XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw referentienummer is: C1174827

Assault was bijna gratis, maar eens proberen dan. Had ook nog creatine nodig dus mooi dat die ook in de aanbieding was. En maar eens ultra fine oats proberen

Hoi Body&Fit,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst.
Ik kreeg vandaag het pakketje binnen en hij was helemaal ingedeukt, hij was zelfs open aan de bovenkant - wat normaal vast zit met duct tape.

Na verdere inspectie bleek dat er overal havermeel in de doos lag, en dat 4 van de 10 havermeel pakketten ook echt helemaal open gescheurd waren. Ik heb 1 havermeel pakket nog kunnen redden maar met die andere 3 pakketten kan ik echt helemaal niks, ik kan niet zomaar 3kg havermeel kwijt, in potten e.d..

Ik zou graag compensatie zien, hieronder foto's:

Zoals je ziet zijn ze alle 4, op 1 na ook echt helemaal open gescheurd en is het niet mogelijk/praktisch om ze in de verpakking te houden.

Ordernummer: C1173022
PostNL heeft notitie gemaakt van de schade aan de doos, voordat ik hem aan heb genomen.

Vervelend te horen dat je op deze manier je pakketje hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik ga je straks een PM sturen met een passende oplossing. Je hoort van mij:D!

Hoi gisteren besteld, zou hem vandaag ontvangen tussen 10:30 - 12:30.
Volgens T&T staatie nog op zending is ontvangen door Postnl.

ref nr: C1172966

Kan ik hem vandaag nog verwachten of morgen pas?
Alvast bedankt

Zie datie al verplaats is naar morgen dan maar w8en :)

Ik ga het direct voor je nakijken! Je hoort zo spoedig mogelijk van mij!

Uw referentienummer is: C1174827

Assault was bijna gratis, maar eens proberen dan. Had ook nog creatine nodig dus mooi dat die ook in de aanbieding was. En maar eens ultra fine oats proberen

Dat is zeker een mooie aanbieding! Voor deze prijs kun en moet je hem niet laten liggen:D

Tim

Ik heb nog geen terug koppeling gehad van onze leverancier. We krijgen vaak razendsnel antwoord, wellicht dat ze hier geen antwoord op hebben. Ik verwacht het daarom op korte termijn in ieder geval niet weer:rolleyes:

Ralf

Bestellen jullie rechtstreeks van Advanced Muscle Science of werken jullie met importeurs? Het is namelijk wel nog beschikbaar op hun site (ook voor bestelling).

Link:
http://www.advancedmusclescience.com/products/mental-acuity-supplements/nocturnabol/

Grappig zie net op jullie FB pagina het interview met Guy van der Reijden :) Die ken ik! Was eerst ook trainer bij mij ;)

Jazeker, ik moet deze even voorleggen aan mijn collega. Zodra ik reactie heb, stuur ik je deze!
Bestellen jullie rechtstreeks van Advanced Muscle Science of werken jullie met importeurs? Het is namelijk wel nog beschikbaar op hun site (ook voor bestelling).

Link:
http://www.advancedmusclescience.com/products/mental-acuity-supplements/nocturnabol/
Wij werken en bestellen altijd via officiele kanalen. Waardoor wij ook kwaliteit kunnen garanderen en eigenlijk altijd de scherpste prijs! Ik zal het doorgeven aan onze inkoopafdeling ;)
Grappig zie net op jullie FB pagina het interview met Guy van der Reijden :) Die ken ik! Was eerst ook trainer bij mij ;)
Guy is een heel bekend begrip binnen de sportbranche! :) dat lees je natuurlijk ook in het korte interview :)

Ralf

Dat klopt inderdaad. Deze had gisteren geleverd moeten worden, maar komt vandaag. Ik heb contact gezocht met onze bezorgdienst en deze bevestigd dat!

Ralf

Bedankt om het na te vragen, maar ben vandaag heel de dag thuis gebleven en er is niemand langs geweest.
Ik weet dat het probleem niet bij jullie ligt, maar kunnen jullie iets doen?

Sjitt, net te laat thuis en bestelling om 22:01 besteld :')

Referentienummer C1176331

Word overmorgen gok ik?

Jazeker, ik moet deze even voorleggen aan mijn collega. Zodra ik reactie heb, stuur ik je deze!

Wij werken en bestellen altijd via officiele kanalen. Waardoor wij ook kwaliteit kunnen garanderen en eigenlijk altijd de scherpste prijs! Ik zal het doorgeven aan onze inkoopafdeling ;)

Guy is een heel bekend begrip binnen de sportbranche! :) dat lees je natuurlijk ook in het korte interview :)

Ralf

Ja klopt inderdaad maar dat wist ik toen nog niet echt! Nog gelachen met hem en Mark van Eeuwen toen, die vond dat ik ook wel erg veel sportte haha. Aardige vent!

Bedankt om het na te vragen, maar ben vandaag heel de dag thuis gebleven en er is niemand langs geweest.
Ik weet dat het probleem niet bij jullie ligt, maar kunnen jullie iets doen?
Dat is inderdaad vreemd. Ik moet dat morgenochtend direct voor je navragen bij de postNL. Ik ga mijn collega's vragen of ze dit morgenochtend 8 uur direct willen doen. Je wordt hiervan dan per mail op de hoogte gebracht.
Sjitt, net te laat thuis en bestelling om 22:01 besteld :')

Referentienummer C1176331

Word overmorgen gok ik?
Bedankt voor je bestelling! Zoals ik in het systeem kan zien heb je wel een verzendbevestiging gehad. Ik reken erop dat deze morgen wel geleverd gaat worden. Houd je T&T morgenochtend even in de gaten, dan weet je het zeker weten!

Ralf

Daar komt ge nu mee af. Gisteren laten leveren. :mad::headbang::fire::grinny::grinny:

Daar komt ge nu mee af. Gisteren laten leveren. :mad::headbang::fire::grinny::grinny:
Sorry:rolleyes: Soms heb je geluk en soms even niet. Het is voor ons ook altijd lastig om daarom acties in te plannen. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt. We kregen vandaag door dat we deze actie mogen doen van onze leverancier. Daarom hebben we het direct op onze site geplaatst:D
Hoe zit het met de maagklachten bij jullie mct olie? http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...alen/body-fit-sportsnutrition/neobee-mct-oil/

Ik heb nou 2 flessen besteld. Maar lees nu dat er mensen zijn die al maagproblemen krijgen van 1 eetlepel. Ik maak mij hier een beetje zorgen over :roflol:
Ik heb zelf nog nooit maagklachten hiermee ervaren. Ik voeg dit vaak zelf ook toe aan een shake. Vaak komt het doordat mensen het niet gewend zijn en daarom ineens een hele lepel nemen. Het lichaam kan dit niet aan, in dat soort gevallen is het raadzaam om dit altijd op te bouwen.

Ralf

Ok ik wacht het af !!. Portable shaker is echt een mooie aanwinst geen geschud meer haha.

Ok ik wacht het af !!. Portable shaker is echt een mooie aanwinst geen geschud meer haha.
Een hele gemakkelijke beker is dat. Ik zie hem echt heel vaak voorbij komen op de inpaktafel. Het is een genot om hiermee een shake makkelijker te mixen. Het is uiteraard geen blender, maar kan een shake nog luchtiger en lekkerder maken:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven