Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
DVD ontvangen, bedankt!

Als dank net een bestelling geplaatst ;)
Super, heel mooi! Veel plezier met de DVD. Uiteraard ook bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en morgen uitleveren :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 19:03 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro
2270 Gram voor 34,90!

Clarinol® CLA
180 Caps voor 11,50!

Conquer
60 Serverings voor 18,90!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12,50

Hoe zit het nou met die neobee mct op de fles staat 680 kcal per 100ml op de site iets anders? Welke klopt nou?
Wat op de verpakking staat dat klopt en kun je aanhouden :) . Ik heb het nagevraagd bij onze directie en geeft aan dat wat op het etiket staat, dit doorgegeven is door de leverancier. Wij nemen dit altijd letterlijk over. :cool:

Ralf

Goedeavond,

Ik heb vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen, alleen ontbrak de whey perfection variety pack.

Zouden jullie hier naar willen kijken? refnummer: C1176317

Alvast bedankt! :)

Goedeavond,

Ik heb vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen, alleen ontbrak de whey perfection variety pack.

Zouden jullie hier naar willen kijken? refnummer: C1176317

Alvast bedankt! :)
Dat is inderdaad niet de bedoeling, mijn excuus hiervoor. Gaan we even voor je regelen :)

Ralf

Wat op de verpakking staat dat klopt en kun je aanhouden :) . Ik heb het nagevraagd bij onze directie en geeft aan dat wat op het etiket staat, dit doorgegeven is door de leverancier. Wij nemen dit altijd letterlijk over. :cool:

Ralf

Sure? Ik weet het niet hoor als ik kijk naar de mct olie van XXL zie ik dat die 879 kcal heeft. En die van jullie moet dan (volgens de verpakking) 680 kcal hebben. Hoe kan er zo een groot verschil zijn? MCT olie = MCT olie
Die van PVL zit zelfs tegen de 900 kcal aan.
Zowel die van xxl als die van jullie is 100% MCT, er kan niet zo een groot verschil in kcal hoeveelheid zijn toch?

Laatst bewerkt:
Nog snel even een bestelling geplaatst zodat deze morgen binnen komt i.p.v. maandag :)

Sure? Ik weet het niet hoor als ik kijk naar de mct olie van XXL zie ik dat die 879 kcal heeft. En die van jullie moet dan (volgens de verpakking) 680 kcal hebben. Hoe kan er zo een groot verschil zijn? MCT olie = MCT olie
Die van PVL zit zelfs tegen de 900 kcal aan.
Zowel die van xxl als die van jullie is 100% MCT, er kan niet zo een groot verschil in kcal hoeveelheid zijn toch?
Technisch gezien is 1 gram vet 9 calorieën, dat zou technisch gezien betekenen dat er 900 kcal in zitten per 100 gram. Je werkt natuurlijk met mililiters dus dat is anders. Dit is wat wij dan aannemen van onze leverancier. Ik zal het nogmaals voor je navragen :)
Nog snel even een bestelling geplaatst zodat deze morgen binnen komt i.p.v. maandag :)
Bedankt. Ik reken erop dat je deze vandaag krijgt :)

Ralf

Voor degenen die de dvd van Gaspari ook willen bekijken, hij staat op youtube :

Zo net aan de Whey Perfection en met de bidon van B&F. Was vergeten om het klepje dicht te doen bij het schudden en kreeg alles in mijn gezicht en op mijn t-shirt. :suicide:

Technisch gezien is 1 gram vet 9 calorieën, dat zou technisch gezien betekenen dat er 900 kcal in zitten per 100 gram. Je werkt natuurlijk met mililiters dus dat is anders. Dit is wat wij dan aannemen van onze leverancier. Ik zal het nogmaals voor je navragen :)

Bedankt. Ik reken erop dat je deze vandaag krijgt :)

Ralf

Op de verpakking staat 100 gram vet per 100 ml.

Hoop ik ook. Heb vroeger zo eens een shake No Xplode doen openspatten in mijn auto.....not very nice :cool::rolleyes:

Hoop ik ook. Heb vroeger zo eens een shake No Xplode doen openspatten in mijn auto.....not very nice :cool::rolleyes:
Sommige pre-workouts staan er ook om bekend om ze niet te schudden hehe :D :D
Pff een whey shake in mijn slaapkamer, heb alles moeten schoonmaken :roflol:
Overkomt de beste wel eens:p:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 16:05 ----------

ASSAULT XXL 1+1 GRATIS!

Kunnen jullie aan appelzuur ( malic acid ) komen?

Wat is het verschil tussen l-carnitine en acetyl-carnitine?

Bedankt voor een nieuwe levering met-rx;) Dit keer was alles in goede staat.

Ben wel benieuwd naar die Jay Cutler pre workout, iemand die al eens geprobeerd? Ronnie's pre-wo ben ik ook benieuwd naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven