XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil even de complimenten geven voor de service van deze zaak!
Ik had een bestelling gedaan waarbij men 1 pot creatine was vergeten te leveren. Ook was de emmer Whey die ik besteld had uitgescheurd aan de bodem, waardoor er veel whey verloren was gegaan (door lomp handelen van de TNT chaffeur wellicht). Na 1 simpel mailtje werd de klacht meteen in de behandeling genomen en 2 dagen later ontving ik de ontbrekende pot creatine + een emmer Whey. Dat laatste had wat mij betreft niet gehoeven aangezien dit buiten de schuld van de B&F-shop ligt, maar ik ben er zeker blij mee!

Bedankt, voor je compliment!
...en graag gedaan:)

vraag me af waarom je dat zo graag wilt weten...

de bestelling van gistermiddag 15 uur is vandaag om 14 uur al langsgebracht, weer supersnel, heel erg bedankt, super service, bedankt voor het extraatje dat er weer bij zat, tevreden vaste klant inmiddels. mijn weekend is weer goed.

Beste Body en Fitshop,
Wanneer krijgen jullie ''Dark Rage'' van MHP binnen?

Mooi dat jullie sponsor zijn geworden van DBB, geeft toch iets meer zichtbaarheid en zekerheid naar mij en andere klanten. Verder is de whey lekker goedkoop, dus jullie zijn voor mij en veel andere fitness buddies (3) mooi de vaste leverancier geworden :D.

Keep up the good work!

Mooi dat jullie sponsor zijn geworden van DBB, geeft toch iets meer zichtbaarheid en zekerheid naar mij en andere klanten. Verder is de whey lekker goedkoop, dus jullie zijn voor mij en veel andere fitness buddies (3) mooi de vaste leverancier geworden :D.

Keep up the good work!

:thumbs:

mijn excuus als ik er overheen lees maar krijg alleen uitleg over mijn vraag met betrekking tot mengen.
De link die mij wordt gegeven zegt mij namelijk niets. Ik lees iets over een onderzoek van plusminus negentien jaar terug (1990) en over controle op kwaliteit, dit is te algemeen terwijl mijn vragen specifiek zijn.

• waar worden jullie eiwitten gemaakt?

• wat wordt er eventueel nog meer gemaakt in de fabriek waar de eiwitten vandaan komen?

• waar komen de grondstoffen vandaan?

• in welke mate wordt er gebruik gemaakt van aspartaam?

• zijn er wetenschappelijke onderzoeken en tests beschikbaar naar jullie huismerk eiwitten (liefst een systematic review/ andomized studie/ prospective studie)?

+1

We geven altijd graag zoveel mogelijk openheid van zaken. Zoals je zult begrijpen geven we vanuit concurrentie overwegingen niet alles prijs, dat doet geen enkel merk/huismerk.
De hoeveelheid aspartaam weet ik niet uit m'n hoofd, dit is een standaard hoeveelheid, maar dit wil ik best even voor je nagaan.
Er zijn geen verdere specifieke wetenschappelijke studies.

Zoals belooft zal ik ff kort mijn ervaringen m.b.t. het gebruik van Water Out beschrijven.

Ik hou momenteel in de cut niet zo heel veel vocht vast. Mede doordat ik al een paar maanden geen zuivel meer eet. Ik heb 2 x 3 dagen achter elkaar Water Out gebruikt.

Je merkt wel duidelijk dat je iets droger staat en dat je daadwerkelijk het vocht afdrijft (lees plassen).

Best handig supplement om in huis te hebben, als je een paar dagen wat droger wilt staan.

Ik ben ook B&F fan! :hedbang: Krijg morgen weer een leuk pakketje :D

100% whey gold standard protein & casein, niet te vergeten nitro core 24 en de vitaminetjes :D

Tot hoelaat verzenden jullie eigenlijk? Ik heb namelijk rond half 4 Animal Cuts besteld.

Laatst bewerkt:
Zoals belooft zal ik ff kort mijn ervaringen m.b.t. het gebruik van Water Out beschrijven.

Ik hou momenteel in de cut niet zo heel veel vocht vast. Mede doordat ik al een paar maanden geen zuivel meer eet. Ik heb 2 x 3 dagen achter elkaar Water Out gebruikt.

Je merkt wel duidelijk dat je iets droger staat en dat je daadwerkelijk het vocht afdrijft (lees plassen).

Best handig supplement om in huis te hebben, als je een paar dagen wat droger wilt staan.

Ok, mooi.
Goed om te horen!

Mijn excuus als ik er overheen lees maar krijg alleen uitleg over mijn vraag met betrekking tot mengen.
De link die mij wordt gegeven zegt mij namelijk niets. Ik lees iets over een onderzoek van plusminus negentien jaar terug (1990) en over controle op kwaliteit, dit is te algemeen terwijl mijn vragen specifiek zijn.

• Waar worden jullie eiwitten gemaakt?

• Wat wordt er eventueel nog meer gemaakt in de fabriek waar de eiwitten vandaan komen?

• Waar komen de grondstoffen vandaan?

• In welke mate wordt er gebruik gemaakt van aspartaam?

• Zijn er wetenschappelijke onderzoeken en tests beschikbaar naar jullie huismerk eiwitten (liefst een systematic review/ andomized studie/ prospective studie)?

Hey, deze post komt uit het xxl nutrition topic en gaat over de body en fit shop whey. hier worden een paar van je vragen beantwoord:

Er zit toch een heel verschil in de exclusive whey van benf en onze whey instant.. niet voor niets is de pure whey blend ook weer duurder dan exclusive whey..

wij gebruiken 40% isolaat en daarbij is zowel de concentraat en de isolaat van instant kwaliteit. Dat zijn gewoon duurdere grondstoffen.

Ik vermoed dat de exclusive whey aangezien ook het gewicht en de samenstelling uit de USA komt.. of evt nog uit de UK.. Maar ik denk van all the way uit de USA. Wij hebben ook zat aanbiedingen gehad van dat soort bedrijven en ik heb genoeg samples gehad, maar ik ben totaal niet tevreden over de kwaliteit. We hebben toen de zogenaamde 78% whey van all the whey laten testen en bleek maar 55% whey te bevatten. Ik hou me lekker bij mijn vertrouwde leveranciers. Ik ga voor kwaliteit tegen een nette prijs.

Als ik kijk naar de isolaat van BenF welke in iedergeval zeker met degelijke grondstoffen is gemaakt dan zie ik al geen prijsverschil meer tussen onze 4500gram en die van BenF op 4000gram. Dat zegt me iets over de inkooprijs/kwaliteit whey van de exclusice whey. ik ken de markt goed genoeg.

Mss gaan we in de toekomst ook nog wel een bulkwhey aanbieden, 100% concentraat geen instant en alleen in emmer van 5000gram tegen een lage prijs.. maar de andere kant heb ik geen zin in producten te laten maken waar ik niet achter sta.

???
We bieden een goede Whey voor een hele nette prijs. Dat de concurrentie daar niet zo blij mee is begrijp ik.
Waar we onze Whey Proteine betrekken staat zeer duidelijk op de website (en we zijn bijna de enige die dit aangeven) (productomschrijving) en dat is niet All the Whey maar dat weet Rene natuurlijk zelf ook wel...

Hey,

ik vroeg mij even af of mijn bestelling wel goed is doorgekomen, aangezien er nog niks geincasseerd is. Wordt de bestelling pas na de incasso verzonden, of klopt het dat dat wat later kan zijn?

Referentie nummer: 66268
Faktuur datum: 23-05-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Applied Nutriceuticals Alpha-X 150 capsules (Kassakorting van toepassing!) € 79,90 € 79,90
2 Body & Fit Sportsnutrition Exclusive Whey Proteine * 1x 4.540KG (162 shakes) Vanille Ice € 49,90 € 99,80
Bedrag inclusief BTW. € 179,70
Korting 5 %
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 175,71

Heb het even gecheckt deze is verzonden en wordt morgen bij je aangeboden.
Bedankt, voor je bestelling!!

Zijn er wetenschappelijke onderzoeken en tests beschikbaar naar jullie huismerk eiwitten (liefst een systematic review/ andomized studie/ prospective studie)?

??

Een huismerk eiwitten wordt gemaakt om de kosten zo laag mogelijk te houden. Als je er studies op wil los laten, dan schieten de prijzen dramatisch omhoog. Huismerk producten zijn juist vaak simpele producten waarvan de ingredienten niet nieuw zijn er er al eindeloze studies over zijn gedaan. Een systematische review over een huismerk? NEVER gonna happen. Er is slechts een handje vol specifieke supplementen in de wereld waar studies op is gedaan, laat staan een huismerk van en kleinbedrijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven