XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was toch minuutje eerder hoor Ilco :p :roflol: :cool:
hehe j/k, dacht dat je mss druk aant werken was en wou al snel ff helpe ;)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Hmm jammer dat die er niet meer zijn, moet ik het bij het ouderwetse opdrukken houden en baantjes zwemmen :P.

+ crunches
+ neuke om kcals te verbranden ;)
baantjes zwemmen is trouwens fullbody workout, deed ik vorig jaar op vakantie elke dag half uurtje à uurtje en mn body bleef in topshape! was soms zelfs stijf de dag erna :o

Laatst bewerkt:
ik haat buikspieren trainen :$, maar moet er wel mee beginnen. Gelukkig al wat tips gevonden op internet waardoor je alleen met crunches ook je zijkant en onderkant mee kan aanpakken :D.

wat ik me afvraag, waarom hebben jullie in vredesnaam shake,bekers met een schroefdopje???
(bedoel ik dus niet de deksel)

ik vind dat niet echt handig ofzo.
1: gat = onhandig groot, alleen me vriendin kan daaraan lurken, maar zij is het ook wel gewend)
2: je raakt steeds het losse dopje kwijt...

Geef mij maar de oude vertrouwde met het klik dopje, of hoe je het ook mag noemen :)

Laatst bewerkt:
Heee Ilco je hebt me vrijdag men whey Perfection aardbei gestuurd toch? maar de postbode is nog steeds niet langs mijn huis gekomen wel raar want normaal gezien kreeg ik men vorige bestelling in de 24 u. Is er een soort van vertraging ofzo? heb je de track&trace code? Referentienummer: 120254

Ik was toch minuutje eerder hoor Ilco :p :roflol: :cool:
hehe j/k, dacht dat je mss druk aant werken was en wou al snel ff helpe ;)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

+ crunches
+ neuke om kcals te verbranden ;)
baantjes zwemmen is trouwens fullbody workout, deed ik vorig jaar op vakantie elke dag half uurtje à uurtje en mn body bleef in topshape! was soms zelfs stijf de dag erna :o

:D Ik zit inderdaad niet erg op te letten; maandag stress:p

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

wat ik me afvraag, waarom hebben jullie in vredesnaam shake,bekers met een schroefdopje???
(bedoel ik dus niet de deksel)

ik vind dat niet echt handig ofzo.
1: gat = onhandig groot, alleen me vriendin kan daaraan lurken, maar zij is het ook wel gewend)
2: je raakt steeds het losse dopje kwijt...

Geef mij maar de oude vertrouwde met het klik dopje, of hoe je het ook mag noemen :)

:cool: We hebben er net onderhand een vrachtwagen vol van binnen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Heee Ilco je hebt me vrijdag men whey Perfection aardbei gestuurd toch? maar de postbode is nog steeds niet langs mijn huis gekomen wel raar want normaal gezien kreeg ik men vorige bestelling in de 24 u. Is er een soort van vertraging ofzo? heb je de track&trace code? Referentienummer: 120254

Volgens TNT is deze nu geleverd?

hoeveel betaal ik als ik b6,b12 en calcium bij jullie koop?

grz

Nieuwe bestelling geplaatst :p

referentie: 121636

:)

samples welkom ;)

Weer tijd voor een bestelling. Heb gekozen voor de combi pack Whey perfection & TMS. Hoop dat dat een goeie keuze is (?), samples zijn bij mij altijd welkom en geen must(zowel pre als whey) ;)
Wel een shake beker graag :D!

Ref: 121654

hallo b&f ik moet nieuwe perfection bestellen maar ben benieuwd naar de appel is die lekker ik heb al wel de peach en strawberry en cookies geprobeerd waarbij ik de eerste 2 het lekkerste vind alsvast bedankt voor het antwoord

Bestelling 121245 wordt vandaag wel verstuurd toch?

Mijn persoonlijke voorwaarden zijn dat per dag wachten er 300 sampletjes bij zitten, maar dat komt wel goed toch:D

Maar zou je eventueel eventjes kunnen kijken of jullie NaNo Vapor samples hebben? En als het kan anders iets van pre-WO's/energizers alsjeblieft:cool:

Weer tijd voor een bestelling. Heb gekozen voor de combi pack Whey perfection & TMS. Hoop dat dat een goeie keuze is (?), samples zijn bij mij altijd welkom en geen must(zowel pre als whey) ;)
Wel een shake beker graag :D!

Ref: 121654

Dank je:) regel ik direct!!

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Bestelling 121245 wordt vandaag wel verstuurd toch?

Mijn persoonlijke voorwaarden zijn dat per dag wachten er 300 sampletjes bij zitten, maar dat komt wel goed toch:D

Maar zou je eventueel eventjes kunnen kijken of jullie NaNo Vapor samples hebben? En als het kan anders iets van pre-WO's/energizers alsjeblieft:cool:

Deze is inderdaad al weg:) (kan er dus niets meer bij doen:cool:)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

hallo b&f ik moet nieuwe perfection bestellen maar ben benieuwd naar de appel is die lekker ik heb al wel de peach en strawberry en cookies geprobeerd waarbij ik de eerste 2 het lekkerste vind alsvast bedankt voor het antwoord

De Sweet Apple is anders als welke "apple" smaak dan ook. Deze kun je 100% op mijn verantwoording nemen! Echt lekker:)

dank je wel ga zo bestellen is die op voorraad en de ecgc green thea ook ????

is die vetmeter van 6.50 wat en daarmee bedoel ik of die een goede indicatie geeft

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

ik bedoelde bij de vorige vraag of de egcg green thea sorry

Heh???

Vandaag bedoel je? Want als het zaterdag was verstuurd heb ik daar nooit bericht over gehad???

Ja, we werken zaterdag ook de gehele dag tegenwoordig. (naar je gmail)

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

is die vetmeter van 6.50 wat en daarmee bedoel ik of die een goede indicatie geeft

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

ik bedoelde bij de vorige vraag of de egcg green thea sorry

Ja, is direct leverbaar:) De vetrmeter geeft volgens mij een redelijke indicatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven