erwinvdberg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan kunnen jullie snel een bestelling van result binnen krijgen denk ik :d

Zojuist een huidplooimetertje besteld, een Metacal Bodyfat Caliper. Voor die 6,50 kan ik me geen buil vallen. Maar is het wel een ok metertje?
Refnr: 121973
Ik zou mn TMS tijdens en na de training drinken, kwartierje later een Whey isolaat shakie en op rustdagen is misschien de Result 's ochtends een goeie oplossing voor creatineonderhoud (ook voordeliger)?

is mijn bestelling met Referentie nummer: 121275 al verstuurd?kan je er anders wat samples bijstoppen aub.
alvast bedankt

Haha, jullie maken er letterlijk een grabbeldoos van!
Duurde even voordat ik de monsters er tussenuit had! lol

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangenZe komen eerst 2x aanbieden en daarna inderdaad naar het postkantoor.
(je krijgt dan een briefje door de bus) Misschien kun je een briefje op de deur plakken en vragen of 1 van je buren het dan wil aannemen.
.dan krijg je dubbel geboost.... wat wil je nog meer...Is het aan te raden om Result creatine te gebruiken met Natabolic stack, aangezien d'r ook stofjes in Result zitten die je testosteron ''boosten''?
dan krijg je dubbel geboost.... wat wil je nog meer...
Misschien wel leuk om een keer TMS te bestellen maar ik vraag me af hoe het uit de verf komt als je zelf zo'n supplement samenstelt en dat ernaast legt. De glutamine erin zijn bv. geen peptiden voor zover ik kan zien en ik mis ook glutamine malaat, L-glutamine wordt voor een deel omgezet naar glucose iirc...
Waxy Maize Starch ligt een beetje aan je voorkeur; veel mensen zijn voor Vitargo en anderen voor WMS en de enige studies die je kunt vinden naar de verschillen zijn allemaal een beetje gebaseerd op pis en azijn.
en dan nog maar te zwijgen over welke smaak het zelf samengesteld goedje gaat krijgen 

Is het aan te raden om Result creatine te gebruiken met Natabolic stack, aangezien d'r ook stofjes in Result zitten die je testosteron ''boosten''?

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen.
Bedankt voor het cadeautje.

Zojuist een huidplooimetertje besteld, een Metacal Bodyfat Caliper. Voor die 6,50 kan ik me geen buil vallen. Maar is het wel een ok metertje?
Refnr: 121973

de TMS zou mss nog wel naar een hoger niveau kunnen getild worden door een paar kleine verbeteringen, maar op dit moment echt het beste dat je kan krijgen denk ik als pre/post-wo prijs/kwaliteit, wnt over de zaken die jij praat.. betaal je natuurlijk ook weer extra voor, maar mss zou B&F een golden edition total muscle solution kunnen maken![]()

inname kan idd zo (wel niet optimaal maar als jij er goed op gaat, des te beter), result op niet-trainingsdagen kan ook alleen mis je dan op niet traingsdagen wel de herstellende/spierbeschermende ingredienten in TMS maar als cost-saver, wel een goed planIk zou mn TMS tijdens en na de training drinken, kwartierje later een Whey isolaat shakie en op rustdagen is misschien de Result 's ochtends een goeie oplossing voor creatineonderhoud (ook voordeliger)?

hey bnf..
ik heb laatst anadraulic state GT bij jullie besteld,
op de site staat dat het in 15 min werkt, en dat je het 30min voor training moet nemen.
maar op de pot staat 60min voor training.
ik vind dat dat wel op de site moet worden aangepast, want ik had m niet gekocht als ik dit wist.

Heb het ook, en wat kan je zeggen : het werkt en de instructies zijn duidelijk. Onnauwkeurigheden liggen niet aan het apparaatje maar bij jezelf. Als je de ene keer veel vel/vet pakt en de volgende keer minder ga je wat schommelingen hebben. Daarom dat ik altijd 5 keer elke plek meet en daar een gemiddelde van pak. Probeer ook altijd wat meer en wat minder vel te pakken en daar een gemiddelde van nemen. Als je dan volgende keer hetzelfde doet kan je goed vergelijken. Kortom, voor die prijs kan je er niet om sukkelen![]()
hey bnf..
ik heb laatst anadraulic state GT bij jullie besteld,
op de site staat dat het in 15 min werkt, en dat je het 30min voor training moet nemen.
maar op de pot staat 60min voor training.
ik vind dat dat wel op de site moet worden aangepast, want ik had m niet gekocht als ik dit wist.

Zojuist bestelling gedaan: Citruline Malate.
Referentie nr: 122099.
Graag nox pump xtreme samples.
Of andere samples worden zeer gewaardeerd
En als jullie nog een pillen doosje/houder over hebben zou dat heel handig voor me zijn.
Dank je, voor de bestelling!Zou idd dan opteren voor een 'golden TMS', want als ze er caffeïne en andere stimulantentroep gaan ingooien moet ik iets anders gaan zoeken.![]()

Heb het ook, en wat kan je zeggen : het werkt en de instructies zijn duidelijk. Onnauwkeurigheden liggen niet aan het apparaatje maar bij jezelf. Als je de ene keer veel vel/vet pakt en de volgende keer minder ga je wat schommelingen hebben. Daarom dat ik altijd 5 keer elke plek meet en daar een gemiddelde van pak. Probeer ook altijd wat meer en wat minder vel te pakken en daar een gemiddelde van nemen. Als je dan volgende keer hetzelfde doet kan je goed vergelijken. Kortom, voor die prijs kan je er niet om sukkelen![]()

bf ik las ergens dat jullie samples van nieuwe smaken sturen, is dit nog geldig
zo ja stuur ik even een pm

Samples van de nieuwe smaken zijn binnen.
Zometeen creamy coconut en na trainen sunny peach.
En morgen fresh orange en sweet apple
Thnx Ilco !
Ben benieuwd naar je reactie!