XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie aan appelzuur ( malic acid ) komen?

Wat is het verschil tussen l-carnitine en acetyl-carnitine?
Nee, op dit moment helaas niet. Zal eens voor je navragen of we het wel kunnen bestellen Het verschil tussen die twee is dat Acetyl L-Carnitine sterker is van werking :)
Bedankt voor een nieuwe levering met-rx;) Dit keer was alles in goede staat.
Dat hebben we graag gedaan, goed om te horen! :thumbs:
Net weer keurig binnengekomen, top! Bedankt weer, fijn weekend.
Super, hartstikke mooi! Jij ook een fijn weekend gewenst!

Ralf

Dextrose Pure binnen voor na de training. Een nieuwe zak zo te zien? Afsluitbaar en 3x zo stevig! Erg nice. Kan het nu makkelijk meenemen indien nodig :). Ik vote voor dezelfde zakken voor fine oats :D.

Dextrose Pure binnen voor na de training. Een nieuwe zak zo te zien? Afsluitbaar en 3x zo stevig! Erg nice. Kan het nu makkelijk meenemen indien nodig :). Ik vote voor dezelfde zakken voor fine oats :D.

Zeker weten! Dat scheelt een hoop frustratie! Ik zeer korte termijn komen ze ook voor de Oats!:D

Tim

Oats moet je veel meer er in doen wil je het dik krijgen.

Voordeel daarvan is dat met Brinta hoeveelheden je gewoon een drinkbaar goedje hebt (20-25 gram per 100 ml drink je zo weg)

Dat is niet zo erg, gaat me puur om de koolhydraten, volgende bestelling maar eens een zak proberen :)

Die oats van jullie, is dat vergelijkbaar met Brinta? :)

Oats moet je veel meer er in doen wil je het dik krijgen.

Voordeel daarvan is dat met Brinta hoeveelheden je gewoon een drinkbaar goedje hebt (20-25 gram per 100 ml drink je zo weg)

Dat is niet zo erg, gaat me puur om de koolhydraten, volgende bestelling maar eens een zak proberen :)

Correct! Niets aan toe te voegen:) Succes met je producten:D!

Tim

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mutant Mass
2200 Gram voor 24,50!
6800 gram voor 59,90!

Super Duo
Nr1 & Magnificent voor 39,90!

Fusion Pro
2270 Gram voor 34,90!

Clarinol® CLA
180 Caps voor 11,50!

Conquer
60 Serverings voor 18,90!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12,50

Tim

Ik heb na aanleiding van de weekaanbieding conquer gekocht.
Nou vroeg ik mij af, hoe zit het met de ingredienten citrus aurantium en pogostemon coblin?
Op jullie staat alleen de eerste, en op de pot alleen de tweede.
Hoe zit dit? Ik kan er niks over vinden.

Laatst bewerkt:
Mann wat zou ik graag whey pistache willen zien in jullie assortiment :)

Ik heb na aanleiding van de weekaanbieding conquer gekocht.
Nou vroeg ik mij af, hoe zit het met de ingredienten citrus aurantium en pogostemon coblin?
Op jullie staat alleen de eerste, en op de pot alleen de tweede.
Hoe zit dit? Ik kan er niks over vinden.

Ik ga dit gelijk voor je uit laten zoeken hoe dat zit! We komen hier zo snel mogelijk op terug!

Mann wat zou ik graag whey pistache willen zien in jullie assortiment :)

Ik ook, ik ga het weer voorstellen en kijken wat er uit komt! Wanneer het mogelijk is zijn jullie de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht!

Kijk even op hun website daar staat het adress, in heereveen makkelijk te bereiken vanaf de a7 ;) een aanrader hoor

Dat is zeker mogelijk:)

Tim

Beste B&F,is het niet mogelijk om Monster Muscle Proteïne Energy in te voeren,wij zullen jullie voor eeuwig dankbaar zijn,alvast bedankt, de dbb leden..

monster-muscle-protein.jpg

Beste B&F,is het niet mogelijk om Monster Muscle Proteïne Energy in te voeren,wij zullen jullie voor eeuwig dankbaar zijn,alvast bedankt, de dbb leden..

Nog nooit eerder gezien. Waar kan je die kopen? Ik drink namelijk standaard iedere dag een blik monster :)

Ff gegoogled. Is in de VS te koop maar wel behoorlijk prijzig; 3.50$ per blik. Op ebay een blik gevonden voor $8.. Het bevat wel 25gr eiwit per blik.

B&F, kunnen jullie idd niet eens kijken of jullie die (al dan niet tijdelijk) aan het assortiment kunnen toevoegen?

Mocht dit passen in ons assortiment dan zou de optie er kunnen zijn dat we het gaan verkopen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen:D

Tot wanneer geld deze aanbieding gaat ie deze week nog door dan kan ik hem donderdag bestellen ..??

Deze aanbieding geld zolang de voorraad strekt!

Tim

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 18:32 ----------

Ff gegoogled. Is in de VS te koop maar wel behoorlijk prijzig; 3.50$ per blik. Op ebay een blik gevonden voor $8.. Het bevat wel 25gr eiwit per blik.

B&F, kunnen jullie idd niet eens kijken of jullie die (al dan niet tijdelijk) aan het assortiment kunnen toevoegen?
We gaan er naar kijken VinnieVince! Ziet er opzich niet zo gek uit;) Als we nieuws hebben dan horen jullie het van ons!

Tim

Nog nooit eerder gezien. Waar kan je die kopen? Ik drink namelijk standaard iedere dag een blik monster :)

Nu nog in The US of A ;)

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 18:45 ----------

Goed bezig :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven