niet in de doos???

Kan deze nagestuurd worden ofzo?

waarom niet gewoond e factuur die in de doos zat?

Je hebt bij ons gister de Crazy besteld. Deze hadden we eigenlijk gister verwacht maar is helaas vertraagd. Alle zendingen met Crazy worden vandaag of morgen verstuurd (wanneer het binnen komt), je zult het dan vrijdag/zaterdag uiterlijk ontvangen.

Ralf

Ik had dinsdag de bestelling geplaatst (30 July 2013, 20:00) ;)
Maar het is geen probleem, ik kan er nog wel even op wachten. B&F kennende komt het vast goed :D

Kunnen jullie is kijken of ReferentienummerC1099207 in orde is? Heb betaald maar nog niks binnen (normaal is het nooit zo laat).

thx

Ik had dinsdag de bestelling geplaatst (30 July 2013, 20:00) ;)
Maar het is geen probleem, ik kan er nog wel even op wachten. B&F kennende komt het vast goed :D
Jazeker, gaan we voor je in orde brengen. Dat klopt inderdaad dat het wat langer duurt, dat komt door de Crazy (stond op onze site dat deze 31 juli binnen kwam) maar is onderweg. We gaan het zo snel mogelijk regelen voor je!
Kunnen jullie is kijken of ReferentienummerC1099207 in orde is? Heb betaald maar nog niks binnen (normaal is het nooit zo laat).

thx
Dat klopt inderdaad. Jouw zending is gister verstuurd door ons (je had na middenacht besteld) en hoort normaal vandaag aangeboden te worden. De T&T geeft aan dat deze een dag vertraagd is:rolleyes:, morgen wel in huis!

Ralf

Vandaag mijn bestelling ontvangen, 1 item verkeerd ontvangen maar inmiddels na een emailtje naar B&F naar volle tevredenheid gecorrigeerd :thumbs:

Vandaag mijn bestelling ontvangen, 1 item verkeerd ontvangen maar inmiddels na een emailtje naar B&F naar volle tevredenheid gecorrigeerd :thumbs:
Hoi Eric! Ook namens mij mijn excuses voor het ongemak. Goed om te horen dat we het zo netjes opgelost hebben. We weten altijd wel met een netjes oplossing te komen!:cool:

Ralf

Pakketje binnen, bidon zat er bij ben ik erg blij mee dus bedankt nog daarvoor!
Noten zien er ook erg goed uit, alleen er zat maar 1 sachet bij (Op de bon stond ook 2 want had meer gevraagd) en zelfde smaak als de emmer dus kan niks proberen maar dit is niet erg, voor het eerst na al die bestellingen dat er iets niet klopt dus kan gebeuren.

Bedankt voor de goede service weer en bidon!

Pakketje binnen, bidon zat er bij ben ik erg blij mee dus bedankt nog daarvoor!
Noten zien er ook erg goed uit, alleen er zat maar 1 sachet bij (Op de bon stond ook 2 want had meer gevraagd) en zelfde smaak als de emmer dus kan niks proberen maar dit is niet erg, voor het eerst na al die bestellingen dat er iets niet klopt dus kan gebeuren.

Bedankt voor de goede service weer en bidon!
Graag gedaan en jij ook bedankt voor je bestelling! :) Als je het goed vind doen we deze er extra voor je bij, als je dit als opmerking wilt aangeven, zorgen wij dat het er voor je bij komt. :)

Ralf

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Amino 1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

L-Glutamine

Raspberry Ketones

Armor V

Epic

Anabolic Halo Performance

Hoi hoi,

Ik heb even terug een emmertje Whey perfection aangeschaft; doch moet het toch ff van me hart. Deze aarbeismaak lost echt niet zo goed op in melk als bv jullie vanille of nog andere smaken (bij water lukt het wel iets beter). Ik schud me de pl**ris met m'n beker, maar er blijven altijd brokjes achter in m'n melk die ik 's ochtend over m'n muesli gooi.:-(

Volgende keer toch weer een andere variant kiezen.

Grtz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven