Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind persoonlijk Adam dan een hele goede keus, deze is ook hoog gedosseerd in de vitamine A. Tevens kun je ook eens kijken naar onze Multi Men. Deze heeft een hele goede verhouding en ook een goede dosering vitamine A. Tevens een scherpe prijsIk zoek een (multi)vitamine met een aardige dosis vitamine a, wat raden jullie me aan?

Een hele leuke combinatie van meerdere producten. Ziet er erg goed en erg lekker uit. Mocht je eens in de buurt van Heerenveen zijn...Havermout pannenkoeken met als toppings een spread van wat melk en whey en de Walden Farms Chocolate Syrup:

Nee, we hebben geen shakebekers meer zonder bal. We hebben wel goede alternatieven zonder bal, zoals de Mini Shaker (ik gebruik deze zelf ook, top dingVerkopen jullie geen normale grote shakebekers? Die bekers met die bal vind ik een stuk minder fijn dan de bekers met een rooster erin.
) of de 3 in 1 shaker. Deze drinken ook erg fijn 
Ja natuurlijk, geen enkel probleem. Heb je dit ook als opmerking bij de bestelling verwerkt? Jouw bestelling is namelijk al reeds verwerkt en kan deze er niet bij voegen. Vandaar het van belang is dat je deze wel als opmerking aangeeft. Je mag dan altijd naar mij refereren, dan komt het zeker goed!Hallo b&f,bij mijn vorige bestelling was ik vergeten de kado's aan te vinken c1065954, heb nu een nieuwe bestelling c1106921 gedaan en vroeg me af of u ze bij deze kan bijvoegen,alvast bedankt.
Bedankt voor je compliment. Met meer dan 2000 producten in ons assortiment kan ook niet elk product even goed zijn. De meeste producten van ons huismerk krijgen, veel en goede reviews. Heel af e toe vind je daar wel een negatieve tussen. Uiteraard bij andere merken vind je deze ook
Ralf
Nee, we hebben geen shakebekers meer zonder bal. We hebben wel goede alternatieven zonder bal, zoals de Mini Shaker (ik gebruik deze zelf ook, top ding) of de 3 in 1 shaker. Deze drinken ook erg fijn
Ja natuurlijk, geen enkel probleem. Heb je dit ook als opmerking bij de bestelling verwerkt? Jouw bestelling is namelijk al reeds verwerkt en kan deze er niet bij voegen. Vandaar het van belang is dat je deze wel als opmerking aangeeft. Je mag dan altijd naar mij refereren, dan komt het zeker goed!
Ralf

Alle reviews worden altijd eerst stuk voor stuk gecontroleerd op de website. Aangezien veel spambots zomaar wat invullen en we er anders een hoop onzin tussen krijgen. Elke "menselijke" review wordt gewoon goed gekeurd hoorDat is ook mijn punt. Met 2000 producten kan er altijd iets minder goed zijn, maar jammer dat jullie minder goede reviews niet publiceren.
Ik liet 3 sterren achter bij een product en het is niet te zien op de website.

Ja, iets kleiner. De maattabel gaat tot 500ml maar er kan zeker 600-650ml inIk neem aan dat de mini kleiner is dan de "normale" shakebeker? Als dat zo is dan is de mini shaker al geen alternatief voor mij.![]()

Alle reviews worden altijd eerst stuk voor stuk gecontroleerd op de website. Aangezien veel spambots zomaar wat invullen en we er anders een hoop onzin tussen krijgen. Elke "menselijke" review wordt gewoon goed gekeurd hoor
Rlaf
Durf ik niet te zeggen waar het fout gegaan isIk heb 4 reviews achtergelaten. 3 ervan 4 a 5 sterren en 1 slechts 3 sterren. 3 zijn goedgekeurd en toevallig is de review met 3 sterren afgekeurd omdat jullie denken dat ik een spam bot ben? Ondanks dat de eerste 3 geen spam bot waren?
Ik vertrouw dat het de eerst volgende keer weer goed zal gaan. 
Nee, we hebben geen shakebekers meer zonder bal. We hebben wel goede alternatieven zonder bal, zoals de Mini Shaker (ik gebruik deze zelf ook, top ding) of de 3 in 1 shaker. Deze drinken ook erg fijn
Ja natuurlijk, geen enkel probleem. Heb je dit ook als opmerking bij de bestelling verwerkt? Jouw bestelling is namelijk al reeds verwerkt en kan deze er niet bij voegen. Vandaar het van belang is dat je deze wel als opmerking aangeeft. Je mag dan altijd naar mij refereren, dan komt het zeker goed!
Ralf
Super, goed om te horen. Dan reken ik erop dat het goed moet komen. Morgen in huis!Ik heb het ook vermeld als opmerking,hopelijk komt het goed, alvast bedankt

Gelukkig maar, goed om te horen!Hebben jullie hier iets van gehoord?
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130805_00681522
EDIT: excuus, reeds gevraagd. In orde zo![]()
Bij ons zit je zeker veilig!Goed om te horen dat je een goede keus gemaakt hebt. Isolaat Perfection is echt een topper onder de eiwitten en gaat je goed bevallenHeb inmiddels isolaat banaan en vanille geprobeerd. Volgende keer wordt het inderdaad de vanille.
Ik vind het wel jammer dat ik niet zo goed tegen de perfect protein kan want die vind ik net wat lekkerder... Maar de isolaat is een goed alternatief.![]()