Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi,

Ik heb even terug een emmertje Whey perfection aangeschaft; doch moet het toch ff van me hart. Deze aarbeismaak lost echt niet zo goed op in melk als bv jullie vanille of nog andere smaken (bij water lukt het wel iets beter). Ik schud me de pl**ris met m'n beker, maar er blijven altijd brokjes achter in m'n melk die ik 's ochtend over m'n muesli gooi.:-(

Volgende keer toch weer een andere variant kiezen.

Grtz,
Tombie, dat is vervelend om te horen. Het kan soms voorkomen, omdat Whey een natuurlijk product is, per batch iets anders is dan je gewend bent. Probeer eerst de melk in de shakebeker te doen en vervolgens de poeder, dit helpt vaak heel erg voor de oplossing van het product. Mocht het bij een eerst volgende aankoop weer zo zijn, mag je me direct een berichtje schrijven. Dan gaan we even kijken hoe we je weer helemaal tevreden kunnen krijgen over onze Whey :)

Ralf

Of de shaker met die veer proberen. Die werkt beter.

Toch maar weer even mijn complimenten maken voor B&F! Sta altijd weer versteld van de snelheid van jullie levering! :zuip:

B&F ik loop heel veel kilometers op me werk, wat kan ik het beste nemen om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen?
Eet de laatste tijd ook erg slecht en onregelmatig.

Amino Super Tabs? Kan ik deze elk uur innemen? wordt dan 6 tabs in 6 uur.
Of is Xtend beter?

Toch maar weer even mijn complimenten maken voor B&F! Sta altijd weer versteld van de snelheid van jullie levering! :zuip:
Haha, dat doen we graag. Verwonderen met scherpe prijzen, goede producten en snelle levering. Ben blij dat het gelukt is! Veel succes!:)
B&F ik loop heel veel kilometers op me werk, wat kan ik het beste nemen om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen?
Eet de laatste tijd ook erg slecht en onregelmatig.

Amino Super Tabs? Kan ik deze elk uur innemen? wordt dan 6 tabs in 6 uur.
Of is Xtend beter?
Je zou eventueel een gainer erbij kunnen nemen om zo aan je hoeveelheid eiwitten te komen. Zodat je toch gemakkelijk een maaltijd kunt pakken voor extra koolhydraten en eiwitten. Mass Perfection vind ik dan een hele goede keus. Wil je liever iets hebben om je spieren te beschermen, zou je eens kunnen kijken naar BCAA's. Zowel capsules als poeder (xtend, muscleprotect, amino x) zijn goede producten.

Ralf

heb vandaag 100 ml water met 1 uitgeperste lemon + BCAAs, dit was iets beter weg te spoelen maar steeds echt slecht :D andere voorkeuren om het beter te maken?

Net mijn bestelling binnen, helemaal toppie. Is een leuk pakketje geworden Ralf!

Dank je:)

Mijn bestelling staat nog steeds op: "Zending wordt voorbereid door de verzender".
Bezorgdatum: Za 3 augustus 2013
Ben bang dat het dus volgende week een keer gaat worden... Beetje jammer.

heb vandaag 100 ml water met 1 uitgeperste lemon + BCAAs, dit was iets beter weg te spoelen maar steeds echt slecht :D andere voorkeuren om het beter te maken?
Super, graag gedaan! Succes he! Het gaat wel wennen ;)
Net mijn bestelling binnen, helemaal toppie. Is een leuk pakketje geworden Ralf!

Dank je:)
Graag gedaan. Ik zat enorm te twijfelen met de maat, maar heb maar op veilig gespeeld! Ik hoop dat je er er wat aan hebt in je voorbereiding :)
Mijn bestelling staat nog steeds op: "Zending wordt voorbereid door de verzender".
Bezorgdatum: Za 3 augustus 2013
Ben bang dat het dus volgende week een keer gaat worden... Beetje jammer.
Je krijgt jouw bestelling morgen. De Crazy Raspberry is vandaag binnen gekomen en jouw order is ook al opgehaald en verwerkt. Je krijgt hem morgen aangeboden. Mijn excuses voor de vertraging.:rolleyes:

Ralf

De maat was helemaal goed.! Heb er zeker wat aan;)

Haha fantastisch. Dat wordt een mooi weekend! Fijn weekend :)

Ralf

Perfect!

10opfm0.jpg

ja inderdaad, ik was net naar de em té geweest in holland, en zag er siroop staan met 2 kcal, ik dacht die ik moet ik hebben, en heb deze gekocht, ben benieuwd voor morgen :)

Prima alternatief! We horen graag hoe het is bevallen:D

Tim

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 17:22 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Amino 1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

L-Glutamine

Raspberry Ketones

Armor V

Epic

Anabolic Halo Performance

Ben je op zoek naar topproducten met extra veel korting?!

bannerop=op2.jpg

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven