Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan het ook in de buurt bij een service punt laten bezorgen. Kan je het zelf ophalen wanneer het jou uitkomt

Erg vervelend om te horen! Mocht je je pakketje maandag nog niet hebben laat het ons dan even weten. Dan gaan we direct achter postNL aan voor je.![]()


Ja, het staat nu op maandag bij Track&Trace....met tijdstip erbij: 08:30 - 21:30
Het is ook zo dat ik thuis moet zijn ervoor, omdat onze nieuwe achterlijke bezorger laat nooit wat bij de buren. Ik zou hem uitleggen dat ie bij welke buren dan ook achter kan laten, maar hij spreekt geen Nederlands!
Je moet er niet thuis voor zijn, pas ook dat je pakket gewoon bij een postnl afhaalpunt laat bezorgen.Natuurlijk ook proteins on sale, bijvoorbeeld de premium-protein. Kijk voor al onze Super sale producten bij de supersale
---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 15:31 ----------
Stuur je referentienummer even in een PM als je wilt, dan kunnen wij ook nog even achter post NL aan voor je!
Ah nee hè!
De aankoop van D-Aspartic Acid uitgesteld en uitgesteld tot de supersale begon; het zat er vervolgens niet tussen en dus dan toch maar gisteren besloten tot aankoop om vervolgens vandaag te zien dat ie er alsnog aan toegevoegd is!
Nee! Voor bijna de helft vd prijs! Daar gaat mijn voordeel down the drain...
Ach, geen ramp hoor, overdrijven is leuk, maar als hier toch nog iets aan gedaan kan worden zou ik wel heel blij worden! ;-)
Ref: C1146598
. Het is inderdaad wel vervelend als je er hier net naast grijpt maar heck je pm. 
Mooie prijzen mooie producten krijg gewoon zin om een voorraad te make
. Lang leve de supersale 
Gisteren 2 (kleine) reviews geschreven (via de link vd review-mail, maar was wel van 3mnd geleden), maar nog geen kortingscode gekregen! Ik dacht van vorige reviews, dat die gelijk kwamen na het schrijven ervan, iets misgegaan of te lang gewacht met de review? 

Net mijn pakketje opengemaakt en daar stond me een onaangename verrassing te wachten, 3 van de 5 zakken oats waren helemaal kapot en dus lag de oats verspreid over de hele doos.
Vorige x hier helemaal geen problemen mee gehad dus ik denk gewoon bad luck![]()



Gisteren 2 (kleine) reviews geschreven (via de link vd review-mail, maar was wel van 3mnd geleden), maar nog geen kortingscode gekregen! Ik dacht van vorige reviews, dat die gelijk kwamen na het schrijven ervan, iets misgegaan of te lang gewacht met de review?
Ik wacht erop want heb inmiddels mijn winkelwagen klaar staan met produkten.![]()
![]()


Ik blijf me toch steeds meer en meer ergeren aan die f***ing PostNL!!
Ze zetten een tijdstip waarin de bezorger kan komen, neem ik ruim op tijd vrij zodat ik thuis ben....kom ik thuis, hij is al geweest! Terwijl ie nooit eerder komt, altijd te laat.
Bel ik PostNL, krijg ik een of andere domme muts aan de lijn die tegen mij zegt dat ze geen contact kunnen opnemen met de chauffeur.......ik vraag: hoezo niet? Zegt ze: jaaaa, dat hoef ik niet uit te leggen!
Ik word boos....gesprek gaat door, zegt ze: ok meneer, wij kunnen de chauffeur niet bereiken omdat we geen gegevens van hem hebben.
WTF!!! Wat is dit voor Bullshit!? Dus als je ergens zwart wil werken, ga maar bij PostNL!
B&F lost alles netjes op en op tijd, PostNL verdoet het.
PostNL probeert te veel de prijs te drukken en dit is terug te zien in het personeel wat uit een vreemdelingenlegioen betstaat. Bezorgers praten nog nauwelijks Nederlands en bij de klantenservice is het niet veel beter. Helaas zijn de alternatieven zoals DHL en en Selekt vracht nog veel erger en duurder

Dear Body en Fit
Net een nieuwe bestelling geplaatst met referentie C1148724.
Wat extra staaltjes zou een leuk verjaardagscadeau zijn...
Thanks!
!PostNL probeert te veel de prijs te drukken en dit is terug te zien in het personeel wat uit een vreemdelingenlegioen betstaat. Bezorgers praten nog nauwelijks Nederlands en bij de klantenservice is het niet veel beter. Helaas zijn de alternatieven zoals DHL en en Selekt vracht nog veel erger en duurder
Er bestaan wel degelijke bezorgers, ikzelf heb altijd een zeer vriendelijke man, altijd leuk om hem aan de deur te hebben. Maar ik kan wel goed verstaan dat er wat mindere bezorgers zijn, dit heb ik namelijk ook voorgehad bij DPD, de man sprak nauwelijks nederlands maar zolang het pakje aankomt..

Ik blijf me toch steeds meer en meer ergeren aan die f***ing PostNL!!
Ze zetten een tijdstip waarin de bezorger kan komen, neem ik ruim op tijd vrij zodat ik thuis ben....kom ik thuis, hij is al geweest! Terwijl ie nooit eerder komt, altijd te laat.
Bel ik PostNL, krijg ik een of andere domme muts aan de lijn die tegen mij zegt dat ze geen contact kunnen opnemen met de chauffeur.......ik vraag: hoezo niet? Zegt ze: jaaaa, dat hoef ik niet uit te leggen!
Ik word boos....gesprek gaat door, zegt ze: ok meneer, wij kunnen de chauffeur niet bereiken omdat we geen gegevens van hem hebben.
WTF!!! Wat is dit voor Bullshit!? Dus als je ergens zwart wil werken, ga maar bij PostNL!
B&F lost alles netjes op en op tijd, PostNL verdoet het.
We blijven inderdaad maar dingen toevoegen aan de supersale ,steeds meer producten voor een super aanbiedingen. Het is inderdaad wel vervelend als je er hier net naast grijpt maar heck je pm.
Thanks! Word gewaardeerd!
