deathstar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Extra vroeg boodschappen gedaan, ben net 5 mninuten thuis, postbode... w00t
Als eerste wil ik Ilco even bedanken voor het oplossen van een klein probleempje, super gedaan man
Zag mn potje Stacker EX2, meteen pilletje naar binnen gegooid. Merk wel wat, volgende keer 2 tegelijk
En overigens, ik had zo'n sample pack van Whey Perfection, bomvol zakjes, ook met de nieuwe smaken, dat had ik niet eens verwacht (tenminste, volgens mij zijn het de nieuwe smaken
) Maar mijn fijne motoriek kwam weer even om het hoekje kijken en had dus een snee in een zakje bij het opensnijden van de doos, ongeveer 3cm lang. Het zit er nog gewoon goed in, maar ik neem aan dat als ik het gewoon donker bewaar tot morgenochtend dat dat prima kan?
Voor de rest, nogmaals bedankt, echt topservice

Als eerste wil ik Ilco even bedanken voor het oplossen van een klein probleempje, super gedaan man

Zag mn potje Stacker EX2, meteen pilletje naar binnen gegooid. Merk wel wat, volgende keer 2 tegelijk

En overigens, ik had zo'n sample pack van Whey Perfection, bomvol zakjes, ook met de nieuwe smaken, dat had ik niet eens verwacht (tenminste, volgens mij zijn het de nieuwe smaken
) Maar mijn fijne motoriek kwam weer even om het hoekje kijken en had dus een snee in een zakje bij het opensnijden van de doos, ongeveer 3cm lang. Het zit er nog gewoon goed in, maar ik neem aan dat als ik het gewoon donker bewaar tot morgenochtend dat dat prima kan?Voor de rest, nogmaals bedankt, echt topservice

Ik doe direct de nieuwe Whey Perfection samples erbij voor je!
,jammer, maar niet getreurd, zeer tevreden klant hier)
Kan je hier wat aan doen svp? men pakje nakijken?