MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had jullie een prive bericht gestuurd over mijn bestelling MET-Rx waarvan een aantal tabletten gesmolten waren. Wat doe ik met deze doos? De datum was nog wel goed.

Komen jullie walnoten nog terug in het assortiment ??

Was ook een grapje moet prioriteiten stellen en dat was effe slapen haha
Haha, daarmee groei je meer dan met een DVD:D Kleine kinderen hebben slaap nodig hè!
Ik had jullie een prive bericht gestuurd over mijn bestelling MET-Rx waarvan een aantal tabletten gesmolten waren. Wat doe ik met deze doos? De datum was nog wel goed.
Dat is inderdaad vreemd. Kun je mij deze PM nog eens sturen? Kijk ik er even voor je na!:rolleyes:
Komen jullie walnoten nog terug in het assortiment ??
Nee, de walnoten komen voorlopig niet weer terug in ons assortiment.

Ralf

Jay Cutler Elite Series is binnen!
jaycutlereliteseriespromo1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Boem super toevoeging !!!

TOP site, bestel er nu al ongeveer 2 jaar en nog nergens problemen gehad
Laatst was er een shakebeker beloofd bij een bestelling, toen deze vergeten was kreeg ik bij mijn volgende bestelling gewoon de beker erbij

Een bestelling van 120€ en geen één extra sample die er af kan ?

TOP site, bestel er nu al ongeveer 2 jaar en nog nergens problemen gehad
Laatst was er een shakebeker beloofd bij een bestelling, toen deze vergeten was kreeg ik bij mijn volgende bestelling gewoon de beker erbij
Super, bedankt voor je complimenten. We lossen altijd alles keurig op en je kan altijd rekenen op wat je bij ons besteld hebt :)
Een bestelling van 120€ en geen één extra sample die er af kan ?
Bedankt voor je bestelling. We hebben helaas niet altijd voldoende samples beschikbaar. We proberen, onze gratis, cadeaus altijd zoveel mogelijk weg te geven, maar lukt niet altijd. Uiteraard ontvang je natuurlijk wel de geselecteerde cadeaus. We doen altijd ons best, maar het lukt niet altijd om er nog iets extra's bij de toen. Ik hoop dat je dat begrijpt:rolleyes:

Ralf

Hey Ralf/Tim!

Net bestelling van 115 eur geplaatst.. Referentienummer C1177854
Zijn de cadeaus van boven de 100 eur afgeschaft?
Kan er alsnog 2x een cadeau toegevoegd worden?

Alvast bedankt!

Hey BnF, weten jullie tot hoelaat postnl bezorgd? Stond in een mail dat ze het niet gehaald hadden en alsnog proberen het vandaag te bezorgen

Hey Ralf/Tim!

Net bestelling van 115 eur geplaatst.. Referentienummer C1177854
Zijn de cadeaus van boven de 100 eur afgeschaft?
Kan er alsnog 2x een cadeau toegevoegd worden?

Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling. Nee, zeker niet. We hebben de cadeaus vanaf 99 euro niet afgeschaft, maar de grens van 99 euro, verlaagd naar 59,90 euro. Je kan nu al eerder kiezen uit een duurder cadeau:) Uiteraard ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen en zorgen dat het morgen geleverd wordt. :cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:40 ----------

Jay Cutler Elite Series is binnen!
jaycutlereliteseriespromo1.jpg

Ik wilde net op je andere bericht reageren:cool: Er kan dagelijks door onze bezorgdienst pakketten tussen 8.30 en 20.30 bezorgd worden. Ik reken erop, als je gister besteld hebt, vandaag geleverd gaat krijgen. Mocht je onduidelijkheden hebben, kun je altijd je referentienummer hier achter laten. Dan kan ik dat uiteraard voor je controleren VinnieVince! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 18:42 ----------

ASSAULT XXL 1+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt Ralf!

Aussault net zelf besteld.. kunnen we er weer even tegenaan!

Bedankt Ralf!

Aussault net zelf besteld.. kunnen we er weer even tegenaan!
Super, dankje! Jij ook bedankt he ;) Ik had je opmerking gezien. Ik ben zelf niet aanwezig, maar mijn collega's kunnen dat prima regelen voor je. Ze gaan in ieder geval hun best doen. Morgen in huis! :)

Ralf

Hey B&F, zitten er gluten in jullie ultra fine oats? Ik kan er op zich tegen, maar mijn moeder wilt er ook van nemen:p Ze wordt van de minste gluten al goed ziek, ik moet dit dus specifiek weten.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven