XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om de twee weken werk ik van 6u tot 14u. Om 5u uit bed haat ik. De hele dag ben ik moe en voel ik me een zombie.
Hebben jullie iets ipv caffeine dat energie geeft om smorgens in te nemen?
Ik wil geen caffeine om gewenning van preworkoutshakes tegen te gaan.
Is http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/maca/body-fit-sportsnutrition/maca-capsules/ hiervoor iets goed?

thx

Dat is inderdaad niet zo handig! Hiervoor zou je een Maca of Zma kunnen nemen. Persoonlijk ben ik erg fan van Melatonine! In principe kun je overdag prima een caffeine capsule nemen. Wanneer je dat twee weken neemt is dat geen probleem. Wanneer je dat twee weken neemt heeft het geen invloed op de werking van de pre-workouts! Ps: een Powernap van een half uurtje kan ook altijd helpen;) Niet langer want dan kom je in een diepere slaap:D

Tim

Dat is inderdaad niet zo handig! Hiervoor zou je een Maca of Zma kunnen nemen. Persoonlijk ben ik erg fan van Melatonine! In principe kun je overdag prima een caffeine capsule nemen. Wanneer je dat twee weken neemt is dat geen probleem. Wanneer je dat twee weken neemt heeft het geen invloed op de werking van de pre-workouts! Ps: een Powernap van een half uurtje kan ook altijd helpen;) Niet langer want dan kom je in een diepere slaap:D

Tim

Ik heb de 'melatonine kauwbaar' hier liggen. maar ik voel me er niet anders door als ik die inneem of niet.
Powernapje op het werk is niet mogelijk :D Eenmaal thuis kan ik idd een powernapje doen, en men preworkout maakt me ook 2u wakker.
Het is eigenlijk op het werk zelf waar ik moeite heb om wakker te blijven. Dus zal ik wss Maca eens proberen.

Ik heb de 'melatonine kauwbaar' hier liggen. maar ik voel me er niet anders door als ik die inneem of niet.
Powernapje op het werk is niet mogelijk :D Eenmaal thuis kan ik idd een powernapje doen, en men preworkout maakt me ook 2u wakker.
Het is eigenlijk op het werk zelf waar ik moeite heb om wakker te blijven. Dus zal ik wss Maca eens proberen.
A

Aha op die manier, dat begrijp ik. Misschien kun je nog eens kijken naar onderstaand product;):

banner8houral23.jpg

8hour Alert MHP

Unieke 8 uur energie tabletjes!

Kenmerken 8hour Alert:
-8 uur lang energie per tablet
-De hele dag energiek en alert
-Handig voor sporters
-Een langdurige oppepper voor iedereen
-Geen crash
-Slechts 1 tabletje is al voldoende
-14 dagen voorraad per pot
-Extreme sustained release energy!

Tim

MACA is sowieso een erg goed product! Heb zelf gister de rode variant besteld :)

Damn, wat een extreem lage prijs voor de Ultra Fine Oats. Jammer dat ik mijn bestelling enkele dagen geleden al heb geplaatst, want dan had ik er nog een zak oats bij kunnen bestellen :D

Hallo,

Ik heb mijn eiwit shake zaterdag voor 10 besteld en kreeg zojuist een mailtje dat ik het pas dinsdag zal ontvangen ???

Is dit altijd zo als je in het weekend bestelt?

Alvast bedankt voor de info:D

ja natuurlijk is dat altijd zo.

De Ultra Fine Oats in de super sale?

Ik hoop dat dit betekent dat de nieuwe verpakking eraan komt en niet dat de oats uit het assortiment gaan!

Laatst bewerkt:
Hey ik had een vraagje, tot wanneer is de supersale?

Hallo,

Ik heb mijn eiwit shake zaterdag voor 10 besteld en kreeg zojuist een mailtje dat ik het pas dinsdag zal ontvangen ???

Is dit altijd zo als je in het weekend bestelt?

Alvast bedankt voor de info:D

Klopt inderdaad, wij maken je zending in het weekend altijd wel direct transport klaar maar TNT post werkt niet in het weekend. Vandaar dat deze op dinsdag geleverd zal worden. Op werkdagen besteld is wel binnen 24 uur geleverd. ;)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 09:25 ----------

De Ultra Fine Oats in de super sale?

Ik hoop dat dit betekent dat de nieuwe verpakking eraan komt en niet dat de oats uit het assortiment gaan!

ultra-fine-oats gaat zeker niet uit ons assortiment en de nieuwe zakjes zijn onderweg :D.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 09:27 ----------

Hey ik had een vraagje, tot wanneer is de supersale?

De supersale zal tot ongeveer volgende week woensdag duren. :)

Laatst bewerkt:
Kben aant overwegen om een massgainer te bestellen, aangezien ik weinig tijd heb naast mijn werk om ook nog eens telkens extra te koken.

Welke raden jullie aan? Die van Body & fit is uiteraard het beste koop. Musletecht Premium Mass is in aanbieding maar als ik het goed begrijp zijn dit nog geen 20 servings uit zo'n grote zak...
Mass Freak mss een andere optie?

of lean gain van b&f?

Kben aant overwegen om een massgainer te bestellen, aangezien ik weinig tijd heb naast mijn werk om ook nog eens telkens extra te koken.

Welke raden jullie aan? Die van Body & fit is uiteraard het beste koop. Musletecht Premium Mass is in aanbieding maar als ik het goed begrijp zijn dit nog geen 20 servings uit zo'n grote zak...

Ga voor de Mass Perfection. Prijs/kwaliteit absoluut de beste koop.

De lean-gain is inderdaad een prima keuze. Maar mocht je opzoek zijn naar een gainer met heel veel kcal zou ik je de super-mass-gainer van dymatize aanraden. Deze heeft maar liefst 1900 kcal per shake. :)

Hoeveel mg caffeine zit er in dat 8 hour energy? Krijg je daar ook zo een opgejaagd gevoel van?

Hoeveel mg caffeine zit er in dat 8 hour energy? Krijg je daar ook zo een opgejaagd gevoel van?

Ik neem aan dat je de 8-9 bedoelt? In dat geval bevat the 8 geen caffeine en the 9 250 mg per maatschep. De gevoeligheid ligt bij iedereen weer anders, hangt er een beetje vanaf hoe gevoelig je hier voor bent. Ik persoonlijk krijg er absoluut geen opgejaagd gevoel van! ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven