XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die producten van walden farms zijn 0kcal? Ik ben er vrij zeker van dat dat niet mogelijk is tenzij je water hebt.

Er zit mega veel troep in heb ik gelezen. Ik had die pasta saus besteld maar het is bouillon met wat kruiden (zal wel verdikkingsmiddel in zitten). Ik koop het in ieder geval niet meer, mij te chemisch toch.

Er zit mega veel troep in heb ik gelezen. Ik had die pasta saus besteld maar het is bouillon met wat kruiden (zal wel verdikkingsmiddel in zitten). Ik koop het in ieder geval niet meer, mij te chemisch toch.

Troep met weinig kcal. is goede troep.

Troep met weinig kcal. is goede troep.

Niet alles wat geen of weinig kcal heeft is goed zo te zien.

Ik bedoel, je kan het makkelijk in je schema passen zodat je van bepaalde smaken kunt genieten ;). Beetje chemie kan geen kwaad :).

Ja oke dan wel, ik zal over weekje eens die pastasaus proberen, hopelijk word ik er niet ziek van :p

Walden Farms is inderdaad 0kcal! Zeker de moeite waard om eens te proberen:D

Tim

Als de peanutspread weer binnen is, ga ik ze zeker bestellen. Heb ook al goed dingen gelezen over de pancake en chocolate syrup.

*URGENT*

Beste team B&F,

Zojuist lees ik onderstaand artikel op de site van NOS: http://nos.nl/artikel/536180-alarm-zuivelbedrijf-om-botulisme.html

Aangezien jullie sowieso in het verleden hebben aangegeven producten af te nemen bij Fonterra, reken ik op een spoedige reactie van jullie kant.
Schrikwekkend bericht:rolleyes: Gelukkig is het niet bij onze producten van toepassing. Ik heb zojuist even contact met mijn meerdere hierover gehad en geeft aan dat het niet in onze producten zit. Fonterra doet namelijk direct een recall actie voor de producten waar deze bacterie wel in zit. In onze Micellar Casein zit deze bacterie niet. Voor de zekerheid hebben ze onze producent gevraagd een test hierop te draaien (meten = weten), maar je kan erop rekenen dat onze kwaliteit 100% veilig en gegarandeerd is.:)

Ralf

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 07:39 ----------

Als de peanutspread weer binnen is, ga ik ze zeker bestellen. Heb ook al goed dingen gelezen over de pancake en chocolate syrup.
Je kan je uiteraard altijd aanmelden op het product Peanutspread, dan krijg je een bericht zodra het voorradig is :)

Ralf

1+1 GRATIS!
banner2creatine1+1.jpg

Ralf

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH000096395
Gewicht: 1800 g
Referentie: C1104542 hallo BenF! Net mijn bestelling ontvangen, niet helemaal goed gegaan, ipv 4 zakken oats heb ik er maar 1 ontvangen (zie gewicht pakketgegevens) en nog kapot ook nog en ipv 180 caps vit D5000 zat er 1 doosje in met 30 caps van 1000 iu, het zal wel opgelost worden, maar toch...

Waarom publiceren jullie alleen positieve reviews?

Wanneer gebruikers iets 3 sterren geven of minder positief zijn over een product, dan zijn deze niet terug te vinden op de website.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel blij met Bodyenfitshop, maar bepaalde producten zijn van een minder goede kwaliteit.

Wanneer gebruikers iets 3 sterren geven of minder positief zijn over een product, dan zijn deze niet terug te vinden op de website.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben heel blij met Bodyenfitshop, maar bepaalde producten zijn van een minder goede kwaliteit.

Kun je daar voorbeelden van geven ? Welke producten minder zoude moeten zijn bijvoorbeeld

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH000096395
Gewicht: 1800 g
Referentie: C1104542 hallo BenF! Net mijn bestelling ontvangen, niet helemaal goed gegaan, ipv 4 zakken oats heb ik er maar 1 ontvangen (zie gewicht pakketgegevens) en nog kapot ook nog en ipv 180 caps vit D5000 zat er 1 doosje in met 30 caps van 1000 iu, het zal wel opgelost worden, maar toch...
Dat is inderdaad niet netjes. Gaan we even netjes voor je oplossen. Ik zal je zo een berichtje sturen met een heel mooi voorstel! :)

Bedankt voor je compliment. Met meer dan 2000 producten in ons assortiment kan ook niet elk product even goed zijn. De meeste producten van ons huismerk krijgen, veel en goede reviews. Heel af e toe vind je daar wel een negatieve tussen. Uiteraard bij andere merken vind je deze ook :)

Ralf

Beste B&F,
Vandaag mijn bestelling binnengekregen, retegoed zoals verwacht :D.
De Walden Farms Chocolate Syrup is zéér lekker over protein pancakes, foto's volgen nog.
Aanrader voor iedereen.
Walden Farms wil do you no harms ;)

Beste B&F,
Vandaag mijn bestelling binnengekregen, retegoed zoals verwacht :D.
De Walden Farms Chocolate Syrup is zéér lekker over protein pancakes, foto's volgen nog.
Aanrader voor iedereen.
Walden Farms wil do you no harms ;)
Bedankt voor je bestelling en ben blij dat het zo goed bevalt. Walden Farms is echt enorm populair, er zijn vast wel meer die mee kunnen praten. Succes met je spullen en zie je foto's graag!

Ralf

Wanneer wordt dit weer voorradig ?

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil...ition/compete/

Wanneer wordt Stealth van vpx sports voorradig ?

http://www.bodyenfitshop.nl/blog/weight-gainers/stealth-vpx-sports-hoge-kwaliteit-spiermassa-gainer/

Had dit al een lang tijdje terug gevraagd of dit mogelijk was ?

Mijn collega die hierover gaat is er op dit moment niet. Ik ga gelijk een reminder voor hem uitzetten zodat hij hier morgen zo snel mogelijk op terug kan komen!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven