XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, jullie maken er letterlijk een grabbeldoos van!
Duurde even voordat ik de monsters er tussenuit had! lol

dan kunnen jullie snel een bestelling van result binnen krijgen denk ik :d

ok:)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Zojuist een huidplooimetertje besteld, een Metacal Bodyfat Caliper. Voor die 6,50 kan ik me geen buil vallen. Maar is het wel een ok metertje?

Refnr: 121973

Ja, volgens mij wel..

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Ik zou mn TMS tijdens en na de training drinken, kwartierje later een Whey isolaat shakie en op rustdagen is misschien de Result 's ochtends een goeie oplossing voor creatineonderhoud (ook voordeliger)?

Ja, dat is helemaal correct!:cool:

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

is mijn bestelling met Referentie nummer: 121275 al verstuurd?kan je er anders wat samples bijstoppen aub.

alvast bedankt

Ja, die is al weg. Kan er dus niets meer bij stoppen:D

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Haha, jullie maken er letterlijk een grabbeldoos van!
Duurde even voordat ik de monsters er tussenuit had! lol

De Body & Fit Grabbelton:rolleyes:

Is het aan te raden om Result creatine te gebruiken met Natabolic stack, aangezien d'r ook stofjes in Result zitten die je testosteron ''boosten''?

Misschien wel leuk om een keer TMS te bestellen maar ik vraag me af hoe het uit de verf komt als je zelf zo'n supplement samenstelt en dat ernaast legt. De glutamine erin zijn bv. geen peptiden voor zover ik kan zien en ik mis ook glutamine malaat, L-glutamine wordt voor een deel omgezet naar glucose iirc...

Waxy Maize Starch ligt een beetje aan je voorkeur; veel mensen zijn voor Vitargo en anderen voor WMS en de enige studies die je kunt vinden naar de verschillen zijn allemaal een beetje gebaseerd op pis en azijn.

je kan idd zelf een pre-wo samen stellen
- result
- citruline malate
- beta alanine
- cafeïne
- vitargo of WMS
- magic EAA erbij
- ..

maar vrees dat als je even compleet wil zijn als TMS je toch serieus moeite zal moeten doen en wsl van prijs boven de TMS zult zitten.. mss als je veel bestelt je uiteindelijk per serving goedkoper uit bent maar dan zit je daar met 10-15potjes :D en dan nog maar te zwijgen over welke smaak het zelf samengesteld goedje gaat krijgen :D

de TMS zou mss nog wel naar een hoger niveau kunnen getild worden door een paar kleine verbeteringen, maar op dit moment echt het beste dat je kan krijgen denk ik als pre/post-wo prijs/kwaliteit, wnt over de zaken die jij praat.. betaal je natuurlijk ook weer extra voor, maar mss zou B&F een golden edition total muscle solution kunnen maken :D

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Is het aan te raden om Result creatine te gebruiken met Natabolic stack, aangezien d'r ook stofjes in Result zitten die je testosteron ''boosten''?

is geen probleem, gwn door het feit dat je krachtsport doet, verhoogt je testosteron ook.. tijdens de natabolic stack mag je ook nog steeds KT doen.. alle mss stom vb, maar je snapt wel wat ik bedoel zo denk ik? :)

Het effect van test boosters is vaak overgewaardeerd. Niet dat het niet werkt hoor, maar meer in de zin dat ze 60% boost claimen terwijl het misschien maar 30~40% is, dat alleen bij perfecte omstandigheden je test ook 60% omhoog gaat. Daarbij denk ik niet dat je dat effect zelf kan stacken om bv op 300% boost te komen. Maar misschien lul ik uit mn nek, ik heb eigenlijk geen flauw idee, maar het lijkt me stug dat je door een OD aan testboosters op een gegeven moment bv AAS zou evenaren;)

hey bnf..
ik heb laatst anadraulic state GT bij jullie besteld,
op de site staat dat het in 15 min werkt, en dat je het 30min voor training moet nemen.
maar op de pot staat 60min voor training.

ik vind dat dat wel op de site moet worden aangepast, want ik had m niet gekocht als ik dit wist.

Zojuist bestelling gedaan: Citruline Malate.
Referentie nr: 122099.
Graag nox pump xtreme samples.
Of andere samples worden zeer gewaardeerd:D
En als jullie nog een pillen doosje/houder over hebben zou dat heel handig voor me zijn:D.

Laatst bewerkt:
Zojuist een huidplooimetertje besteld, een Metacal Bodyfat Caliper. Voor die 6,50 kan ik me geen buil vallen. Maar is het wel een ok metertje?

Refnr: 121973

Heb het ook, en wat kan je zeggen : het werkt en de instructies zijn duidelijk. Onnauwkeurigheden liggen niet aan het apparaatje maar bij jezelf. Als je de ene keer veel vel/vet pakt en de volgende keer minder ga je wat schommelingen hebben. Daarom dat ik altijd 5 keer elke plek meet en daar een gemiddelde van pak. Probeer ook altijd wat meer en wat minder vel te pakken en daar een gemiddelde van nemen. Als je dan volgende keer hetzelfde doet kan je goed vergelijken. Kortom, voor die prijs kan je er niet om sukkelen :)

• Like
Waarderingen: maai
de TMS zou mss nog wel naar een hoger niveau kunnen getild worden door een paar kleine verbeteringen, maar op dit moment echt het beste dat je kan krijgen denk ik als pre/post-wo prijs/kwaliteit, wnt over de zaken die jij praat.. betaal je natuurlijk ook weer extra voor, maar mss zou B&F een golden edition total muscle solution kunnen maken :D

Zou idd dan opteren voor een 'golden TMS', want als ze er caffeïne en andere stimulantentroep gaan ingooien moet ik iets anders gaan zoeken. :(

Ik zou mn TMS tijdens en na de training drinken, kwartierje later een Whey isolaat shakie en op rustdagen is misschien de Result 's ochtends een goeie oplossing voor creatineonderhoud (ook voordeliger)?
inname kan idd zo (wel niet optimaal maar als jij er goed op gaat, des te beter), result op niet-trainingsdagen kan ook alleen mis je dan op niet traingsdagen wel de herstellende/spierbeschermende ingredienten in TMS maar als cost-saver, wel een goed plan ;)

hey bnf..
op de site staat dat het in 15 min werkt, en dat je het 30min voor training moet nemen.

ik vind dat dat wel op de site moet worden aangepast, want ik had m niet gekocht als ik dit wist.
:rolleyes:
kickt volledig in na 30-45min, wsl zullen veel na 15min al effect hebben, dan begint het dus idd te werken.. en op een half uurtje à 45min zal je maximaal effect hebben dus neem het gwn 30min voor training dan kick het in bij begin training

Heb het ook, en wat kan je zeggen : het werkt en de instructies zijn duidelijk. Onnauwkeurigheden liggen niet aan het apparaatje maar bij jezelf. Als je de ene keer veel vel/vet pakt en de volgende keer minder ga je wat schommelingen hebben. Daarom dat ik altijd 5 keer elke plek meet en daar een gemiddelde van pak. Probeer ook altijd wat meer en wat minder vel te pakken en daar een gemiddelde van nemen. Als je dan volgende keer hetzelfde doet kan je goed vergelijken. Kortom, voor die prijs kan je er niet om sukkelen :)

+1

hey bnf..

Nope, 30 minuten tevoren is wel degelijk een goed advies. Wanneer je de combi doet met Anadraulic Pump dan wel de GT 60 min tevoren en de Pump 15 min tevoren volgens het advies van LG. afzonderlijk genomen is de 30 min goed:cool:

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Zojuist bestelling gedaan: Citruline Malate.
Referentie nr: 122099.
Graag nox pump xtreme samples.
Of andere samples worden zeer gewaardeerd:D
En als jullie nog een pillen doosje/houder over hebben zou dat heel handig voor me zijn:D.

:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Zou idd dan opteren voor een 'golden TMS', want als ze er caffeïne en andere stimulantentroep gaan ingooien moet ik iets anders gaan zoeken. :(

Geen stimulanten in TMS:cool:

Dat is zeker waar :)

+1

bf ik las ergens dat jullie samples van nieuwe smaken sturen, is dit nog geldig

zo ja stuur ik even een pm

Samples van de nieuwe smaken zijn binnen:D.
Zometeen creamy coconut en na trainen sunny peach.
En morgen fresh orange en sweet apple:meal:
Thnx Ilco !

Laatst bewerkt:
bf ik las ergens dat jullie samples van nieuwe smaken sturen, is dit nog geldig

zo ja stuur ik even een pm

JA:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Samples van de nieuwe smaken zijn binnen:D.
Zometeen creamy coconut en na trainen sunny peach.
En morgen fresh orange en sweet apple:meal:
Thnx Ilco !

:) Ben benieuwd naar je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven