AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de Whey Ice Cream maar valt helaas tegen, smaak is wel oké. Alleen proef ik echt dat poeder erin...

Even over wat anders; ik had 4 weken terug Agmatine van tested gekocht. Erg top product! Alleen nu is m'n potje op, is het verstandig even te wachten tot ik een nieuwe bestel? Ivm gewenning, net als creatine zeg maar.

Het is niet nodig om te stoppen met de Agmatine. Dit geld hetzelfde voor de Creatine, heeft geen invloed op de werking. Waarschijnlijk doel je op pre-workouts waar stimulanten inzitten(vaak ook klein beetje creatine). Je lichaam kan op een gegeven moment wel een beetje gaan wennen aan de stimulanten waardoor het product naar je gevoel iets minder werking kan gaan doen. In dat geval is het aan te raden even te stoppen met een pre-workout;)

Tim

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 19:09 ----------

2e keer op rij dat ik mijn bestelling de dag erna niet ontvang Body en Fit shop :( foei foei

Oei, dat is vervelend en zeker niet zoals dat hoort! Stuur me even een PM met je referentienummer dan ga ik dat gelijk voor je nakijken;)

Tim

hoelang duurt het normaal voor je een email ontvangt om reviews te geven?

gaat Con-Cret creatine na suppersale uit het assortiment?

Krijgen jullie Melatonine weer op voorraad? Bijna alles is uitverkocht... Of niet meer i.v.m. de nieuwe regels? :(
Had al voor +-2 jaar ingekocht, maar wil meer. ;)

gaat Con-Cret creatine na suppersale uit het assortiment?

De Con-Cret creatine blijft gewoon in ons assortiment. Wij willen jullie graag kennis laten maken met deze producten voor super scherpe prijzen:D!

Krijgen jullie Melatonine weer op voorraad? Bijna alles is uitverkocht... Of niet meer i.v.m. de nieuwe regels? :(
Had al voor +-2 jaar ingekocht, maar wil meer. ;)

Durf ik niet te beoordelen! Kom hier anders maandag even op terug dan zal ik dat even voor je navragen bij mijn collega van de inkoop;)

Tim

Mijn grote vriend, Beta Alanine Pure, in de aanbieding voor minder dan de helft van de prijs.
THT dichtbij? Of komt er een ander receptuur? Pak natuurlijk graag een pot mee mocht hij nog lang mee gaan..

Ben eerlijk gezegd een beetje in shock, deze sale is wel een extreme magazijn opruiming....

Mijn grote vriend, Beta Alanine Pure, in de aanbieding voor minder dan de helft van de prijs.
THT dichtbij? Of komt er een ander receptuur? Pak natuurlijk graag een pot mee mocht hij nog lang mee gaan..

We hebben een grote voorraad in kunnen slaan! Een topper als de Beta-Alanine Pure zal zeker niet verdwijnen uit ons assortiment:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen Beta-Alanine:
⇒Vergroot spierkracht
⇒Minder spiervermoeidheid
⇒Train zwaarder
⇒Vergroot spieruithoudingsvermogen
⇒Toename Spiergroei
⇒Vermindert opbouw melkzuur
⇒Sneller spierherstel al tussen de sets
⇒Perfect voor bodybuilders & duursporters

Kortom: Dit product mag zeker niet missen in je stack:D!

Tim

Ik zou vandaag mijn bestelling moeten krijgen maar er staat dat mijn pakket retour is gestuurd omdat het om een niet bestaand adres gaat terwijl ik er gewoon vaker bestellingen heb ontvangen. Ik weet dat de fout bij postnl ligt maar hoe kan ik dit het beste oplossen

Ik zou vandaag mijn bestelling moeten krijgen maar er staat dat mijn pakket retour is gestuurd omdat het om een niet bestaand adres gaat terwijl ik er gewoon vaker bestellingen heb ontvangen. Ik weet dat de fout bij postnl ligt maar hoe kan ik dit het beste oplossen

Stuur je referentienummer even in een PM als je wilt. Dan gaan we het direct voor je uitzoeken/oplossen. ;)

Hoi B&F ik vroeg me af: wijst het gewicht wat is aangegeven op de zak van bijv. Whey Perfection of Perfection Isolate op de netto inhoud, of op de hoeveelheid drogestof?

SUPER SALE
De SUPER SALE staat al lekker vol. Net nog even een paar producten erbij gezet:D Het is nu al niet aan te slepen hoor ik net van de mannen op de zaak.:eek: Wordt weer doorwerken aankomende week:D

Lekker hoor die super sale!
Blijven jullie dit doen of is dit maar iets tijdelijks?

Ik blijf me toch steeds meer en meer ergeren aan die f***ing PostNL!!
Ze zetten een tijdstip waarin de bezorger kan komen, neem ik ruim op tijd vrij zodat ik thuis ben....kom ik thuis, hij is al geweest! Terwijl ie nooit eerder komt, altijd te laat.
Bel ik PostNL, krijg ik een of andere domme muts aan de lijn die tegen mij zegt dat ze geen contact kunnen opnemen met de chauffeur.......ik vraag: hoezo niet? Zegt ze: jaaaa, dat hoef ik niet uit te leggen!
Ik word boos....gesprek gaat door, zegt ze: ok meneer, wij kunnen de chauffeur niet bereiken omdat we geen gegevens van hem hebben.
WTF!!! Wat is dit voor Bullshit!? Dus als je ergens zwart wil werken, ga maar bij PostNL!

B&F lost alles netjes op en op tijd, PostNL verdoet het.

Ze zetten een tijdstip waarin de bezorger kan komen, neem ik ruim op tijd vrij zodat ik thuis ben....kom ik thuis, hij is al geweest! Terwijl ie nooit eerder komt, altijd te laat.
Bel ik PostNL, krijg ik een of andere domme muts aan de lijn die tegen mij zegt dat ze geen contact kunnen opnemen met de chauffeur.......ik vraag: hoezo niet? Zegt ze: jaaaa, dat hoef ik niet uit te leggen!
Ik word boos....gesprek gaat door, zegt ze: ok meneer, wij kunnen de chauffeur niet bereiken omdat we geen gegevens van hem hebben.
WTF!!! Wat is dit voor Bullshit!? Dus als je ergens zwart wil werken, ga maar bij PostNL!

Je kan het ook in de buurt bij een service punt laten bezorgen. Kan je het zelf ophalen wanneer het jou uitkomt

Lekker hoor die super sale!
Blijven jullie dit doen of is dit maar iets tijdelijks?

Dit zal voorlopig wel blijven :D

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:25 ----------

Erg vervelend om te horen! Mocht je je pakketje maandag nog niet hebben laat het ons dan even weten. Dan gaan we direct achter postNL aan voor je. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven