MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry:rolleyes: Soms heb je geluk en soms even niet. Het is voor ons ook altijd lastig om daarom acties in te plannen. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt. We kregen vandaag door dat we deze actie mogen doen van onze leverancier. Daarom hebben we het direct op onze site geplaatst:D

Ik heb zelf nog nooit maagklachten hiermee ervaren. Ik voeg dit vaak zelf ook toe aan een shake. Vaak komt het doordat mensen het niet gewend zijn en daarom ineens een hele lepel nemen. Het lichaam kan dit niet aan, in dat soort gevallen is het raadzaam om dit altijd op te bouwen.

Ralf
Met hoeveel ml moet ik dan beginnen? Ik doe aan exacte wetenschap, ik was van plan 20 ml in een shake met oats +whey te doen maar dat is voor de eerste keer dus geen goed idee :roflol:

Met hoeveel ml moet ik dan beginnen? Ik doe aan exacte wetenschap, ik was van plan 20 ml in een shake met oats +whey te doen maar dat is voor de eerste keer dus geen goed idee :roflol:
Haha, wellicht dat jouw darmen anders reageren dan de mijne. Ik zou beginnen op 10ml per keer :) Gaat 't goed (geen bijwerkingen van maagklachten, diarree etc) kun je gerust opvoeren naar 20ml per keer.

Ralf

Sorry:rolleyes: Soms heb je geluk en soms even niet. Het is voor ons ook altijd lastig om daarom acties in te plannen. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt. We kregen vandaag door dat we deze actie mogen doen van onze leverancier. Daarom hebben we het direct op onze site

Ralf

Geen probleem hoor ;)

Me too! Volgende keer ook maar is in het winkelmandje gooien bij de bestelling :)

Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, bedankt mannen!

Haha, wellicht dat jouw darmen anders reageren dan de mijne. Ik zou beginnen op 10ml per keer :) Gaat 't goed (geen bijwerkingen van maagklachten, diarree etc) kun je gerust opvoeren naar 20ml per keer.

Ralf

Nou heb 10 ml geprobeerd, in before de buikpijn, Als ik nergens last van heb kan ik later gewoon weer 10 ml erin gooien toch?
Waarom is het kcal gehalte zo laag btw op de fles staat 680 kcal? Bij de meeste zit het boven de 800 kcal per 100 ml.

hallo,

hebben jullie een pre-workout die deze waarden hebben, of in ieder geval dichtbij deze waarden hebben?

BCAAs: 5 grams
Creatine: 1.5-5 grams
Beta-alanine: 1.5-3 grams
Betaine: 1.5-2 grams

alvast bedankt

hallo,

hebben jullie een pre-workout die deze waarden hebben, of in ieder geval dichtbij deze waarden hebben?

alvast bedankt

Assault maar geen betaine :(

Me too! Volgende keer ook maar is in het winkelmandje gooien bij de bestelling :)
En deze is nog scherp in prijs ook!:D
Bestelling gisteren weer in prima staat ontvangen, bedankt mannen!
Graag gedaan, jij ook erg bedankt voor je bestelling!
Nou heb 10 ml geprobeerd, in before de buikpijn, Als ik nergens last van heb kan ik later gewoon weer 10 ml erin gooien toch?
Waarom is het kcal gehalte zo laag btw op de fles staat 680 kcal? Bij de meeste zit het boven de 800 kcal per 100 ml.
Ja hoor, je kan dan gerust deze verhogen. :cool:Ik moet dat van die kcal even navragen, de exacte cijfers weet ik zo niet, maar volgens mij klopt het inderdaad niet:rolleyes:
hallo,

alvast bedankt
Inderdaad, de Assault inderdaad. Assault geeft hun formule deels vrij waarbij je weet dat je een hogere dosering hebt van bijvoorbeeld beta-alanine, creatine en bcaa's. Veel andere formules zijn hierin gesloten en bevatten vaak géén/weinig bcaa's. Je kan eventueel Betaine er nog los bijnemen :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 12:24 ----------

WIL JE DE DVD "WALKING THE WALK" VAN RICH GASPARI ZIEN? IK HEB 5 DVD's DIE IK WEGGEEF.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoe maak je kans? Reageer hieronder met "Ik wil deze DVD". De eerste 5 die dit doen, stuur ik zo'n leuke DVD per post toe.

Ralf

Ik wil deze DVD

gr

maikel

Ik wil deze DVD :D

Ik wil deze DVD :-)

Ik wil deze dvd :)

Dat is inderdaad vreemd. Ik moet dat morgenochtend direct voor je navragen bij de postNL. Ik ga mijn collega's vragen of ze dit morgenochtend 8 uur direct willen doen. Je wordt hiervan dan per mail op de hoogte gebracht.

Ralf

Via mailtje de bevestiging gekregen dat het vandaag ging toekomen, maar volgens de T&T en na navraag komt deze dan toch (opnieuw) morgen. Ik kan morgen wel niet heel de dag thuisblijven :s
PostNL doet er deze keer wel lang over..

Ik wil deze DVD :D

Top, alle DVD"s zijn nu op. Ik ga het regelen!
Via mailtje de bevestiging gekregen dat het vandaag ging toekomen, maar volgens de T&T en na navraag komt deze dan toch (opnieuw) morgen. Ik kan morgen wel niet heel de dag thuisblijven :s
PostNL doet er deze keer wel lang over..
Ja, dat is niet de bedoeling. Ik heb zojuist met PostNL gebeld en ze gaan er nu achteraan. Ik houd je op de hoogte!

Ralf

Bedankt! Was net op tijd :)

Ik slaap een uur en loop een dvd mis haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven