AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe jay series ook nog mooi geprijsd ;)

Zou heel gauw -PCT (post cycle therapy) weghalen bij Big T product van Jay

Zou heel gauw -PCT (post cycle therapy) weghalen bij Big T product van Jay
Bedankt voor je tip! :thumbs: We hebben de teksten aangeleverd van onze leverancier en wordt van ons verwacht deze te houden. Ik ga je bericht direct doorzetten naar onze webbeheerder :)

Ralf

Vraagje over dit product, neem namelijk geen zuivel http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/calcium-citrate/

Wat is het verschil tussen capsules/tabletten?

Maakt dit verschil uit kwa werking?

Geen verschil in werking, misschien dat het iets scheelt in opname tijd. Tabletten zijn tabletten (zoals bijv paracetamol) en capsules zijn gelatine omhulsels met daarin de werkzame stof (poeder).

Hey Ralf, C1174827 is mijn referentie nummer. Helaas nog niks binnen

Vandaag bestelling binnen, ultra fine oats niet gescheurd ofzo wat ik weleens lees. Top service weer

Geen verschil in werking, misschien dat het iets scheelt in opname tijd. Tabletten zijn tabletten (zoals bijv paracetamol) en capsules zijn gelatine omhulsels met daarin de werkzame stof (poeder).

Thanks, maar enig idee wat sneller opneemt? Die capsules kan ik eigenlijk vergelijken zoals visolie alleen dan met poeder:P?

Thanks, maar enig idee wat sneller opneemt? Die capsules kan ik eigenlijk vergelijken zoals visolie alleen dan met poeder:P?

Weet niet wat er sneller opneemt. Logischerwijs zou je denken tabletten maar weet het niet zeker. Caps lijken van de buitenkant enigszins op visolie ja, alleen heb je 2 helften die je in elkaar schuift met poeder ertussen terwijl die visolie caps één geheel zijn. Daarbij zijn caps smaakloos terwijl die visolie caps wel een smaakje hebben (vis :p)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister bij jullie langsgeweest voor wat producten onderandere:

6x whey perfection
2x eiwitrepen
1x hemavol
1x conquer
3x maandverpakking vitamines
En 4 kg waxy mais

Ik kan weer een tijdje vooruit en ben zeer tevreden over de service! Moest wel lachen toen ene collega van jullie een pot waxy mais liet vallen en de box gedeukt was. Maar kreeg hem wel gratis mee... Service toch ?

Kijk dat is wel netjes gratis omdat het viel

Vandaag bestelling binnen, ultra fine oats niet gescheurd ofzo wat ik weleens lees. Top service weer
Bedankt voor de uitleg! Zo is het inderdaad :) De Oats zijn inderdaad iets gevoelig, maar gaat heel vaak goed :)
Inderdaad haha. Fish Oil capsules zijn vaak gelcaps, dit zijn gelatinecaps. Dit zijn capsule smet poeder, die worden doorgaans sneller opgenomen door tabletten.

6x whey perfection
2x eiwitrepen
1x hemavol
1x conquer
En 4 kg waxy mais

Ik kan weer een tijdje vooruit en ben zeer tevreden over de service! Moest wel lachen toen ene collega van jullie een pot waxy mais liet vallen en de box gedeukt was. Maar kreeg hem wel gratis mee... Service toch ?
Super, bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Het zijn zware emmers, soms gebeurt het wel eens:D

Ralf

Weet niet wat er sneller opneemt. Logischerwijs zou je denken tabletten maar weet het niet zeker. Caps lijken van de buitenkant enigszins op visolie ja, alleen heb je 2 helften die je in elkaar schuift met poeder ertussen terwijl die visolie caps één geheel zijn. Daarbij zijn caps smaakloos terwijl die visolie caps wel een smaakje hebben (vis :p)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe danku dat dacht ik al idd.

Vind maar wat onduidelijk aangegeven maar:
Neem 1-2 maal daags 4 capsules. Inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.

NOW
Calcium Citrate Caps
240 capsules
Nutrition Facts
Serving Size: 4 Vcaps
Servings Per Container: 60
Per Serving % Daily Value*
Calcium (from calcium Citrate) 600 mg 60%
Vitamin D (as Ergocalciferol- a vegetarian source) 100 I.U.25%
Magnesium (from Magnesium Oxide) 300 mg 75%
Zinc (from Zinc Amino Acid Chelate) 15 mg 100%
Copper (From copper Amino Acid Chelate) 1 mg 50%
Manganese (from Manganese Amino acid Chelate) 5 mg 250%

Dus deze hoeveelheid gaat over 4 caps??:o omdat deze site er namelijk serving size 2 aangeeft?
(http://www.iherb.com/Now-Foods-Calcium-Citrate-250-Tablets/472)
Supplement Facts
Serving Size: 2 Tablets
Servings Per Container: 125
Amount Per Serving %Daily Value
Vitamin D (from Ergocalciferol - a vegetarian source) 400 IU 100%
Calcium (from Calcium Citrate)
600 mg 60%
Magnesium (from Magnesium Oxide and Magnesium Aspartate) 300 mg 75%
Zinc (from Amino Acid Chelate) 15 mg 100%
Copper (from Amino Acid Chelate) 1 mg 50%
Manganese (from Amino Acid Chelate) 5 mg 250%

Hehe danku dat dacht ik al idd.

Vind maar wat onduidelijk aangegeven maar:
Neem 1-2 maal daags 4 capsules. Inname bij voorkeur tijdens een maaltijd.

NOW
Calcium Citrate Caps
240 capsules
Nutrition Facts
Serving Size: 4 Vcaps
Servings Per Container: 60
Per Serving % Daily Value*
Calcium (from calcium Citrate) 600 mg 60%
Vitamin D (as Ergocalciferol- a vegetarian source) 100 I.U.25%
Magnesium (from Magnesium Oxide) 300 mg 75%
Zinc (from Zinc Amino Acid Chelate) 15 mg 100%
Copper (From copper Amino Acid Chelate) 1 mg 50%
Manganese (from Manganese Amino acid Chelate) 5 mg 250%

Dus deze hoeveelheid gaat over 4 caps??:o omdat deze site er namelijk serving size 2 aangeeft?
(http://www.iherb.com/Now-Foods-Calcium-Citrate-250-Tablets/472)
Supplement Facts
Serving Size: 2 Tablets
Servings Per Container: 125
Amount Per Serving %Daily Value
Vitamin D (from Ergocalciferol - a vegetarian source) 400 IU 100%
Calcium (from Calcium Citrate)
600 mg 60%
Magnesium (from Magnesium Oxide and Magnesium Aspartate) 300 mg 75%
Zinc (from Amino Acid Chelate) 15 mg 100%
Copper (from Amino Acid Chelate) 1 mg 50%
Manganese (from Amino Acid Chelate) 5 mg 250%
Dat klopt inderdaad. Gaat inderdaad per vier capsules. Houd wel rekening ermee dat die van ons capsules zijn en de andere tabletten. Daarin heb je altijd verschil in dosering.

Ralf

Hoe zit het nou met die neobee mct op de fles staat 680 kcal per 100ml op de site iets anders? Welke klopt nou?

6x whey perfection
2x eiwitrepen
1x hemavol
1x conquer
En 4 kg waxy mais

Je kan dus gewoon langsgaan en alles ter plekke bekijken en kopen?
Waarda?

Zojuist mijn pakje mogen ophalen met pakjegemak, wat een gemak zeg. Ook top service ivm met de wensen van de klant. Toppie kan er weer tegenaan.

Je kan dus gewoon langsgaan en alles ter plekke bekijken en kopen?
Waarda?

Je mag altijd even langskomen in ons mooie pand! Adresgegevens staan wel op de site;)

Tim

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:45 ----------

Zojuist mijn pakje mogen ophalen met pakjegemak, wat een gemak zeg. Ook top service ivm met de wensen van de klant. Toppie kan er weer tegenaan.

Dat is zeker handig! Succes met je producten en een goed weekend!

Tim

DVD ontvangen, bedankt!

Als dank net een bestelling geplaatst ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven