MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

:zuip:Check it! en meld je aan:)

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

heb in mn log er reviewtje van gemaakt

hier ook al! lekkkerrrrrrr :)

:) Onderweg en voor iedereen... laat maar weten hoe de smaken bevallen als je ze ontvangen hebt!

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Hier heb ik lang op moeten wachten, EINDELIJK!
Check je PM! :D

:D er stond al een lijstje!!

Ze komen eerst 2x aanbieden en daarna inderdaad naar het postkantoor.
(je krijgt dan een briefje door de bus) Misschien kun je een briefje op de deur plakken en vragen of 1 van je buren het dan wil aannemen.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Ken ze, we hebben ze ook gehad en toen besloten ze niet te gaan verkopen:D Misschien maar even heroverwegen...:cool:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Je kunt ook je tel. nummer op de deur plakken zodat ze je kunnen bellen.
(willen ze volgens mij nog wel eens doen in BE)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Je bestelling is al weg:D We zijn veel te snel tegenwoordig:rolleyes:

Tot 18:00-18:15 gaat alles direct weg!

PM gestuurd over de nieuwe whey perfection smaken! ;)

heb PM gestuurd, zal de smaken dan eens beoordelen ;)
zelfde samenstelling als de vorige btw?

Ik hou nog steeds buikkrampen van de creatine ondanks dat ik genoeg water binnen krijg.
Lijkt me niet verstandig door te gaan, reageer te heftig erop.

Kan ik het alsnog retour sturen, in ruil voor een ander product. Of is dat niet meer mogelijk?

Ik hou nog steeds buikkrampen van de creatine ondanks dat ik genoeg water binnen krijg.
Lijkt me niet verstandig door te gaan, reageer te heftig erop.

Kan ik het alsnog retour sturen, in ruil voor een ander product. Of is dat niet meer mogelijk?

Potten die al open geweest zijn kun je (denk ik...) niet retourneren. Welke creatine had je besteld?

Mooie timing van die nieuwe whey samples, mijn pot cookies en cream gaat volgende week op :P.

B&F,
hebben jullie order nr. 121467 verzonden, nog geen reactie mogen ontvangen.
(stuur me ff een pm aub)
Bedankt!

B&F,
hebben jullie order nr. 121467 verzonden, nog geen reactie mogen ontvangen.
(stuur me ff een pm aub)
Bedankt!

Ja, direct. Zullen ze vandaag wel komen brengen.
(zie email)

Bedankt, voor je bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Mooie timing van die nieuwe whey samples, mijn pot cookies en cream gaat volgende week op :P.

Laat maar weten wat je van de nieuwe smaken vindt:)

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Creapure, maar €15,- dus dat is niet zo erg. Ik gebruik het alleen niet meer, want krijg er flinke kramp van.

De pot hoeft niet terug want daar is niets mis mee.

Je krijgt van mij;
15,00 euro tegoed op een volgende bestelling:)

Dan even bestellen met "eenmalige machtiging" en de bestelling aan mij mailen. (office@bodyenfitshop.nl)

En meteen reactie terug, top service! :)

Pm verstuurd voor de nieuwe smaken.
Erg nieuwsgierig naar de Sunny Peach :D
Zal wel lekkere mix kunnen worden met banana in de zomer, aantal ijsklontjes derbij en lekkere koude melk.

Ja, direct. Zullen ze vandaag wel komen brengen.
(zie email)

Bedankt, voor je bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Laat maar weten wat je van de nieuwe smaken vindt:)

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

De pot hoeft niet terug want daar is niets mis mee.

Je krijgt van mij;
15,00 euro tegoed op een volgende bestelling:)

Dan even bestellen met "eenmalige machtiging" en de bestelling aan mij mailen. (office@bodyenfitshop.nl)

Wat een service :)!

Enig idee of ik met result ook problemen zou krijgen van buikkrampen?

Pm verstuurd voor de nieuwe smaken.
Erg nieuwsgierig naar de Sunny Peach :D
Zal wel lekkere mix kunnen worden met banana in de zomer, aantal ijsklontjes derbij en lekkere koude melk.

PM;) Peach, Sweet Apple en Fresh Orange zijn hele frisse smaken. Dat vind ik ook het lekkere tegenover de meeste andere (whey)eiwitten.:)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Wat een service :)!

Enig idee of ik met result ook problemen zou krijgen van buikkrampen?

Denk het niet, al ben je wel heel gevoelig. Gewoon proberen.:cool:

Beste mannen,

Altijd heb ik met grote tevredenheid bij jullie besteld, maar dit keer heb ik toch een klein probleempje: er zit een onderdeel van mijn bestelling niet in mijn pakketje.

Ik heb verschillende potjes van Now Foods besteld, waaronder Now Foods Diet Support (zie link) http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/diet-support

Dit product zit echter NIET in mijn pakketje, helaas. Zou het nog mogelijk zijn om dit na te sturen? Ik heb geen idee hoe ik jullie kan bewijzen dat het niet geleverd is.

Het referentienummer van mijn bestelling is 121499

Laatst bewerkt:
hallo b&f ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen die ik gisteren besteld heb.ik had gevraagt of ik in plaats van een shaker en bidon mocht.nu pak ik mijn pakje uit en zie zowel een shaker als een bidon erin.heel erg bedankt daarvoor en het is weer een top service die jullie leveren groetjes

Beste mannen,

Altijd heb ik met grote tevredenheid bij jullie besteld, maar dit keer heb ik toch een klein probleempje: er zit een onderdeel van mijn bestelling niet in mijn pakketje.

Ik heb verschillende potjes van Now Foods besteld, waaronder Now Foods Diet Support (zie link) http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/diet-support

Dit product zit echter NIET in mijn pakketje, helaas. Zou het nog mogelijk zijn om dit na te sturen? Ik heb geen idee hoe ik jullie kan bewijzen dat het niet geleverd is.

Het referentienummer van mijn bestelling is 121499

Excuses! Regel ik nu direct:) Ik doe direct de nieuwe Whey Perfection samples erbij voor je!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven