MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat je de 8-9 bedoelt? In dat geval bevat the 8 geen caffeine en the 9 250 mg per maatschep. De gevoeligheid ligt bij iedereen weer anders, hangt er een beetje vanaf hoe gevoelig je hier voor bent. Ik persoonlijk krijg er absoluut geen opgejaagd gevoel van! ;)
Neeee 8 hour alert bedoel ik idd

Beste Body&fitshop,

Zonet heb ik een (redelijke) bestelling geplaatst bij jullie.
Alleen wil ik graag als extra item Power straps i.p.v. Wrist wraps. Het kost even duur dus als dat even omgewisseld kan worden zou dat helemaal top zijn!!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Djoggo

Referentienummer: C1153100

C1145237

Bestelling vandaag aangekomen maar geen Isolaat Perfection Sachet te bespeuren. En ik maar opkijken naar mijn gifts :'(

zou weer een bestellign geplaasts kan er naar de opmerking gekeken worden aub ref C1153299

Beste Body&fitshop,

Zonet heb ik een (redelijke) bestelling geplaatst bij jullie.
Alleen wil ik graag als extra item Power straps i.p.v. Wrist wraps. Het kost even duur dus als dat even omgewisseld kan worden zou dat helemaal top zijn!!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Djoggo

Referentienummer: C1153100

Djoggo,

Bedankt voor je bestelling, we gaan power straps i.pv. wrist wraps aan je bestelling toevoegen. :D

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 19:04 ----------

C1145237

Bestelling vandaag aangekomen maar geen Isolaat Perfection Sachet te bespeuren. En ik maar opkijken naar mijn gifts :'(

Check je PM. ;)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 19:05 ----------

zou weer een bestellign geplaasts kan er naar de opmerking gekeken worden aub ref C1153299

Super, bedankt voor je bestelling. Ik heb het doorgegeven bij de afdeling inpak, komt helemaal goed!:)

Die Amino1 van MusclePharm staat wel goedkoop voor 430gr. Nu zou je verwachten dat je een grote pot koopt,
je toch goedkoper of even duur uitkomt. Maar als ik even omreken per serving komt de grote pot van 668gr
duurder uit dan de kleine pot per serving. Staat deze dus niet niet promotie?

Die Amino1 van MusclePharm staat wel goedkoop voor 430gr. Nu zou je verwachten dat je een grote pot koopt,
je toch goedkoper of even duur uitkomt. Maar als ik even omreken per serving komt de grote pot van 668gr
duurder uit dan de kleine pot per serving. Staat deze dus niet niet promotie?

Nee, we hebben alleen veel van de 32 servings ingekocht. Vandaar:) (wel een logische vraag overigens, zou je normaliter ook verwachten)

Wat nou als ik een aardige voorraad oats bestel, en de zakjes scheuren? Krijg ik dan ook nieuwe of niet? Dacht ergens te hebben gelezen dat jullie nieuwe zakjes zouden krijgen voor de oats?

Wat nou als ik een aardige voorraad oats bestel, en de zakjes scheuren? Krijg ik dan ook nieuwe of niet? Dacht ergens te hebben gelezen dat jullie nieuwe zakjes zouden krijgen voor de oats?

Mocht dit gebeuren neem dan contact met ons op, dan gaan we je een passende oplossing bieden! We krijgen zeer binnenkort nieuwe verpakkingen binnen van de Oats. Wanneer dit precies zal zijn durf ik niet te zeggen.

Tim

Hey b&f

Heb gister mijn bestelling gedaan(ReferentienummerC1154372), keurig voor 22:00 en kreeg ook de gebruikelijke emails dat t verzonden is en dergelijken. Echter na een tijdje wachten en track&trace raadplegen zie ik pas dat het morgen binnen komt, is er iets fout gegaan ofzo, want kreeg ook geen mededeling dat het later kwam...

Mvg,
Sjoerd

Voor mij geldt hetzelfde als voor Sjoerd hierboven. Ook bij PostNL staat dat het nog voorbereid moet worden door de verzender terwijl deze gisteravond al verzonden zou zijn volgens jullie.

Referentie: C1153811

Hier staat dat ook, ik denk (hoop:D) dat een PostNL een storing heeft o.i.d.

Hey b&f

Heb gister mijn bestelling gedaan(ReferentienummerC1154372), keurig voor 22:00 en kreeg ook de gebruikelijke emails dat t verzonden is en dergelijken. Echter na een tijdje wachten en track&trace raadplegen zie ik pas dat het morgen binnen komt, is er iets fout gegaan ofzo, want kreeg ook geen mededeling dat het later kwam...

Mvg,
Sjoerd

Voor mij geldt hetzelfde als voor Sjoerd hierboven. Ook bij PostNL staat dat het nog voorbereid moet worden door de verzender terwijl deze gisteravond al verzonden zou zijn volgens jullie.

Referentie: C1153811

Hier staat dat ook, ik denk (hoop:D) dat een PostNL een storing heeft o.i.d.

DBB-ers! Ik ga er gelijk voor jullie achteraan, ik heb dit ook vernomen vanuit de klantenservice! Jullie horen van mij. In elk geval excuses voor het ongemak, we gaan er alles aan doen zodat jullie zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van de producten:D

Tim

@ B&F,
Wat is een goede/effectieve leverreiniger?
Welke raden jullie aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven