XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net de bestelling geplaatst met refnr:121680 heb bij opmerkingen 2 vraagjes staan ik hoop dat het kan en dat je ze hebt maar alvast bedankt voor het proberen groetjes (vetmetertje komt volgende keer wel maar wel bedankt voor je reactie van hierboven)

heb net de bestelling geplaatst met refnr:121680 heb bij opmerkingen 2 vraagjes staan ik hoop dat het kan en dat je ze hebt maar alvast bedankt voor het proberen groetjes (vetmetertje komt volgende keer wel maar wel bedankt voor je reactie van hierboven)

Dank je:) Regel ik...

Bedankt, ik heb de mail gelezen.
Ik vind het ook raar dat er iets misgelopen is, ik bestel zo vaak supplementen en er is nog nooit eerder iets fout gegaan. Maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan:).

Nu zit ik wel met een ander probleem, ik ben recent met een nieuwe job begonnen en ben pas thuis vanaf 16u30. Als ik niet aanwezig ben wanneer de bestelling wordt geleverd, geven ze deze dan af aan het postkantoor?

wat ik me afvraag, waarom hebben jullie in vredesnaam shake,bekers met een schroefdopje???
(bedoel ik dus niet de deksel)

ik vind dat niet echt handig ofzo.
1: gat = onhandig groot, alleen me vriendin kan daaraan lurken, maar zij is het ook wel gewend)
2: je raakt steeds het losse dopje kwijt...

Geef mij maar de oude vertrouwde met het klik dopje, of hoe je het ook mag noemen :)

:roflol: die bevalt mij idd ook het beste, met de ronde opening dan.. die "dunne platte" is niet echt makkenlijk..

"blender bottle's " (die met mixer balletje dr in) zijn ook ideaal.. mischien id om die ook toe te voegen (tegen betaling dan)

@ Fairytale, Tnt bezorgt 2 keer. Ben je beide keren niet thuis krijg je een briefje in de bus bij welke postkantoor je het kan afhalen.

Hey B&F,

Net maar weer eens een bestelling bij jullie gemaakt :D
ref: 121718
Ik weet dat jullie door de samples heen zijn, maar als je ergens op een zolder of in een rommelhok nog wat samples ofzo weet te vinden houd ik me aanbevolen :P

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het in België ook zo is, want hier levert DPD ipv TNT... Dan kan ik met een gerust hart gaan werken:D.

Mijn pakjes staan altijd netjes voor de deur, buren tekenen af en ik woon op de hoogste (2de verdieping), dus niemand die mn pakje gaat meenemen :D Als het tweemaal niet kan afgeleverd worden, kan je het afhalen in Mechelen.

Bedankt, ik heb de mail gelezen.
Ik vind het ook raar dat er iets misgelopen is, ik bestel zo vaak supplementen en er is nog nooit eerder iets fout gegaan. Maar het kan natuurlijk niet altijd goed gaan:).

Nu zit ik wel met een ander probleem, ik ben recent met een nieuwe job begonnen en ben pas thuis vanaf 16u30. Als ik niet aanwezig ben wanneer de bestelling wordt geleverd, geven ze deze dan af aan het postkantoor?

Ze komen eerst 2x aanbieden en daarna inderdaad naar het postkantoor.
(je krijgt dan een briefje door de bus) Misschien kun je een briefje op de deur plakken en vragen of 1 van je buren het dan wil aannemen.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

:roflol: die bevalt mij idd ook het beste, met de ronde opening dan.. die "dunne platte" is niet echt makkenlijk..

"blender bottle's " (die met mixer balletje dr in) zijn ook ideaal.. mischien id om die ook toe te voegen (tegen betaling dan)

Ken ze, we hebben ze ook gehad en toen besloten ze niet te gaan verkopen:D Misschien maar even heroverwegen...:cool:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ik hoop dat het in België ook zo is, want hier levert DPD ipv TNT... Dan kan ik met een gerust hart gaan werken:D.

Je kunt ook je tel. nummer op de deur plakken zodat ze je kunnen bellen.
(willen ze volgens mij nog wel eens doen in BE)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Hey B&F,

Net maar weer eens een bestelling bij jullie gemaakt :D
ref: 121718
Ik weet dat jullie door de samples heen zijn, maar als je ergens op een zolder of in een rommelhok nog wat samples ofzo weet te vinden houd ik me aanbevolen :P

Je bestelling is al weg:D We zijn veel te snel tegenwoordig:rolleyes:

Tot 18:00-18:15 gaat alles direct weg!

Gratis samples nieuwe smaken Whey Perfection!

We hebben nu ook samples van de nieuwe smaken Whey Perfection!

-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Alle vier de smaken zijn echt overheerlijk en we weten zeker dat jouw favoriete smaak er tussen zit!

Wil je deze 4 nieuwe smaken GRATIS proberen?:)

Het enige wat je hoeft te doen is mij een PM sturen met je naam en adres.

-Sweet Apple Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Alle vier de smaken zijn echt overheerlijk en we weten zeker dat jouw favoriete smaak er tussen zit!

Ben zoo benieuwd naar die orange .. Bang dat het weer zeer gaat doen aan de uitgaven van deze maand :O

Ze komen eerst 2x aanbieden en daarna inderdaad naar het postkantoor.
(je krijgt dan een briefje door de bus) Misschien kun je een briefje op de deur plakken en vragen of 1 van je buren het dan wil aannemen.
Je kunt ook je tel. nummer op de deur plakken zodat ze je kunnen bellen.
(willen ze volgens mij nog wel eens doen in BE)
Mijn buren zijn restaurants, en die zijn overdag niet open, dat is dus helaas geen optie...
Ik zal het dan wel in het postkantoor ophalen, dan moet ik ondertussen wel even ergens een nieuwe pot whey gaan halen, ik zit bijna zonder:(

-Sweet Apple Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

TOP!

Uiteraard heb je een PM en ben ik heeeeel benieuwd.

is die vetmeter van 6.50 wat en daarmee bedoel ik of die een goede indicatie geeft
heb in mn log er reviewtje van gemaakt

-Sweet Apple Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

hier ook al! lekkkerrrrrrr :)

ook pm :)

tja je bent nederlander of niet he :rolleyes:

-Sweet Apple Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Hier heb ik lang op moeten wachten, EINDELIJK!
Check je PM! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven