MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra vroeg boodschappen gedaan, ben net 5 mninuten thuis, postbode... w00t:D

Als eerste wil ik Ilco even bedanken voor het oplossen van een klein probleempje, super gedaan man;)

Zag mn potje Stacker EX2, meteen pilletje naar binnen gegooid. Merk wel wat, volgende keer 2 tegelijk:p

En overigens, ik had zo'n sample pack van Whey Perfection, bomvol zakjes, ook met de nieuwe smaken, dat had ik niet eens verwacht (tenminste, volgens mij zijn het de nieuwe smaken:p) Maar mijn fijne motoriek kwam weer even om het hoekje kijken en had dus een snee in een zakje bij het opensnijden van de doos, ongeveer 3cm lang. Het zit er nog gewoon goed in, maar ik neem aan dat als ik het gewoon donker bewaar tot morgenochtend dat dat prima kan?

Voor de rest, nogmaals bedankt, echt topservice:thumb:

Extra vroeg boodschappen gedaan, ben net 5 mninuten thuis, postbode... w00t:D

Als eerste wil ik Ilco even bedanken voor het oplossen van een klein probleempje, super gedaan man;)

Zag mn potje Stacker EX2, meteen pilletje naar binnen gegooid. Merk wel wat, volgende keer 2 tegelijk:p

En overigens, ik had zo'n sample pack van Whey Perfection, bomvol zakjes, ook met de nieuwe smaken, dat had ik niet eens verwacht (tenminste, volgens mij zijn het de nieuwe smaken:p) Maar mijn fijne motoriek kwam weer even om het hoekje kijken en had dus een snee in een zakje bij het opensnijden van de doos, ongeveer 3cm lang. Het zit er nog gewoon goed in, maar ik neem aan dat als ik het gewoon donker bewaar tot morgenochtend dat dat prima kan?

Voor de rest, nogmaals bedankt, echt topservice:thumb:

Dank je:) Kun je gewoon bewaren inderdaad...

Nieuwe bestelling geplaatst :p

referentie: 121636

:)

samples welkom ;)

:thumbs: Dank je, wordt direct verzonden..

dacht even dat ik het had gemist, doordat men examen wat uitliep en men vriendin ging gaan werken, dus even niemand thuis

net de hoop aan het opgeven, gaat de bel, en men pakje was er :D
altijd een moment van blijdschap lol

(geen samples wel ??? ,jammer, maar niet getreurd, zeer tevreden klant hier)

dacht even dat ik het had gemist, doordat men examen wat uitliep en men vriendin ging gaan werken, dus even niemand thuis

net de hoop aan het opgeven, gaat de bel, en men pakje was er :D
altijd een moment van blijdschap lol

(geen samples wel ??? ,jammer, maar niet getreurd, zeer tevreden klant hier)

Stuur mij anders even een PM voor de nieuwe Whey smaken:cool:

Hee Ilco,

Er is nog steeds geen TNT postbode langs mijn huis gekomen voor men pakje te leveren.. Vind ik maar niet kloppen ik heb veel geduld maar kan gewoon niet dat het zo lang duurt Ilco zoals die eerste samples dat je me stuurde die ik nog thuis kreeg :( Kan je hier wat aan doen svp? men pakje nakijken?

grtjs

een snee in een zakje bij het opensnijden van de doos, ongeveer 3cm lang. Het zit er nog gewoon goed in, maar ik neem aan dat als ik het gewoon donker bewaar tot morgenochtend dat dat prima kan?

jot geen probleem, kan je in tupperware potje steken fzo, wel niet op een vochtige plaats en idd best in donker :)

Bestelling netjes binnen gekregen. Zoals altijd weer uitstekende top-service ik kan bijna zeggen dat ik van B&F hou hehehe. Ben benieuwd wat de TMS zal doen aangezien ik vele goeie verhalen erover hoor, ben erg benieuwd ;)

Bestelling netjes binnen gekregen. Zoals altijd weer uitstekende top-service ik kan bijna zeggen dat ik van B&F hou hehehe. Ben benieuwd wat de TMS zal doen aangezien ik vele goeie verhalen erover hoor, ben erg benieuwd ;)

:thumbs: Dank je!! De reacties op Total Muscle Solution zijn inderdaad heel erg goed. Het spieropbouwende effect is tov bijvoorbeeld pre-workouts ook veel beter.:cool: Dit omdat je Total Muscle Solution ook na de training kunt nemen waardoor je herstel veel beter is. Een groot verschil.

Als ik het dus goed begrijp heeft TMS een betere toevoegingswaarde dan Result ?
Vanwege de completere inhoud, geld dit ook als alleen post workout ?
Als pre work out zal ik hem niet snel nemen aangezien ik er 2 heb nu die vaste pre work out blijven voor mij :P

Als ik het dus goed begrijp heeft TMS een betere toevoegingswaarde dan Result ?
Vanwege de completere inhoud, geld dit ook als alleen post workout ?
Als pre work out zal ik hem niet snel nemen aangezien ik er 2 heb nu die vaste pre work out blijven voor mij :P

Result moet je echt meer als een luxe creatine zien. Total muscle Solution is het meest totale product verkrijgbaar nu met naast de luxe creatines nog tal van andere ingredienten.

Total Muscle Solution kun je ook heel goed combineren met je Pre-workout.

voor de training;
-Pre workout

na de training
-Total muscle solution

Rustdagen;
geen pre-workout, wel 1 maal Total Muscle Solution.

Het opbouwende resultaat is zo veel beter..

Laatst bewerkt:
Keer het proberen waard als Result op is :thumbs:

Result moet je echt meer als een luxe creatine zien. Total muscle Solution is het meest totale product verkrijgbaar nu met naast de luxe creatines nog tal van andere ingredienten.

voor de training;
-Pre workout

na de training
-Total muscle solution

Rustdagen;

je kan tms toch ook gebruiken als pre workout of heb ik het dan verkeerd begrepen???

Je kan het inderdaad ook als pre work out gebruiken maar zoals ik aangaf, is dat in mijn geval niet noodzakelijk aangezien ik erg tevreden ben over de pre workout die ik heb nu.

Misschien wel leuk om een keer TMS te bestellen maar ik vraag me af hoe het uit de verf komt als je zelf zo'n supplement samenstelt en dat ernaast legt. De glutamine erin zijn bv. geen peptiden voor zover ik kan zien en ik mis ook glutamine malaat, L-glutamine wordt voor een deel omgezet naar glucose iirc...

Waxy Maize Starch ligt een beetje aan je voorkeur; veel mensen zijn voor Vitargo en anderen voor WMS en de enige studies die je kunt vinden naar de verschillen zijn allemaal een beetje gebaseerd op pis en azijn.

je kan tms toch ook gebruiken als pre workout of heb ik het dan verkeerd begrepen???

Nee helemaal niet, juist niet. Wat ik aangaf is doordat je TMS naast pre-workout ook post-workout kunt gebruiken voor herstel, de opbouwende werking veel sterker is als met een product dat enkel pre-workout te gebruiken is..

PM;) Peach, Sweet Apple en Fresh Orange zijn hele frisse smaken. Dat vind ik ook het lekkere tegenover de meeste andere (whey)eiwitten.:)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Denk het niet, al ben je wel heel gevoelig. Gewoon proberen.:cool:

Dan kunnen jullie snel een bestelling van result binnen krijgen denk ik :D

Zojuist een huidplooimetertje besteld, een Metacal Bodyfat Caliper. Voor die 6,50 kan ik me geen buil vallen. Maar is het wel een ok metertje?

Refnr: 121973

voor de training;
-Pre workout

na de training
-Total muscle solution

Rustdagen;

Ik zou mn TMS tijdens en na de training drinken, kwartierje later een Whey isolaat shakie en op rustdagen is misschien de Result 's ochtends een goeie oplossing voor creatineonderhoud (ook voordeliger)?

Laatst bewerkt:
is mijn bestelling met Referentie nummer: 121275 al verstuurd?kan je er anders wat samples bijstoppen aub.

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven