Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Glutamine capsules zijn op dit moment niet beschikbaar bij onze leverancier. Helaas kan ik daarom ook geen indicatie geven wanneer je deze weer kan verwachten. We hebben wel Glutamine capsules van andere merken. Deze vind je hier. Uiteraard kun je je altijd aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is! :)

Ralf

De Glutamine capsules zijn op dit moment niet beschikbaar bij onze leverancier. Helaas kan ik daarom ook geen indicatie geven wanneer je deze weer kan verwachten. We hebben wel Glutamine capsules van andere merken. Deze vind je hier. Uiteraard kun je je altijd aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is! :)

Ralf

Oké jammer. Hoeveel kostte de glutamine capsules van BF? Want zoek iets gelijkswaardig van dezelfde prijs!

@ B&F,
wanneer komen serious mass (on) en real mass (Universal) terug binnen?
Vroeger hadden jullie een stuk meer weight gainers dan nu...
Alvast bedankt!

ik zoek iets van 4 euro ong, ik hoef geen dextro of andere koolhydraten. Tips? :D

@ B&F,
wanneer komen serious mass (on) en real mass (Universal) terug binnen?
Vroeger hadden jullie een stuk meer weight gainers dan nu...
Alvast bedankt!
Serious Mass is helaas al een lange tijd niet leverbaar bij onze leverancier. De Real Mass verwacht ik eigenlijk binnen 1-2 weken weer voorradig :)
ik zoek iets van 4 euro ong, ik hoef geen dextro of andere koolhydraten. Tips? :D
Je was me voor, inderdaad een multivitamine. Eventueel een Omega-3 of T-shirt uit de OP=OP oid :)

Ralf

Zal trouwens gaan voor multi-male, erg goede a-z vitamine!
We zijn erg blij met onze Multi Men, voor een vitamines voor mannen is deze onverslaanbaar. Zeer goede verhoudingen tegen een scherpe prijs! We merken dat onze klanten dat ook enorm waarderen. :) Daardoor hebben we het geluk dat we deze scherpe prijs ook kunnen blijven hanteren:cool:

We zijn erg blij met onze Multi Men, voor een vitamines voor mannen is deze onverslaanbaar. Zeer goede verhoudingen tegen een scherpe prijs! We merken dat onze klanten dat ook enorm waarderen. :) Daardoor hebben we het geluk dat we deze scherpe prijs ook kunnen blijven hanteren:cool:

Jep! Heb alleen een halfjaar voorraad van een andere a-z van jullie! Daarna volgt de multi-male weer :)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Amino 1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

L-Glutamine

Raspberry Ketones

Armor V

Epic

Anabolic Halo Performance

Hallo Ik heb een vraagje.

Ik zou graag een bestelling bij het postkantoor in me dorp willen verzenden.
let op het is eigenlijk een drogist met een klein postnl afdeling erin.

Is het mogelijk om daar me pakket te laten bezorgen zodat ik het zelf daar kan afhalen?
zoja, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Bestellen en dan selecteren dat je Pak je Gemakje wil.
Dan die locatie kiezen. En klaar :)

Werkt goed trouwens

Wanneer wordt dit weer voorradig ?

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil...ition/compete/

Wanneer wordt Stealth van vpx sports voorradig ?

http://www.bodyenfitshop.nl/blog/weight-gainers/stealth-vpx-sports-hoge-kwaliteit-spiermassa-gainer/

Had dit al een lang tijdje terug gevraagd of dit mogelijk was ?

Mijn collega die hierover gaat is er op dit moment niet. Ik ga gelijk een reminder voor hem uitzetten zodat hij hier morgen zo snel mogelijk op terug kan komen!

Tim

Wanner kan ik een update verwachten, het is omdat bepaalde mensen die ik ken in hetzelfde product geïnteresseerd zijn.

Hallo Ik heb een vraagje.

Ik zou graag een bestelling bij het postkantoor in me dorp willen verzenden.
let op het is eigenlijk een drogist met een klein postnl afdeling erin.

Is het mogelijk om daar me pakket te laten bezorgen zodat ik het zelf daar kan afhalen?
zoja, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Bestellen en dan selecteren dat je Pak je Gemakje wil.
Dan die locatie kiezen. En klaar :)

Werkt goed trouwens
Bedankt voor je aanvulling! :) PakjeGemak is in dat geval inderdaad dé keuze. ALs je bij ons voor 22 uur besteld, ligt het morgen uiterlijk (vaak wel eerder) 16.00 uur klaar op de afhaallocatie. Je kan het daar dan heel gemakkelijk afhalen.
Wanner kan ik een update verwachten, het is omdat bepaalde mensen die ik ken in hetzelfde product geïnteresseerd zijn.
Op beide producten hoef je op korte termijn niet te rekenen. Ze zijn niet leverbaar bij onze leverancier (langere tijd al) waardoor wij deze niet op korte termijn verwachten.

Ralf

Zit nogsteeds te wachten op lean xtreme van DS, xxl heeft em al wel weer binnen? Alleen bestel ik het liever bij B&F.

Zit nogsteeds te wachten op lean xtreme van DS, xxl heeft em al wel weer binnen? Alleen bestel ik het liever bij B&F.

Ga het morgen meteen bij de afdeling inkoop navragen voor je, kom hier morgen direct voor je op terug. :)

Heb om 19:30 een bestelling geplaatst en hiervoor ook de factuur ontvangen (C1108741), maar bevestiging dat het pakket is verzonden heb ik niet gekregen. Het is wel belangrijk dat ik het morgen ontvang want op het adres waar ik het heb laten bezorgen kom ik na orgen voorlopig niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven