MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de bestelling zoals altijd in huis TOP WERK WEER MANNEN EN VROUWEN van B&F

Ik wilde net op je andere bericht reageren:cool: Er kan dagelijks door onze bezorgdienst pakketten tussen 8.30 en 20.30 bezorgd worden. Ik reken erop, als je gister besteld hebt, vandaag geleverd gaat krijgen. Mocht je onduidelijkheden hebben, kun je altijd je referentienummer hier achter laten. Dan kan ik dat uiteraard voor je controleren VinnieVince! :)

Ralf

Hey Ralf, C1174827 is mijn referentie nummer. Helaas nog niks binnen

Hey B&F, zitten er gluten in jullie ultra fine oats? Ik kan er op zich tegen, maar mijn moeder wilt er ook van nemen:p Ze wordt van de minste gluten al goed ziek, ik moet dit dus specifiek weten.
Bedankt.

JA:cool:

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 21:18 ----------

Vandaag de bestelling zoals altijd in huis TOP WERK WEER MANNEN EN VROUWEN van B&F

:thumbs: Dank je!! Jij ook bedankt voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 21:19 ----------

Hey Ralf, C1174827 is mijn referentie nummer. Helaas nog niks binnen

Mail ik nu direct door aan kantoor, zijn reageren dan via mail:)

=Inderdaad, de Assault inderdaad. Assault geeft hun formule deels vrij waarbij je weet dat je een hogere dosering hebt van bijvoorbeeld beta-alanine, creatine en bcaa's. Veel andere formules zijn hierin gesloten en bevatten vaak géén/weinig bcaa's. Je kan eventueel Betaine er nog los bijnemen :)

Ralf

op jullie site zie ik dat tmg van now uitverkocht is, is dit weer in korte tijd beschikbaar of hebben jullie een andere betaine supp

op jullie site zie ik dat tmg van now uitverkocht is, is dit weer in korte tijd beschikbaar of hebben jullie een andere betaine supp
Ik verwacht deze binnen 1-2 weken wel weer voorradig. We hebben het bijna altijd voorradig, dus ik reken erop dat het weer komt. De Betaine HCL zou anders een goed alternatief zijn, maar is helaas ook uitverkocht. Wellicht is Super Enzymes een alternatief?

Ralf

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:08 ----------

Jay Cutler Elite Series is binnen!
jaycutlereliteseriespromo1.jpg

Not sure, maar volgens mij is dat mct olie echt top spul. Ik merkte iig dat ik wat extra energie had tijdens de benentraining van vandaag. Normaal gesproken kan je me opvegen na het squatten, maar het ging echt lekker vandaag.

Ik wil deze DVD :D

Waarom heeft BF geen eigen EGG protein?

Misschien is het bij BF wel heel erg goedkoop als je bulk eggprotein koopt (als ze het hadden) ben nu opeens allergisch geworden en zoek wat anders maar geen zin om voor 1 kilo 30 euro te betalen van andere merken, bij xxl is 1 kilo 20 euro, goed te doen maar jammer dat ze niet meer inhoud hebben en het goedkoper voor mij zo is.

PreWO zonder creatine. Tips?

Not sure, maar volgens mij is dat mct olie echt top spul. Ik merkte iig dat ik wat extra energie had tijdens de benentraining van vandaag. Normaal gesproken kan je me opvegen na het squatten, maar het ging echt lekker vandaag.
Dat is goed om te horen. MCT olie staat er ook bekend om dat het energie levert. En dat al bij 10ml he ;)
Volgens mij ben je net ietsjes te laat:D
Waarom heeft BF geen eigen EGG protein?
Eigenlijk nog nooit bij stil gestaan. Egg Protein is verre van populair en vaak niet lekker van smaak. Ik zal het eens voorstellen. Uiteraard als je een lactose vrije eiwit zoekt, kun je ook eens kijken naar onze Soja Eiwit Isolaat.
PreWO zonder creatine. Tips?
Jack3d Micro, Hemavol, Hybrid NO etc. Vaak kom je dan uit bij volumaizers, hieraan kun je eventueel zelf nog cafeine toevoegen :)

Ralf

Bestelling binnen, met 2 leuke extraatjes! thx b&f :)

He jammer, ik werkte de hele dag gister :(

Werd de overschrijving van bestelling C1174284 al ontvangen? (ik was genoodzaakt om het Nederlandse rekeningnummer te gebruiken)

He jammer, ik werkte de hele dag gister :(
Soms heb je geluk, soms zit het tegen:eek:
Werd de overschrijving van bestelling C1174284 al ontvangen? (ik was genoodzaakt om het Nederlandse rekeningnummer te gebruiken)
We hebben vandaag de betaling mogen ontvangen. We gaan jouw order direct verzenden en je kan er morgen po rekenen :) Je zult nog een verzendbevestiging hiervan ontvangen.

Ralf

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 11:26 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro